@gemke, je mag wel leker ego zijn hoor. Daar is het forum toch ook een beetje voor. Goeie zet om inderdaad binnenkort nog eens te testen, zou ik ook hebben gedaan. @Ricmar. Las dat je gisteren een insemenatie heb gehad. Misschien het overollige daarvan wat er nu uit komt? Heb er zelf geen verstand van, maar heb er ook wel eens last van. @Hier, vandaag misselijk en maagzuur, vandaag eens bij de apotheek een flesje gehaald tegen brandend maagzuur. Zit die dame achter de balie te beweren dat het normaal is dat je de laatste 3 maanden van een zwangerschap misselijk bent, niet de eerste 3 maanden. Nu vraag ik je, wie heeft ervoor gestudeerd? Maar goed. Ik begon vanmiddag spontaan te huilen toen ik het over mijn hondje had, terwijl het een onderwerp was, waar ik normaal nooit emotioneel over wordt. Erg gek. Volgende week hopen dat ik niet ongesteld wordt, dan heb ik tenminste een reden om te huilen.
@ crash nee had dinsdag en woensdag mijn inseminatie, het ziet er echt wit uit lijkt me geen sperma, en zeker niet vanaf woensdag had gisteren niks, maar zal wel met ei te maken hebben .
ben moe, ga slapen. Welterusten. Zit er over te denken om dagje later te testen op 9 mei. Dan kunnen we dat lekker op zaterdagochtend met z'n 2-en doen. We moeten vrijdag waarschijnlijk allebij werken, is dus niet praktisch, zaterdag kunnen we het nog even lekker tot ons door laten dringen zonder allerlei verplichtingen. Valt me trouwens op dat er tot nu 2 meer meiden zwamger zijn dan dat ze ongesteld zijn. Hopelijk gaat dat zo door.
Kon het niet laten om even te komen spieken! En ik zie dat er roze is bijgekomen!!! LadyJoey en Suekes! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!!
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Suekes & Muurtje & Lotte2005 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165& 1985Breezer& Mgwc& Manu74& IKKE 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23& Liedel 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama, Maartje84 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje& Maria0 & natjuh026 & Susan27 & Anne19791980 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 & Nonja 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel 19: Mijs & Janis 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie 23: The Lady & 1984 & Bramtim 24: Astrid85 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Gemke 27: Luuske & Ninoshka 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Loesje13 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Crash * 10 Mei: Wgev * 17 Mei: Susan27 * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel * ... Mei: 108 dames voor de ROZE HUMMER 3 Zwanger, 2 Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu Ik heb mezelf er ook weer ff opgezet... 9 mei mag ik testen... In oktober was er ''april zwanger van een meisje'' voor mij gependeld...'Vorige ronde was het geen bingo...'Ben 17 april weer ongi geworden, maar ik heb mn eisprong van deze ronde nu nog in april gehad, dus wie weet..... Hopelijk komt de pendel nog uit en stopt hierbij voor mij de mmm...
@ iedereen die gereageerd had op mij.. Ik heb geen testje meer liggen en wil ook niet echt testen hoor, misschien dat ik wel braaf mn eisprong afwacht.. als die niet lijkt te komen dat ik dan test T is gewoon meer dat ik bang ben dat mn ongi niet lekker doorzet heeft ofzo.. dus dat er wat begonnen was, maar mn lichaam niet helemaal snapt dat t er niet meer is ofzo! En die aders op mn tepels heb ik wel vaak ja, maar volgens mij juist na mn menstruatie normaal weer niet.. iig, niet zo extreem.. vandaar en voorderest denk ik ook niet dat t een zwangerschap is hoor! echt niet.. alleen of mn lichaam dat ook weet, daar zou ik bijna aan twijfelen! #-o normaal ga ik tijdens/na mn ongi echt wel vol goede moed naar de volgende ronde, maar mn lichaam houdt dat nu ff tegen, dus misschien dat ik volgende week ofzo nog s test om echt ff die witte test te zien om t aan mezelf duidelijk te maken heb ik soms wel s nodig Oh en testen bewaren doe ik ook voor mn eigen rust, weet niet waarom maar heb heel vaak dat ik nog even later naar een nega test keek om mezelf te vertellen dat ie ECHT nega was.. ben teveel een dromer denk ik in mn hoofd kan een test die echt nega was ineens niet nega zijn ofzo..
Hey iedereen, Allereerst gefeliciteerd aan de de dames die zwanger zijn deze maand en hopelijk worden het er nog veel meer. Voor mij helaas een teleurstelling deze maand, je hoopt toch iedere maand weer, weinig of geen symptomen ergens hoop je het toch weer. Maar goed de volgende maand wacht weer op ons en hopelijk de volgende keer mag het raak zijn. Ik ben al vervroegd ongesteld geworden op 30 april, heb geen idee waarom, want normaal gesproken ben ik heel regelmatig. Succes alle dames die nog wachten, groetjes Manu
zo hier alweer lekker aan de klus ondanks nega ovutesten..Heb wel flink eipijn dus ga ook maar een beetje op het gevoel van mijn lijf af..voor het geval hij toch eerder komt!
HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
goedemorgen dames, * pakt gauw wat HCG* Mag ik ook meedoen, mijn nod is 18 mei geloof ik!!! De laatste maand voordat ik na de dokter ga, als het deze maand niet raak is. We zijn nu al bijna een jaar bezig!! snik snik
En dames, allemaal lekker geslapen. Heb vannacht gedroomd dat ik positief testte...hoezo er mee bezig zijn *rent op de HCG af alsof het chocoladeroom soezen zijn* @ Lady: Ja, ik moet gewoon afwachten. ze zeiden letterlijk : 'als je over een jaar nog niet zwanger bent, kom dan maar weer eens terug...' @ Jessy1983:Wat balen dat jullie al een jaar bezig zijn...Maar op zich lijkt het me wel fijn dat, mocht het deze maand eventueel niet raak zijn, ze met onderzoeken gaan beginnen, dan krijg je misschien iets meer duidelijkheid, toch? Nou meiden ik ga douchen, kom later op de dag wel weer ff spieken. Fijn weekend allemaal!
goedemorgen dames, ik begin me nu toch wel wat zorgen te maken.. heeft iemand heitjekarweitje gezien? ze heeft mij een pb gestuurd 2 weken geleden en diezelfde dag schreef ik terug en die is nog niet gelezen :S en ze heeft ook nergens meer geregeageerd.. iemand een idee of ze even een pauze zou nemen? Hier nog aan het broekloeren maar geen bloedspot te zien overmorgen naar de gyno en het gaat er toch wel op lijken dat dit een curetage gaat worden.. :S verder hier steeds meer roze zie ik gefeliciteerd meiden
hoi meiden wil iemand mijn op 10 mei zetten, eitje was wat verlaat in de cyclus ahhha, dus 6 mei ga ik nu niet redden hahaha, dus kan iemand mij omzetten van 6 naar 10 mei?? alvast bedankt! thelady: je had gelijk hoor, ff geeft nu inderdaad aan dat woensdag mijn ei is geweest!bedankt nog! heb je nog lekker gedanst???