ja idd ik vind het erg spannend en idd ben het nu ook wel zat om te wachten al een jaar bah bah en iedereen om je heen is met een klap van een natte dweil al zwanger en dan moet je nog leuk doen en zggen ahhh leuk hoor niet omdat ik het niet leuk vind voor ze maar gewoon uit jaloezie waarom wij niet vraag ik me dan af maar denk weet zeker dat ik niet de enige ben we gaan op naar roze en we blijven positief denken al is het soms moeilijk ik ga lekker in bad en lekker vroeg naar bed ben eigenlijk wel erg moe morgen weer vroeg uit de veren een fijne avond en ik ben er morgen weer om even te melden dat ik hopelijk nog niet ongesteld ben liefs redi
haha jij slaat de spijker op zijn kop mijn schoonzusje zo'n geval binnen 2 maanden zwanger..... Ach ja ik ben benieuwd hoe het morgen met je is!~!!! Ik ga lekker bij mijn ventje op de bank zitten!! S6 he... en niet ongi worden hoor!
@surf: dat ziet er veelbelovend uit! @zwangere dames: PROFICIAT!!!!!!! @ongidames: verdorie toch, veel sterkte en snel naar de volgende ronde!! Ego: vanmorgen negatief getest . Nu wacht ik tot zaterdag maar hoop dat die duivels nu snel doorkomen. Kans dat ik alsnog zwanger ben is wel ontzettend klein, niet?
@ Surf. Ziet er goed uit!! Ik duim voor je. @ Arka, balen hoor. Ik hoop dat je over een week alsnog een positieve test in handen hebt. Ik ga nog even bankhangen. Moet vannacht gaan werken. .
Hallo dames i Ik kwam hier even spieken!! ***Muurtje wat jammer nou heel veel succes in de volgende ronde! **Andere ongy dames natuurlijk ook heel veel succes!! Dikke kus Breezer (met hele grote gevoelige borsten)
@surf meis wat heerlijk om weer zon mooie test te zien!! nu hopen dat de tijd eventjes wat sneller gaat totdat je bij de vk bent geweest @Arka ik weet niet hoe regelmatig jouw cyclus is, ben je van je langste cyclus uitgegaan? geen bloed geeft moed, maar een hele witte test is ook niet echt hoopvol..hopelijk krijg je snel duidelijkheid (en dan het liefst een positest natuurlijk )
[quote="Loontje4"Ik ga nog even bankhangen. Moet vannacht gaan werken. .[/quote] Werkze Loontje[/quote] Dank je Susan. Tot morgen Vast nog wel even morgen
Wat een rust op de site, zit erg te denken om morgen een cleur blue met indicator te kopen en die woensdag te doen, al die spanning, dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben...
Nou ik snap het niet meer. Ik heb altijd een regelmatige cyclus. Dat gelijk op gang komt. Morgen is dag 28 van mijn cyclus. Ik verlies sinds vanmiddag bruin/ zwart bloed. Het is echt een heel klein beetje. Verder heb ik adres op mijn borsten die richting mijn nek gaan. Kan iemand mij helpen of herkent iemand dit??? Liefs Noor
@susan: ah vandaar vond het al zoveel verschillen hahaha had het nog eens nageteld en kwam toen uit op 121 dus ik dacht huh heeft ze de meiden zonder datum niet meegeteld toen zag ik je berichtje over de dubbele namen tja die had ik dus ook meegeteld hihihi wat ik zou doen is gewoon als je nod weer in mei valt je naam weghalen en dus eigenlijk niet toevoegen aan rood zeg maar maar gewoon op de nieuwe nod zetten aangezien je dus die maand 2 keer kans hebt op zwanger zijn en het anders zo'n zooitje word kwa tellen (en natellen) ik heb mezelf ook niet op rood gezet (stond eerst op 1 mei) maar gelijk op mijn volgende nod datum (30 mei) en dus ook niet toegevoegd aan het aantal ongestelde wat je ook kunt doen is iets verzinnen bijvoorbeeld een cijfer erachter 2x bijvoorbeeld andere kleur voor die naam die al eerder in mei ongesteld was bijvoorbeeld donkerblauw ofzo al lijkt mij de eerste optie het handigst
He dames ik ga jullie verlaten, lekker op bedje. Morgen mijn laatste vrije dag en dan weer aan het werk. Op naar de zomervakantie....Nog 9 weken!!!
@ Gemke, ja weghalen en onderaan opnieuw plaatsen lijkt mij ook logisch omdat je twee kansen hebt. We wachten wel af of er nog meer suggesties komen. Trusten en tot morgen denk ik maar weer
was die film vandaag op tv?? normaal kijk ik hem elk jaar maar dit jaar niet bij nagedacht, vind het zo'n mooie film.. ik krijg altijd weer tranen in me ogen en denk van, zo'n leven wens je niemand...