Breezer Gefeliciteerd je bent ZWANGER JIPPIE Muurtje where are you je houdt ons in spanning Mariska hoe ist met jou ben benieuwd Hier@ het gaat wel werd zwetend wakker geen fijn gevoel om wakker te worden geen ongiepijn maar wel het zelfde als gisteren nou ja we zien et wel
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Suekes & Muurtje & Lotte2005 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165& 1985Breezer & Mgwc & Manu74 & IKKE 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama, Maartje84 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje& Maria0 & natjuh026 & Susan27 & Anne19791980 & Desi23 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 & Nonja 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel & Jessy1983 19: Mijs & Janis 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie 23: The Lady & 1984 & Bramtim 24: Astrid85 & Ikke79 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio 27: Luuske & Ninoshka & Brigit 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Loesje13 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Crash * 9 Mei: Knorretje84 * 10 Mei: Wgev & Line77 * 17 Mei: Susan27 * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje * ... Mei: 111 dames voor de ROZE HUMMER 4 Zwanger, 3 Ongesteld, 1 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu
Ik heb mezelf maar weer op gezet voor de 9de ronde die valt ook nog gelukkig in mei dus i will stick around
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Suekes & Muurtje & Lotte2005 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165& 1985Breezer& Mgwc & Manu74 & IKKE 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama, Maartje84 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje& Maria0 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje 12: Ruby82 & Nonja 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done& Susan27 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel & Jessy1983 19: Mijs & Janis 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie 23: The Lady & 1984 & Bramtim 24: Astrid85 & Ikke79 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio 27: Luuske & Ninoshka & Brigit & Babylove1 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke 31: ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Loesje13 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Crash * 9 Mei: Knorretje84 * 10 Mei: Wgev & Line77 * 17 Mei: Susan27 * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje * ... Mei: 114 dames voor de ROZE HUMMER 4 Zwanger, 4 Ongesteld, 1 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu
@Breezer: Whahooooooo!!1 Gefeliciteerd meis, wat super voor je! Heeft Muurtje al getest?!? Heb snel even wat bijgelezen, maar heb het nog nergens gezien (maar misschien er wel overheen gelezen ). Mijn duimen draaien in ieder geval voor de zekerheid nog overuren! Go Muurtje, Go Muurtje, Go Muurtje! @Mermaid & Gemke: Jullie ook nog bedankt voor jullie lieve woorden . Ik voel me vandaag al wel weer een stukje beter. Het is nu weer even het saaie wachten op mn ongi. Aangezien mn temp weer eens een beetje is blijven steken (doet ie vaak een paar dagen voor mn NOD), zal mn ongi wel gewoon stipt op tijd dinsdag komen. En als mn volgnde cyclus ook weer regelmatig is, heb ik mn volgende eitje hopelijk op 19 mei. En aangezien we over een week een weekje naar Espana gaan, gaat de tijd vast lekker snel. Ronde 9 here we come... @Babylove: Ah jakkes, jij ook alweer naar ronde 9 meis . Echt heel jammer dat de jou ook weer hebben gevonden. Ik weet hoe je je voelt. *Dikke knuffel* EDIT: zie nu dat Miranda nega heeft getest . Bah, wat balen meid, maar misschien ben je nog iets te vroeg en heb je nog niet genoeg hcg aangemaakt... Heb je wle het gevoel dat het raak zou kunnen zijn? Ik duim voor je dat je alsnog snel op roze mag!
Heb de aantallen even weer aangepast. We zitten al op 114 ipv 111. En de roze dames mogen best dik gedrukt hoor! Heb mezelf van 10 naar 13 mei gezet heb toch denk ik woe mijn ei gehad en vanaf zondag hadden we niet meer geklust dus denk dat het over is voor ons deze maand. Nana gaan we samen naar Juni!
Nana ik weet het wil de niet eens meer aandenke probeer veel moed te houden en hopen dat het ons deze keer mag lukken he we gaan der voor he
@ babylove bah dat was niet de bedoeling succes in de volgende ronde. heb je een korte cyclus? dan kan je wellicht eind mei nog je NOD hebben? @ mgwc geen bloed geeft moed ook ik teste laat positief.
men cyclus is soms 25 dan weer 31 je zit et bij men banner begin dus te twijfelen wanneer ik dan wel en ei heb gehad dus ga is proberen met de ovutesten kijken als ik daar wat meer duidelijkheid kan scheppen
Zo is het! We gaan gewoon voor een vroeg februari-beebje! Fijn dat jij nog net hier kunt blijven. Ik verhuis helaas naar 2 juni, maar in juni zijn we pas met z'n 4-en dus voorlopig klets ik gewoon nog wel even mee in mei.
hoop dat ik wat meer wijzer wordt Nana Dikke Knuff van mij we gaan der voor ik heb ook zo men twijfels kan ook goed zijn dat ik weer als laats in juni maar hoop dat ze dit keer weg blijven en dan wel voor 9 maanden
ga nou echt op staan wat koken ja zo vroeg heb gewoon trek in spaghetti zo vroeg al maar spreek jullie zo weer x x x
zullen de duivels wel zijn, ik zit hier ook lekker te schransen achter mn pctje . Eet smakelijk & tot laters!
Breezer GEFELICITEERD Anne, positief blijven meid! Ik snap dat 't heel moeilijk is. Ik heb er bijna een jaar over gedaan om Rianne te mogen krijgen. En de tijd kroop voorbij! Ik hoop voor jullie dat het deze maand raak is! M'n duimen draaien. Muurtje WAAR BEN JE!!!!!!!! Zit je misschien op je wolk????
Hey meiden, Nou vermoed weer niets deze keer...heb weer tussendoor gebloed net zoals vorige keer...maar had geen ovutesten meer dus weet niet of ik een ei heb gehad...heb eigenlijk altijd buikpijnen aan de rechterkant en linkerkant waar eierstokken zitten...(ivm PCO) dus weet het niet... Vorige cyclus gaf mijn huisarts me hoop door de bloeding te beschrijven als misschien een innesteling...maar nu....heb geen hoop meer. 6 Mei naar de gyn, ben ik nog niet ongi dan vraag ik een bloedtest...voor te kijken of ik zwanger ben...en of ik een ei heb gehad...en of de PCO misschien minder is....vanwege het cyclus patroon wat ik nu wel heb...(voorheen nooit ongi) Groetjes Miranda