NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    ja kreeg geen melding van berichten en was even verder aan het loeren.
    spannend hoor woensdag...
    Ik ben deze maand voor het eerst bezig met ovu testen gisteren een heel licht streepje en vanmiddag niets..
    hoop dat ie snel komt!
    ik hoop vaar jou dat je morgen gewoon kan testen en twee dikke strepen krijgt.
    Mijn ventje roept ook steeds dat ik er niet zo mee bezig moet zijn,m aar hun droppen ff wat af en jij bent met de symptomen bezig wel/niet/wel/niet/wel....
    liefs

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoi, ben ik weer even...

Ik heb het maar aan mijn moeder verteld. Ik hield het niet meer. Ik vroeg har hoe ze zou reageren als ik haar zou vertellen dat ik zwanger zou zijn enne ze reageerde heel positief.
    Ze zou het heel erg geweldig vinden. En met tranen in d'r ogen. En ik natuurlijk ook.
    Ze was wel bezorgd omdat ik al zo blij ben met als ik eventueel zwanger ben.... Maar omdat we totaal ergens anders zijn in NL. Dat misschien mijn lichaam hetzelfde reageert als die van haar vroeger. En dat het dus false verscheinselen kunnen zijn. Heel lief van haar.
    Maar we hebben samen een test gekocht en deze kon ik helaas vandaag niet meer doen. Dus morgen ochtend ga ik testen.... SPANNENDDDD!!!!

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh Muurtje.....SPANNEND!!!! Jeetje, kan je nu nog wel slapen vannacht? Poe hé, nou wel direct laten weten hè als je getest hebt?

4. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Spannend Muurtje, ik duim voor je !!!

5. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    @muurtje wat super gaaf dat je het nu met je mams kan delen!! kun je ook met vragen bij haar terecht en vragen hoe dit vroeger voor haar was!! en spannend morgen testen!!
    ik ga morgen vroeg voor je duimen meis!! en stuur je vast een grote porsie hcg!!!

@babylove, ik zag dat je een nieuwe banner en dus nieuwe ronde in bent gegaan..meis wat k*t.. ik duim en hoop dat het wachten snel voorbij mag zijn!!

(alhoewel meiden...als je dan eindelijk het wachten op nod hebt gehad, kom je bij het wachten op de intake bij de vk en daarna het wachten op de 1e echo..dus meiden, we hebben nog heeeeeel veel geduld nodig..maarja allemaal voor het mooie goeie doel he)

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hé Maaiky!

Hoe is t met jou? Voel je je al echt zwanger?

xx

7. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Wij kregen toen gelijk bij het intakegesprek ook de eerste echo. Ik was toen iets langer dan 9 weken zwanger...

8. gemke

gemke Niet meer actief

hey dames
    net naar de wc geweest en wat denk je
    ja hoor een roze veeg
    dus ik denk dat ik nu toch ongesteld ga worden
    heb eigenlijk (raar maar waar ) een beetje een jipieeeeee gevoel
    weet nu tenminste mijn cyclus dus dat is toch wel positief eraan
    en nu kan ik dus gewoon eindelijk aan de officiele ronde 1 beginnen samen met jullie

@mariska: hahaha ja oren heeft ie wel hoor hahahaha

@muurtje: spannend meis meteen laten weten he als je getest hebt ik hoop het zo voor je
    hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht

en dan ga ik nu toch eindelijk mijn bannertje aanpassen hihihi

9. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    hey! nou nog neit echt.. wat me het meest eraan doet denken is MvM, elke keer de boel opvangen... verder eigenlijk alleen vroeg moe en heeel vroeg wakker en het psssen begint nu te komen. Maar verder merk ik eigenlijk nog weinig.. dus wacht in spanning de VK af :D
    Hoe ist met jou? bevalt je nieuwe werk nog steeds??
    lfs

enne meiden vangen!!
    hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg

10. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    @Gemke:

wat jammer zeg... maar tel je deze dag al mee dan, want je bloed is nog niet helder rood toch....

11. gemke

gemke Niet meer actief

NOD Mei 2009

1: 1984 & Miza & Suekes & Muurtje & Lotte2005
    2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness & Senna04
    3: Mariska165& 1985Breezer& Mgwc& Manu74 & IKKE
    4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany
    5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69
    6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel
    7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash
    8: Wgev & Mcellie & Zindy
    9: Caromama, Maartje84
    10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje& Maria0 & natjuh026 & Susan27 & Anne19791980 & Desi23
    11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje
    12: Ruby82 & Nonja
    13: Eefje09 & kiki24 & Nala79
    14: Alina & Smokey & Ricmar94
    15:
    16: Pearl29 & Niene & 3kats
    17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca
    18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel & Jessy1983
    19: Mijs & Janis
    20: Laura28 & MamaT & Bink1976
    21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje
    22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie
    23: The Lady & 1984 & Bramtim
    24: Astrid85 & Ikke79
    25: Chelle & Jo86 & Miza
    26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio
    27: Luuske & Ninoshka & Brigit
    28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink
    29: Bolle Buik & Dingetje
    30: Naliey & Gemke
    31:

ZONDER DATUM:
    P26 & Anniepannie & Loesje13

TESTMARATHON:

* 4 Mei: IKKE
    * 8 Mei: Crash
    * 9 Mei: Knorretje84
    * 10 Mei: Wgev & Line77
    * 17 Mei: Susan27
    * 23 Mei: Mermaid
    * 28 Mei: Ninoshka & Love child
    * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje
    * ... Mei:

110 dames voor de ROZE HUMMER
    3 Zwanger, 3 Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven,
    2 Cyclus van slag, .. vlindertje

LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
    Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu

zo nod aangepast voor mij 30 mei pfff dat duurt nog wel lang hahahaha :)

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Met mij alles goed, op t werk bevalt nog steeds goed. Ik begin nu wel ietwat ongeduldig te worden, ik had (hoe naïef, I know) niet gedacht dat t zo lang (voor mijn gevoel dan hè) zou duren voor ik zwanger zou zijn. Afgelopen zondag toen ik weer ongi was geworden moest ik er zelfs een beetje om huilen ('s avonds toen ik weer eens babykamer dingen zat te bekijken), echt niets voor mij, normaal ben ik niet zo'n huiler.

Spannend hoor, 26 mei naar de vk, dan krijg je denk ik ook je eerste echo? Of is dat pas later?

Liefs

13. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Sow :D even wat zitten afgemaakt voor een jurkje voor me meidje :D ben d'r verjaardagsjurk aan 't maken. Wordt er helemaal blij van :D :D

14. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Kan het me helemaal voorstellen hoor...je loopt vaak al een poos met de wens, dan komt het bespreken en dan komt die doorslaggevende beslissing en zou je het liefst vorige maand al zwanger zijn. en dat rare vrouwenlichaam van ons reageert elke keer weer anders, en niet alleen dat lichaam trouwens :) Maar voor ons allemaal komt dat mooie moment! ik blijf aan jullie denken en voor jullie duimen! [-o<

weet nog niet of ik dan ook echo krijg..meestal is dat rond 12wkn..dus blijft een verrassing ;)

15. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    mijn
    mijn man vindt het ook erg.. Hij denkt dat ik over miskramen aan het lezen ben en dat ik nogsteeds aan het treuren ben. Maar ben juist bezig met de volgende ronde.. hihi.

16. gemke

gemke Niet meer actief

ja ik tel hem wel mee tenminste dat heb ik altijd zo gedaan en dat is wel altijd goed gegaan kwa cyclus
    meestal breekt het kort daarna wel goed door (dezelfde dag vaak)
    ik moet nu zeggen dat ik nu wel weer weet hoe menstruatie pijn voelt tis alleen veel heftiger dan ik me kan herrinneren
    :(

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, nou mijn man vindt ook dat ik veels te veel op zp zit. Ergens heeft ie natuurlijk ook wel gelijk, ik ben echt verslaafd aan t forum. Ik zal tegen m zeggen dat ie lotgenoten heeft. Misschien kunnen de mannen hun eigen forum oprichten, "de mannen van de zp-vrouwen" of iets in die trant ;)

18. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    "zo te horen reageren al onze ventjes een beetje hetzelfde...."
    Muurtje heel veel succes morgen ochtend, helaas moet ik morgen werken dus lees ik het pas 's avonds maar heel spannend!!

19. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ja, maar onze mannen snappen kennelijk niet dat ze daarmee verder niet naar ons 'gezeur' hoeven te luisreren. Denk als we een weekje nie zp-en ze vanzelf wel weer zeggen dat we onze 'hobby' weer moeten oppakken, hihi.

Dus er zijn morgen testers??? Spannend.....

Voor wie is dit allemaal de eerste ronde??

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@muurtje
    Heel veel succes morgen...ik ga voor je duimen!!

Deel Deze Pagina