NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ja weet ik, maar iedere keer denk ik weer zou het dan toch. Terwijl ik weet dat mijn ongi eraan komt.
    Heb mezelf nu voorgenomen om maar gewoon af te wachten en mij niet meer gek te laten maken. Maar ik ken mijn lichaam nu onderhand wel zo goed dat ik weet dat mijn ongi eraan komt.

2. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    dat is wel jammer ken dat gevoel ook ben nu al zo en hoop dan nog stiekem dat het raak is maar weet gewoon dat het niet zo is hoop dat het wel zo snel vooor ons mag wij allemaal op roze roze roze roze roze roze

3. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ja dat hoop ik ook.
    Maar ik denk dat iedereen dat gevoel wel heeft, en hoe vaker je een nieuwe ronde in gaat des te groter de teleurstelling als het weer niet raak is.
    Terwijl je toch weer denkt andere kwaaltjes te voelen.
    Tenminste als ik naar mijzelf kijk dan.

4. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Mijn vriend kwam net achter mij staan, zit op mij te mopperen dat ik niet aldoor hier op moet kijken.
    Hij zegt je bent er veel te veel mee bezig.
    Hij snapt niet wat ik hier steeds op zit. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

5. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ken dat mariska weet wat je bedoel zij het ook tegen men man vandaag zie het allemaal wel maar dat was gewoon de teleurstelling die sprak was gewooon zo teleurgesteld dacht echt dat het deze keer raak zou zijn maar Neeeeeee dus jah weet het ook niet probeer me zelf moed in te praten

6. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hallo dames. Hier in de klusperiode. MamaT wij proberen dan minstens om de dag te klussen en als het kan iedere dag. Maar ik werk onregelmatig dus dat gaat niet altijd. Het weekend is meestal wel wat makkelijker dus vandaag en morgen klussen en dan dinsdag weer ofzo denk ik. We kijken wel.
    @ Mariska, je weet maar nooit. Sommige dames denken ook ongi te worden en dan toch zwanger. Ik duim voor je!!!
    Nou ik ga nog effe tv kijken en dan op tijd mijn bedje in. Moet morgen weer werken. Doei doei

7. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ooohj ken dat men man vroeg me ook wat ben je nou wweeer aan het doen ik nou men hart effe op luchten waar ik het effe wel kan de zelfde soort mensen op de zelfde planeet venus die elkaar begrijpen

8. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ja dat herken ik ook wel. Mijn moed zakt ook weg als ik weer eens ongi wordt. Maar daarna ben ik er ook wel weer klaar voor en begin met volle moed aan de volgende ronde.
    Ik ga er toch vanuit dat het toch wel eens een keer moet gaan lukken.
    alleen duurt het bij sommigen wat langer.

9. Loontje4

Ach meiden, mannen snappen het gewoon niet. Mijn ventje ook niet hoor. Dus ik zit meestal achter de computer als hij niet thuis is. Heeft hij er geen last van en ik kan ongestoord even lezen en kijken enzo.

10. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Dames zijn jullie ook zo huilerig richting 't ei?

Ik kan overal wel om huilen :(

11. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Loontje dank je wel.
    Maar wat zie ik in je banner, jij moet helmaal geen tv gaan kijken.
    Je moet je man bij de haren pakken het bed in sleuren en flink aan de klus gaan :D

12. Loontje4

Ik herken het zo, Mariska en Babylove. hIer precies dezelfde gevoelens. Maar eens zal het toch raak zijn...

13. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    als ik zo reageer loop ie gelijk weg en dan weet ie hoe ver het is. en ja ieder keer wanneer de ongie is geweest kom de moed bij mij ook naar boeven en denk nu gaat het lukken dus ja moet wel een keer gebeuren jah dat het gaat lukken mag nu wel na een jaar bezig

14. Loontje4

Net geklusd maar mijn mannetje moest weg dus ik heb hem wel onder de douche vandaan gesleurd en even verleid.....Hopelijk heeft ie raak geschoten

15. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Oh gelukkig, dat jullie mannen net zo zijn.
    Ik zal het wat meer onopvallender doen.
    Ze hoeven ook niet alles te weten ja, hihi.

16. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    goed zo Loontje gewoon bezig houden hihihi mannen vinden dat ook zo heerlijk he als en vrouw ze behoorlijk verleidt

17. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Haha, goed bezig Loontje.

18. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hahaha manlief zegt wel eens dat ik moet uit kijken dat ik niet met het forum vergroei :oops:

19. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Dat heb ik ook wel maar niet specifiek voor mijn ei.
    Ben zo wie zo wel een heel gevoelig typetje.
    Misschien zijn er andere meiden die dat wel voor hun ei hebben.

20. Loontje4

He Koeky, ik heb hier niet zo'n last van. Het goede weer doet me goed merk ik. Ben nu echt pleitte. Dames nog een fijne avond en ik kom morgen wel weer even langs

Deel Deze Pagina