@mermaid Ik denk dat ik morgen ga testen dan zit ik op dag 28. Zit vandaag op 27 heb ik net even nageteld. Zie mijn onderschrift ik ben om en om 28 of 26 dus ga nu uit van 28. Ik zou het liefst vandaag testen maar de winkels zijn pas om 1 uur open en dat red ik niet vandaag. Liefs Noor
ik heb net de vk gebeld en die zegt niets te kunnen doen voor me. echo enzo is nog te vroeg en een hcg-meting vond ze ook te vroeg, ze vond dat ik minimaal een weekje moest afwachten, dan mssn nog een keertje een test doen ofzo... heb ik dus ook niets aan...
@surf...vervelend is dat zeg. Een weekje afwachten...een week is hartstikke lang als je zo in onzekerheid zit. Ik vind het echt rot voor je!
@ surf nou dara heb je dus ook niks aan pfff een hele week wachten duurt een eeuwigheid hoop dat je beetje afleiding kan vinden!
woehhh Lynd, VAN HARTE GEFELICITEERD! @surf: is het niet zo dat je, wanneer je een mk hebt, je ook erge krampen erbij moet hebben. en hoeveel dames zijn er niet gewoon ongi wanneer ze zwanger zijn. ik ken een meid die kwam er na 4 maanden pas achter, omdat toen haar buik ging groeien. ik hoop zo voor je dat het niets is en dat je lekker zwanger mag zijn! wel vervelend dat je nog een week moet wachten zeg! de ha had je ook al gebeld? succes ermee @ hier, kan vandaag niet geklust worden, ik heb avonddienst en vriendjelief moet morgen vroeg op. in het weekend (vrijdag en zaterdag) hebben we wel geklust, maar dat was te vroeg. morgen dan maar goed klussen en voor de zekerheid donderdag! volgens menstruatiekalender en hier zal ik donderdag mijn ei hebben. maar met mijn onregelmatige cycly weet ik het ook niet meer. afgelopen maand heb ik hem ook niet gevoeld. als het deze maand niet is, volgende maand toch maar ovu-testen gebruiken, denk ik! sorry voor dit lange ego-bericht!
@yootje: nee heb de ha nog niet gebeld, dacht ik bel de vk, die heeft er denk ik meer verstand van... maar goed volgens mij heb ik alleen de assistente gesproken, of er moet een nieuwe vk zijn, die ik niet ken van de vorige keer... ik wacht het denk ik nu maar gewoon af, ik weet het ook niet. het liefst zou ik door een raampje kijken om te zien of er nog iets in mn buik zit, maar ja, dat kan nou eenmaal niet. het blijft gewoon nog even spannend, en we moeten maar zien hoe het afloopt...
Goed! We erg spannend nog allemaal. De twee spannendendste weken gaan in voor me geloof ik. Hoop dat de tijd een beetje snel gaat. Met jou dan?? Wat denk je Muurtje zwanger of niet??? Ik duim voor haar dat ze goed nieuws komt melden hier!
@surf, schakel net pas in dus...ik lees dat je zwanger bent? maar toch onzekerheid? Heb je toch bloedverlies??? spannend...Hoop dat je er snel achter mag komen. Dit is ook lastig.. @ all: bedankt voor jullie welkom!
Dames het is waar, BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik duim mee met de andere dames die nog moeten gaan testen!!
ja klopt, wel een posi test gehad vorige week, maar vanaf het weekend eerst rood bloedverlies en daarna bruin, ik weet dus niet hoe het gaat verlopen...
Best spannende weken inderdaad voor je. Maar gewoon lekker positief blijven, komt allemaal goed! De tijd gaat soms best langzaam he. Ik zit ook echt uit te kijken naar 22 mei. Denk dat het daarna allemaal veel sneller gaat. Tja en Muurtje...ik weet het niet. Ik hoop het wel natuurlijk, maar ik denk dat als ze zwanger is dat ze dan toch wel snel iets had laten horen?
Wat zijn er toch veel zwanger.... Ik hoop dat er nog veel meer komen! @hier: Onderrug pijn en ongi gevoel. Ik zou zo graag willen testen maar de winkels zijn pas om 1 uur open. En ik moet werken. Het is echt vreselijk. @ iedereen: Meiden die moeten testen veel succes and let us know. Meiden die zwanger zijn: GEFELICITEERD. Meiden die moeten wachten: Succes met wachten iedereen wacht met jullie mee! Liefs Noor
@noor, als je nu een onigi-gevoel hebt kun je dan ook niet beter nog een dag wachten met testen? (beetje zonde van de test dan ook natuurlijk)
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Suekes & Muurtje & Lotte2005 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc & Manu74 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama, Maartje84 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje& Maria0 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 12: Ruby82 & Nonja 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done& Susan27 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel & Jessy1983 19: Mijs & Janis & Setti 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl 23: The Lady & 1984 & Bramtim 24: Astrid85 & Ikke79 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio 27: Luuske & Ninoshka & Brigit & Babylove1 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke 31: Yvie & Lotte2005 ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Loesje13 & Puck24 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Crash * 9 Mei: Knorretje84 * 10 Mei: Wgev & Line77 * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje * ... Mei: 118 dames voor de ROZE HUMMER 6 Zwanger, 7 Ongesteld, 2 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu
goeiemorgen allemaal, Het spotten zet nou toch wel echt behoorlijk door, dus iik heb mezelf maar even op rood gezet. Helaas, pindakaas @Surf: allleen een beetje bruinverlies lijkt me een goed teken. Bah, wat moet jij in spanning zitten nu. Leef en duim heel erg met je mee! @Lovelylonnes: Gefeliciteerd meis! Hartsikke fijn voor je dat het gelukt is ! Heb verder nog niet zoveel gelezen (zit op werk), maar volgens mij dus nog steeds geen nieuws van Muurtje . Hmmm, ik hoop dat het betkent dat ze met haar mannetje samen aan het vieren is, of wie weet vliegt ze vandaag wel terug en kan ze daarom niet online. Spannend!