jah...ik moet woensdag naar de gyn...dus wacht tot die ochtend...wie weet kan ik met goed nieuws daarheen hihi... Hoe ik me voel...sjaggie..moe...buikpijn...rugpijn...misselijk...vol gevoel...opgeblazen...vocht vasthouden...dus kan alle kanten op!
Hihih ja Nana denk het ook dat het de duiveltjes zijn ben al klaar met eten de kids die hebben maar ook gelijk gegeten en daar achter aan een lekker fruitsalade met exotische vruchten was heerlijk buikie is nu lekker vol. heb niks te doen dus lig weer in bed erg he @Wgev Thanks ja had nog geen antwoord op die vraag dank je wel nu weet ik wat ik moet doen en wanneer is men eerste keer dus was wel benieuwd moet nu wel als ik begin echt dan niet 4 uur drinken en plassen ooohhhhh ben echt een drinker geen alcohol maar moet continu wel wat in hand bereik hebben om te drinken. maar weet waar voor ik het doe dus doe het met veeeeeel plezier.
Nog geen Muurtje gespot? Het regent hier, wilde net lekker gaan wandelen nou ja. Het Nederlandse weer daar kun je ook niks van op aan. Ach nog twee daagjes vrij misschien dat het morgen of dinsdag nog wandel weer word
Hier regent het ook, we wilden net naar een verjaardag toegaan... Maar laat me dus niet nat regenen he...
Is iedereen hier met vakantie ofzo of regent het alleen in Overijssel? Wat een saai boelhier weer vandaag
hee meiden! weekendje weg geweest, net weer thuis. ik heb goed en slecht nieuws... het goede nieuws is dat ik afgelopen woensdagavond vet posi getest heb, zwanger dus... maar het slechte nieuws is dat ik vanaf gisteren vloei... ik ben bang dat het fout gaat aflopen... ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee, dus we moeten maar even afwachten. mn gevoel was dus wel goed, ik was wel zwanger, maar of het nu nog zo is, dat weet ik niet. dus, nou ja, als iemand meer weet of tips heeft, hoor ik het graag... ben nu erg onzeker over hoe het verder gaat... (fl3x, ik heb het alleen mn (schoon)ouders nog maar verteld dus daarom heel graag mondje dicht)
@surf Bloed hoeft geen slecht teken te zijn mischein idd even langs de huisarts en kijken of je je HCG kunt laten bepalen , een vriendin heeft de eerst 12 weken regelmatig hevig gevloeid, maar is toch 3 weken geleden bevallen van een zoon.
@ surf ow meid ik snap dat je erg bent geschrokken maar zolang je geen krampen hebt of stolsels verliest zou ik me niet heel erg druk maken en idd morgen even langs de ha. hoop dat alles goed blijft zitten. zal me mondje dichthouden hou je me op de hoogte??
@Surf: super dat je posi hebt getest, maar ik snap dat je wel een beetje bang wordt van het vloeien. Ik heb een keer ergens gelezen dat je dan nog 50% kans hebt dat het goed gaat, dus het is helemaal niet gezegt dat het nu misgaat. Probeer hoop te houden meis en inderdaad misschien morgen even bellen met de HA of VK. Heb ook wel eens ergens gelezen dat je de kans groter is dat het goed gaat wanneer je geen heftige krampen of buikpijnen hebt. Duim heel hard voor je dat alles goed gaat! *Dikke knuffel*
ja denk dat ik morgen even de HA of de VK ga bellen... ik verlies niet echt stolsels, wel wat kleine stukjes ofzo, en het is niet alleen maar bloed zeg maar, maar ook slijm, dus ik weet niet of dat er ook bij kan horen... we gaan er maar vanuit dat het niet goed is, morgen maar even afwachten, mssn ga ik nog een testje kopen om te kijken of die nog posi is... en dan de vk/ha maar bellen... @fl3x: ik ga deze week niet zwemmen, als het toch nog gaat doorzetten ofzo, wil ik niet in het zwembad zitten...