hihihi mijnes vraag ook vaak zodra ik achter de laptop zit zit je weer achter die forum en ik jahhh waar anders hihihih
Ja huilen kan ik sowieso snel maar zit nu gewoon te huilen omdat mensen 't zo gezellig hebben slaat nergens op. hihi
@mariska 165 ik had in febr ook ongi gevoel maar bleek zwanger, dus geen rood? dan mag je moed houden Zelf gaan we verder met tempen en duimen draaien, we hebben juist getimed dus daar kan het niet aan liggen, maar ja we weten het dat kans is dan nog minimaal, wel hebben wij vers zaad geeft weer meer kans dan met bevroren zaad. Oke we wachten af en hou ons op de hoogfte van hoe het bij jou gaat...
@pam:tis nog wel erg vroeg aan je banner te zien om zere ( . )( . ) als sympthoom te zien denk ik hoor of je moet natuurlijk niet zeker weten dat je vorige menstruatie wel een menstruatie was overigens bij mij doen ze altijd zeer als ik ongesteld moet worden die keren dat ik zwanger was waren het alleen mijn tepels @susan27: kei leuk die klokjes die andere dingetjes ook trouwens @nana: klote meis ik wou dat ik je een knuff kon geven cyber knuff dan maar *knufffffffffffffffffffffffff* @breezer: you go girl jij gaat gewoon op rozehoor @thelady: ik dacht dat je nod was die ene dag na de dag dat je ongesteld had moeten worden tenminste zo werkt mijn banner die telt volgens mij 29 dagen de laatste dag is de dag dat je kunt testen de dag dat je dus niet ongesteld bent geworden de vorige dag volg je hem nog of ging het daar nie over?? @mamat: klopt heb het ook ergens gelezen waar weet ik niet meer maar het schijnt dat als je een gewoon sexueel gezonde man hebt (wat je dus niet altijd met zekerheid weet maar goed het juist beter is om gewoon meerdere keren te doen dan zwakt het zaad dus helemaal niet af maar dan ook alleen dan over het algemeen kan het dus wel gewoon elke dag of zelfs meerdere keren per dag schijnt ook juist de kans te vergroten @nienkeoh wat erg voor je vriendin en haar familie zeg dat is echt bizar ja dan komt het ineens erg dichtbij zoiets he @knorretje: fijne vakantie meis @all: wel maf om te lezen hoe we mekaar hier zo ophitsen om te gaan klussen (sleur hem aan zijn haren , obnder de douche verleide terwijl die weg moet ) arme mannen die van mij kan ik neit eens aan zijn haren sleuren (kaalgeschoren kop hihi) @hier: nog niks.... bah onzeker word je ervan stomme banner ook zit er aan te denken om hem weg te halen gewoon omdat ik eigenlijk helemaal niks zeker weet mijn darmen liggen in de knoop volgens mij dat merk ik aan de buikkramp die ik steeds heb (en de scheetjes enzo) de koppijn in gelukkig weg daar werd ik een beetje gek van maar aan de andere kant weet ik niet of dat wel een goed teken is tja voel me beetje raar wel zwnager niet zwanger wat is het nou ik weet het ook niet meer
Mijn man zegt ook iedere keer: ZIT JE NU ALWEER OP DAT FORUM !!!! En ik ben er al bijna 2 jaar te vinden
Haai dames. De zwangeren: Gefeliciteerd! Ik zit nu rustig op het wachtbankje, wat duurt dat lang Hou FF wel bij, zodat ik mijn ei kan vinden. M'n kerel zit Jackass te kijken... ik denk, ik kruip wel even achter de laptop. Verveel me een beetje.
Hey Ricmar, ik ga met je mee duimen draaien. hoop voor jullie dat het goed uitpakt. En idd geen bloed geeft moed. Maar ik hou er maar rekening mee dat er bloed komt dan kan het nooit tegenvallen. Ik hou je op de hoogte. Oh en Gemke, geen haar geen probleem. Pak hem bij zijn oren (of die moet ie ook al niet hebben) Liefs maris
Zoooo had de muziek op MTV even wat harder gezet en heb de les van Bodyjam even doorgenomen hahaha... Heerlijk dansen !!!
Zo nu ga ik echt naar bed, heb me al gedoucht maar kon het niet laten nog even te kijken op het forum. Erg he?
@ Mariska, lekker optijd! Wij gaan zo denk ik ook. Ben de laatste paar dagen weer erg moe. Ik heb gister mijn rijbewijs opgehaald, en in 1 dag 150 km gereden
Zo das knap Astrid. Dat red ik in een week nog niet. k ga nu lekker op bed. Moet morgen werken van 7 tot 4 dus moet weer vroeg op. Welterusten.
Hey daar was je weer. Ja dat dacht ik zelf ook wel maar de HA vond het niet helemaal regelmatig. Nou ja we zullen woensdag horen wat de gyn ervan vind. Maar zie wel meer meiden met ongeveer zo'n cyclus of nog erger die een maand gewoon overslaan met menstruatie. Wat dat aan gaat mag ik niet klagen.