NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ook ik kom me hier melden. Helaas vandaag ongie geworden. NIeuwe ronde, nieuwe kansen.
    S6 allemaal.

2. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    OP de kalender die je gebruikt kun je onder berekeningen kijken wanneer je moet klussen etc. Mocht de kalender kloppen natuurlijk. En dan zie je ook wanneer je zou moeten bevallen wel grappig.

3. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0

Welkom Pearl, succes deze nieuwe ronde.
    Wanneer is je nieuwe NOD??

4. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ja klopt maar ik denk ook dat het ook met je lange en korte cd bij berekend waardoor deze banner tot stand komt hij is wel leuk die site ook heel handig als je wat voelt of ziek ben of wat dan ook

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Die 2 namen met vraagtekens staan er omdat ik ze op pagina 9 erop terug heb gezet....maar nog geen reactie gehad of het zo klopt. Kon het ook niet helemaal meer teruglezen en bekijken of die data van hun klopt, vandaar!!!

6. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Ik probeerde me op de lijst te zetten, maar het lukte niet. Ik drukte op bevestigng, maar kwam weer terug op het scherm. Moet nog even wennen aan deze nieuwe zwangersschappagina. Mijn NOD is op 16 mei. Als iemand mij wil toevoegen..... graag.

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hoi Allen,

Hopelijk hebben jullie ook allemaal super genoten van het prachtige weer. Ik ben naar de dierentuin geweest, ongelofelijk druk was het.....Heleboel baby-dieren gezien en het viel me ook op hoeveel "mensen"baby's er waren.......Werd gek van al die wandelwagens en zwangere vrouwen.....Wil ook zwanger zijn!

8. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Je staat erbij op de vorige pag.

9. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Volgens mij vallen ze gewoon meer op omdat je erzelf mee bezig bent.
    Ik vind dat ook hoor als ik hier door de stad loop. Eerder viel dat nooit zo op omdat je daar niet mee bezig was.
    Onze tijd komt nog wel, dat anderen met groot verlangen naar onze dikke buiken lopen te staren.

10. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    he susan,
    zit nu aan dag 4 menstruatie, is wat aan het afnemen in hevigheid, maar zal zeker nog 2 dagen zichtbaar zijn.
    Ik had met deze cyclus echt zo'n "EUREKA" -moment... had me voorgenomen een soort van kwalen-dagboek bij te houden, zodat ik daar dan eens in terug kan bladeren etc.
    Achteraf bekeken heb ik mijn eisprong héél erg goed gevoeld, alleen wist ik toen niet dat die pijn daarvan kwam aangezien ik dacht dat m'n ei al lang geweest was! Niets is minder waar, ik tel op de eerste dag van m'n ongi 14 dagen terug en kom uit op die dag dat ik zo'n vreemde pijn in m'n buik had!! :) was echt zoooo blij + temperatuur bevestigde het.
    Wel leuk nu; als ik die pijn voel weet ik dus, ei in aantocht!
    Nu op het gemak afwachten naar de volgende keer dus he... zal wel weer zo'n lange worden, zit gewoon zo in elkaar denk ik :)

liefs

11. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Dank je wel.

Ik ga ook weer beginnen met tempen. Want weet steeds maar niet wanneer mijn ei-sprong is. Telkens denk ik op het juiste moment te klussen maar helaas. En ik word gek van hormonen slikken. Nog 2x en dan weer naar gynaecoloog als er dan nog geen resultaat is.

12. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Lijkt mij ook wel wat, iedere dag noteren hoe je je voelde.
    Dacht ook mijn ei gevoeld te hebben, had hem ingevuld op mijnkalender. Toen ik mijn eerste ongi dag invulde bleek het toen ook echt mijn ei geweest te zijn dus ook goed gegokt.
    Heb nu echt van die ongi steekje in mijn schaamstreek terwijl mijn ongi gister gestopt is.Beetje vreemd.Maar ga ook eens een kladblokje zoeken en alles opschrijven.

13. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Hallo,

Ik kom me melden!!
    Ik heb vandaag weer mijn eerste ongi sinds de geboorte/overlijden van mijn dochtertje Liv*

Mijn NOD is 11 mei, mag ik op de lijst?
    Hoop dat er heel gauw een brusje komt voor Liv*..

Meiden allemaal heel veel succes!

Veel liefs!

14. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Je staat erbij op de vorige pag.
    Welkom en succes deze maand.
    Heel veel sterkte met het verlies van je dochtertje.
    Was ze voldragen of een mk, als ik zo vrij mag zijn.

15. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0

Natuurlijk mag je dat vragen
    Ik was 24 weken zwanger, ze was helemaal compleet en het mooiste wat ik ooit in mijn leven heb gezien.

16. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Dus bevallen met 24 weken van een overleden kindje dat lijkt mij echt heel erg.
    En geloof het best dat het het mooiste was wat je ooit hebt gezien.
    Hopen dat je snel weer zwanger mag zijn.
    En dat het 40 weken blijft zitten.

17. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    He dames ik ga lekker tv kijken.
    Morgen weer werken dus nog even geniet van deze laatste avond van het lange weekend.

Trusten allemaal en tot morgen misschien.

18. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Hallo Mup
    Heel veel sterkte met het verlies van jullie dochtertje en hoe tegenstrijdig als het maar kan heel veel succes voor jullie tweede wondertje .
    Hopenlijk gaat 2010 een mooi jaar voor jullie worden!!
    Dikke knuffel

Breezer

19. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Mup: Welkom en heel veel succes. Heftig om met 24 weken je dochtertje te verliezen Moet heel erg moeilijk voor je zijn geweest :( . Ik hoop dat ze maar heel snel een brusje mag hebben!

@TheLady: alvast even een kleine waarschuwing. Sommige cyclussen voel ik mn ei echt heel erg duidelijk - niet te missen, maar in andere cyclussen ik voel hem ook wel eens helemaal niet (terwijl ik dan aan mn temp kan zien dat ie wel degelijk is geweest). Dus misschien ga je hem niet altijd even duidelijk voelen als in je laatste cyclus, maar dat zegt helemaal niets. Je weet nu in ieder geval dat je eitje hebt, dus daar hoef je je dan geen zorgen over te maken :D . Blijf je je temperatuur opnemen of was dat maar voor 1 cyclus?

@Susan: de dagen net na mn ongi, voel ik ook nog wel eens wat "gerommel" en wat steekjes. Denk dat dat gewoon wat "naweeen" zijn van je ongi en dat het verder niets hoeft te betekenen.

@Pearl: Ach meis, is het bij jou ook weer zover :( . Pfffffff, jij bent nu ook al heeel lang bezig zeg. Niet leuk meer... Ik hoop echt dat het nu eens gewoon raak mag zijn! *Knuffel*

20. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Bedankt meiden!
    Het is idd heel dubbel maar mijn man en ik
    hopen ook dat we weer heel snel voor de tweede keer papa en mama mogen worden..

Voor jullie ook heel veel succes.

Deel Deze Pagina