NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Suekes & Muurtje & Lotte2005 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc & Manu74 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama, Maartje84 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje& Maria0 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 12: Ruby82 & Nonja 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done& Susan27 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel & Jessy1983 19: Mijs & Janis & Setti 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl 23: The Lady & 1984 & Bramtim 24: Astrid85 & Ikke79 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio 27: Luuske & Ninoshka & Brigit & Babylove1 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink & Muurtje 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke 31: Yvie & Lotte2005 ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Loesje13 & Puck24 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Crash * 9 Mei: Knorretje84 * 10 Mei: Wgev & Line77 * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje * ... Mei: 118 dames voor de ROZE HUMMER 6 Zwanger, 9 Ongesteld, 2 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu Zo, ik sta nu ook op rood en op de 28e er weer bij...ik hoop dat er nu alleen nog maar roze bij komt hoor!!
ik ben eind oktober met de pil gestopt, dus het zou volgens mij nog wel door de pil kunnen komen, kan geloof ik soms wel een jaar duren voor het weer helemaal normaal is. was zelf nog in de ontkenningsfase en heb net een zwangerschapstest gedaan, maar die is zo negatief als maar kan. dus gewoon maar weer op naar de volgende ronde!
@muurtje, wat kl*te voor je zeg, ik kan me voorstellen dat je veel hoop hebt gekregen in die vijf dagen. En dan toch nog ongesteld....bah!
Tja... niets aan te doen he? maar weer opnieuw gaan oefenen... Maar ik moet zeggen de teleurstelling was wel erg heftig deze keer. 1e keer echt overtijd....
ah nee MUUR!! oh had het echt zo gehoopt voor je! vind echt heel erg voor je!koppie op meid! vind echt kl*te voor je!weet ff niets nuttigs te zeggen.............een hele dikke knuffel!
@muurtje: jeetje meid wat een tegenvaller! balen hoor! heel veel sterkte en hopelijk wordt het voor jou ook een supermaand deze keer!
Jeetje muurtje, vervelend voor je!! Maar zoals je ziet er is veel roze deze maand en gelukkig kan het deze maand nog. Succes!! We willen eind van de maand allemaal in die hummer zitten!!!
Hallo lieve schatten! Dank jullie wel voor jullie steun! Ik wens jullie ook allemaal heel veel succes!!! Dat er maar heeeeeel veel roze mag komen deze maand!
@ zwanger dames! Geweldig en van harte gefeliciteerd!!! ik ben zo blij voor jullie. @ ongi dames... ik leef (letterlijk) met jullie mee. @ Ego; ik heb net ff op FF mijn cyclus van april aangepast... ivm twijfel wanneer ik mijn ei nou zou hebben gehad... enne d.m.v. de aanpassing komt mijn vorige cyclus ook uit op dag 10 ei en een lf met 13 dagen... Misschien is dit mijn vaste cyclus ben ik nu pas ont spiraald????? LF 13 is goed. Maar hoe zit dat met op dag 10 je ei? Is dat te kort op mijn ongi?
Haai dames, @ Muurtje, wat balen Ik ben vandaag voor het eerst met de auto naar het werk geweest, wat een hel Komt hopelijk vanzelf. Volgens mij heb ik vandaag mijn ei, ik had vanmiddag een onwijze steek rechtsonder en nu is het een sluimerig, soort ongi gevoel. Daarbij heb ik een ovu. test gedaan. Deze was twijfelachtig positief. Moeilijk te zeggen... Wij gaan gewoon flink sexen, dan zien we wel weer verder.
@ Astrid.. veel plezier dan straks... @ Ego; mijn man en ik hebben eindelijk afgesproken lekker de tijd te gaan nemen voor elkaar. En echt om de dag... hihi. Over 9 dagen mijn ei dus eh... zodra mijn duvels weg zijn Gaan we het heeeel gezellig maken.
Trouwens... ik ben weer terug in Nl. 1 dag eerder dan gedacht. We hebben nog al door gereden en vannacht niet zo veel geslapen. ben nu behoorlijk gebroken. ik ben denk ik morgen of overmorgen weer terug. ff spieken. Liefs!
Sterkte Muurtje, ik kan me voorstellen dat je heel erg teleur bent gesteld, ik had het je heel erg gegund!! Gelukkig ben je heel erg positief, daar kunnen we allemaal een voorbeeld aan nemen. Veel succes in de volgende ronde!!
hallo Dames 8april hebben we helaas een miskraam gekregen mijn cyclus was voor mijn zwangerschap 32 ik weet niet of die nu nog zo is , maar ik hou maar 32 aan ik heb nu sinds 2dagen last van mijn borsten aan de zeikanten een beetje een stekend gevoel ik heb 4dagen geleden een test gedaan en die was negatief dus mijn hormonen zijn uit mijn lichaam, maar mijn vraag is kun je na een miskraam snel weer zwanger worden en kun je 6dagen voor je nod al pijnlijke borsten hebben k heb zelf 2 kinderen maar dit niet eerder gehad of zal dit toch met een aankomende menstruatie temaken hebben? ook heb ik witte afscheiding Liefs"Maria
hey meiden nou hier nog niks te bekennen ik zal maar zo denken geen bloed geeft moed en anders gaan we er gewoon weer mee door ik laat zo nu en dan wel even een berichtje achter over de stand van zaken zeg maar haha @ surf gefeliciteerd meis ik ga ook ff voor je duimen liefs redi
He Muurtje, balen joh maar nog een kans in mei. Dan moet er gewoon heel veel roze komen!!!!! @ego: hier vandaag een beetje uit mijn doen. Heb waarschijnlijk gisteren of vandaag mijn ei gehad. Het rommelt nu wat in mijn buik. Kan het niet zo goed plaatsen. Moet vannacht gaan werken dus nog maar even rustig aan doen. Hebben wel eergisteren en gisteren nog geklust. VAndaag zie ik mijn mannetje niet helaas. Morgen ook nog klussen voor de zekerheid en dan is het weer op de wachtbank.
@muurtje : ach meis wat klote zeg gelukkig blijf je nog wel in mei en krijg je deze maand gewoon nog een kans lieverds ik ga vanaaf effe lekker tv kijken denk ik lekker hangen met mijn ventje op de bank tot morgen weer xx
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Suekes & Muurtje & Lotte2005 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc & Manu74 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama, Maartje84 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje& Maria0 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 12: Ruby82 & Nonja 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done& Susan27 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel & Jessy1983 19: Mijs & Janis & Setti 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl 23: The Lady & 1984 & Bramtim 24: Astrid85 & Ikke79 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio 27: Luuske & Ninoshka & Brigit & Babylove1 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink & Muurtje 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke 31: Yvie & Lotte2005 ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Loesje13 & Puck24 & Kimski TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Crash * 9 Mei: Knorretje84 * 10 Mei: Wgev & Line77 * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje * ... Mei: 118 dames voor de ROZE HUMMER 6 Zwanger, 10 Ongesteld, 2 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu Kimski, ik heb je rood gemaakt, balen hoor!!! Ik heb je op datumloos erbij gezet. Succes!!! Ik ga effe GTST kijken en een bakkie thee doen.