Hallo Noor Helaas pindakaas dat je er bij komt. Maar van harte welkom! Ik ga meet je mee doen met testen mocht het zo ver zijn! Gezellig. Duim duim duim!!!!
Hai, welkom, ik heb je toegevoegd op de lijst die hierboven staat. 4 mei is een goede dag om te testen, het is namelijk mijn verjaardag
@muurtje: Hij wordt echt prachtig, je muurschildering, wat een gelukkig kind zal dat worden straks. Dan heb je toch een gave kamer?!!
Ha meiden, Ik kom me hier ook maar melden *meld*. @ Mup: Wat een verhaal! Ik hoop dat het gauw gaat lukken! Wil iemand mij op de lijst zetten zonder datum? Mijn lijf speelt spelletjes met mee (en ik wil niet meer meedoen!)
Hai Loesje, welkom hier. Helaas weer een maand verder. Vervelend dat je lijf zo onvoorspelbaar doet. Ik heb je toegevoegd op de lijst hierboven.
Thanx Line, komt vast wel weer goed. @ Muurtje: Wat onwijs gaaf die schilderingen! Wou dat ik dat kon... @ allen: Laten we afspreken dat 2010 ONS jaar wordt! Allemaal een beebje *droomt alvast weg bij het vooruitzicht*
@ Loesje en Line, Helemaal mee eens! 2010 wordt gewoon ons jaar!!! We gaan er met zn'n alle voor! Go meiden, go meiden! Mei meiden! We kunnen het!
NOD Mei 2009 1: 1984 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje & Noor1987 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 6: Kimski & Josjo & Lynd 7: Knorretje84 8: Wgev 9: Caromama 10: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja 11: MariaX & Mup 12: Ruby82 13: Eefje09 14: 15: 16: Happy79? & Pearl29 17: Susan71 18: 19: 20: 21: 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: Citroentje & Gemke & P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * ....Mei: * ....Mei: 41 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! @Wgev: je staat er weer bij
Goeiemorgen meiden, Wat een optimistische berichten hierboven. Nee, correctie realiscche berichten . zo mag ik het horen! 2010!! Ben hier weer aan het wachten op mn ei en hoop - zoals elke maand - op een vroeg eitje. Meestal heb ik hem rond dag 13/14 dus we hebben nog even, maar we zijn ondertussen hard aan het "oefenen" met klussen Denk niet dat ik vandaag veel mee kan kletsen, helaas, want vooral vanmiddag gaat het hier erg druk worden, maar ik wens jullie allemaal alvast een mooie dag! (en voor degene die niet op werk zitten, ik ben jaloers! Ik wil ook naar buiten met dit zonnetje...)
Ja, het is zeker rustig hier, we kunnen nog wat leren van het April NOD forum...was af en toe niet bijte houden. Ah, dat zal hier ook nog wel komen. Ik ga even liggen, ben nog steeds zo moe...Tot later!!!
Mijn man vertrekt zaterdag voor zijn werk naar Las Vegas en komt dan donderdag weer terug, ik hoop zeker niet op een vroeg eitje , als hij terugkomt kan hij metteen aan de bak hihihihi
@ Nana; FF?? Lekker kleurrijk, hou ik wel van. Anders zoóóóó saai. Kleur is goed. @ Line, we gaan ons best doen toch? Om ook minimaal aan de 500 pagina? te komen. Hihi alleen hoop ik niet dat we tot 3 keer toe pagina 500 bereiken
@ Nana, ik had er een met kleurpotloodjes en een getekend fel geel zonnetje... alleen ben ik deze kwijt geraakt enne ik weet niet meer waar ik m moet vinden.
Hahaha, ja jouw eitje moet gewoon even wachten tot donderdag! Niet teveel vet eten dat schijnt je eisprong te kunnen vervroegen heb ik ergens gelezen . (en verder kunnen weinign slapen en veel sgress je eitje uitstellen, maar dat lijtk me dan weer niet zo gezond ). Hoop dat je eitje braaf wacht! @Muurtje: ja, de mijne 's ook van FF. Wat betreft kleur ben ik het helemaal met je eens! Zeker op deze pagina met al dat grijs, kunnen we wel wat kleur gebruiken!
zou t ook niet weten. Misschien zie je hem ooit nog es bij een ander en vind je hem zo terug. Maar bij FF heb je gelukkig ook wel een paar die wel oke zijn (en heeeeeel veel keus)