Hallo lieve schatte patatten! FF een ego berichtje... Ik ben er weer! Zweden was schitterend en ik raad het echt iedereen aan! De vertrekdag was iets minder... zoals jullie al hebben kunnen lezen. Daarom wil ik ook iedereen echt heel erg bedanken voor jullie steun en hele lieve berichtjes! Het heeft mij geholpen om sneller mijn hoofd weer bij elkaar te krijgen. Mijn man en ik gaan wel gezellig met elkaar klussen. Maar ik ga niet tempen deze maand. Zal trouwens ook wel ontwennen zijn... Was al sinds januari daar mee bezig. En maar goed ook dat ik dat heb gedaan, gezien mijn geheen en weer van ei en lf dagen enzo. Ik dacht trouwens dat die lf dagen vast stonden... Nou 1 uitzondering bevestigd de regel toch? Ik ben toch ook weer blij dat ik er weer ben. Ik heb NL gemist en het geklep met jullie. En ondanks dat ik heel erg blij ben voor de al zwangere dames, ga ik ze ook wel missen met het kleppen. omdat ze hier natuurlijk minder zullen zijn. Dames geniet er met volle teugen van! En moge alles helemaal goed verlopen en jullie een wolk van een beep in jullie armen gaan houden in december of januari. En natuurlijk alle andere dames in de maanden die komen gaan! p.s. Waar is het lijstje gebleven voor het elkaar in het eggie ontmoeten? KUS!
@Muurtje...meisje je bent er weer!!!!!!!!! Klote dat de duivels weer zijn komen kijken, maar wel goed om te horen dat je er positief in staat. Geniet lekker van het klussen!!
Ha vakantieganger! Zweden is gaaf he? Ben er ook geweest. Echt een van onze favoriete vakantie/zeil plekken! It is good to have you back!!
He! Fijn om weer terug te zijn! Het is echt super in Zweden. En dit is ook een hele goede maand om te gaan blijkt. Lekker weer gehad! mijn man en vader zijn echt heftig aangebakken. hihi En dan idd dat water en al die zeilboten... geweldig! hoe is het met jou Kris? En natuurlijk geld deze vraag voor alle dames! Ik heb jullie nl gemist!
Oei ik ben trouwens heel erg.... Ik heb een nieuw ontbijt ondekt.. Ben en Jerry's Cohocolate Macademia.... Ik vind dat ik dat nu mag. (nog nooit gedaan hihi ijs voor ontbijt.) maar ik ben zoooo ongi.... super slecht en zoooo lekker. Vanmiddag als ik echt thuis ben ga ik weer streng zijn voor mijzelf. Maar nu ff niet!
Hier alles prima. Zit alweer op de wachtbank. Heb gisterenmiddag/avond mijn ei gehad. Helaas hebben na zaterdagavond niet meer geklust..... We hebben een hartsikke leuk /druk weekend achter de rug en waren zondag bekaf. Ook gisteren is er niets van gekomen. Kortom, we zien wel.
Whahaha! Maar zwemmetjes kunnen van 5 tot 7 dagen in het lichaam zwemmen... had ik gelezen... ergens. Enne bij jou is het twee dagen voor je ei... dus... zou kunnen
Hallo iedereen. Net een afspraak gemaakt met de verloskundige. Ze wist meteen wie ik was, ben namelijk 1 1/2 jaar kraamverzorgende geweest. Dus dat was wel grappig!! Hoe is het hier?? Ik vind het toch ook wel leuk om te volgen hoe het hier gaat dus jullie zullen me regelmatig hier zien/lezen spieken of er nog roze bij is bij gekomen! Hele Dikke Knuffel en hcgtjes van Breezer
Die super zwemmers zijn dan ook olympisch materiaal. Dat is mijn mannetje is wel zeer athletisch, maar olympisch???? We zullen zien. Belangrijkste is dat we een super weekend hebben gehad waar we lekker van elkaar hebben kunnen genieten.
@ kris; wat hebben jullie eigenlijk allemaal gedaan? Klinkt zo goed een heeerlijk weekeind! En tuurlijk is dat het belangrijkste!
Hai, @Muurtje, leuk je weer te lezen. Fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad, soms is dat wel heel erg nodig... @Breezer, fijn dat je een afspraak hebt bij de verloskundige, wanneer mag je komen? @Surf, Het was ook wel een hele overtuigende test Ik heb net een CB met indicator gekocht en wil morgenochtend testen, dan weet ik tenminste metteen waar ik aan toe ben, ik hou jullie op de hoogte, maar ik verwacht een negatieve test...
Voor een leuk heerlijk geweldig weekeind kan ik Zweden trouwens ook aanraden, Het was geweldig! Zou er zo weer heen willen. Ik snap Frankrijk gangers niet... hihi... hoe veel krijg ik er nu op mijn kop? Niet afbijten hoor!