Sorry ben lang hier niet geweest. druk gehad. Suzanne was een beetje hangerig en met het mooie weer wat we de afgelopen dagen hebben gehad, ben ik eigenlijk niet veel online geweest. We hebben veel in de tuin gewerkt. @ surf; mag ik je al voorzichtig feliciteren. Ik heb 't gehoord van flex..... @ aan andere meiden die zwanger zijn: gefeliciteerd. @ meiden op de wachtbank (zoals ik); we wachten wel af. Wachten duurt ook zo lang... maarrr... ik denk dat ik mee verhuis naar juni... heb niet zoveel geklust in mei #-o was ook een beetje moe en Suzanne is ook al moe..... wordt tijd dat de zon zich meer laat zien....
Dat heeft voornamelijk te maken met mijn enorme ongeduld, en CB met indicator kan je al 5 dagen voor NOD doen, als hij dan aangeeft dat ik NIET ZWANGER ben dan kan ik gewoon op mijn gaan wachten.
Morgen! @muurtje: heulleuw, weur tereug veun Zweuden? Wel heel erg jammer dat die ellendelingen er weer zijn, maar ik brand een dikke kaars voor je deze maand! @surf: jeeeeeeeejjjj, Thymen een brusje en Esmay een uuhmm..brichtje! Gefeliciteerd meid, wat is die test duidelijk! @alle andere zwangeren: dikke proficiat! @ongi meiden: kop op (ook al is het de zoveelste ronde, het wordt verschrikkelijk irritant en zwaar), ik duim voor jullie @medewachtbankers: ik hoop met jullie mee dat de dagen supersnel omvliegen nu en dat ze vruchtbaar eindigen! Heb effe m'n ovutesten van gister en eergister in m'n album gezet. Die van gister is t donkerste (int echt beter), dus we blijven nog ma effe doorklussen. Straks nog een testje doen... Als eisprong geweest is, wordt een ovutest dan al snel echt merkbaar lichter?
25 mei intake gesprek en op 18 juni de eerste echo super spannend allemaal. Jaloers? tja, dat had ik iedere maand ook. Ookal ben ik helemaal niet lang bezig geweest om zwanger te worden iedere maand was weer een domper als ik ongy werd. Zal hard voor jullie duimen dat jullie ook naar januari mogen.. XXX Breezer
Wij hebben een familieweekend (schoonfamilie) gehad in de buurt van Karlruhe. Midden in de natuur hebben in een hotel gezeten naast een manege. Kids (neefjes en nichtjes)natuurlijk helemaal happy en die hebben we dus ook de hele dag niet meer gezien. Zelf ook nog op zo'n knol gezeten (buitenrit gemaakt) en heb bijna in mijn broek gepiest van het lachen. Voor de rest naar een bierfeest geweest, mountainbike door het bos gesjeesd, handboog schieten en heerlijk rose gedronken. Kortom, een zeer geslaagd weekend.
Wow, Dat duurt nog lang voor de eerste echo! Je mag dus eigenlijk weer het wachtbankje op ... Geniet er met volle teugen van!!
Alle zwangere dames gefeliciteerd!!! Geniet er van. De rest, onze tijd komt nog, ook wij houden over een tijdje zo'n klein hummeltje in onze armen We gaan voor veel roze deze maand en er wordt zoveel HCG gestrooid dat moet ook helpen Succes lady's!!! Ik moet nog even wachten, ben nu ongesteld en dan gaan we voor het eggie. Vind het zoo spannend. Volgens mijn banner ben ik over 4 dagen vruchtbaar, maar weet dat niet zeker. Mijn cyclus schommelt tussen de 21 en 25 dagen. Maar geeft niet hebben we wat te doen de rest van de maand hihi, doe net of ik de hele maand vruchbaar ben, dan kan het niet missen en in 1 van die dagen moet mijn ei toch te voorschijn komen
VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? nr 1) Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur nr 2) Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind nr 3) Crash (Gelderland) nr 4) Bolle Buik nr 5) Chicken1975 nr 6) Kris34 (als ze in het land is ) nr 7) Justfem (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet zo veel uit / Wanneer? in een weekend nr 8 ) Wgev (drenthe) nr 9) BB10 (brabant) nr 10) Maaikyb (Gelderland) / waar? maakt niet uit / wanneer? geen voorkeur nr 11)Susan27 (overijssel) Wanneer? Schoolvakanties graag nr 12) Lefbekkie (grens noord en zuidholland) Wanneer? Schoolvakantie nr 13) Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ) Hoor graag van jullie! Liefs Knorretje84 (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...) Zullen we kijken of we een zaterdag in juni/juli kunnen prikken??? Voorstel: -20 juni (ik kan: nr 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 7 / 11 / (er gaan 7 meiden mee) -11 juli (ik kan: nr 1 / 2 / 4 / 5 / 6 / 7 / 9 / (er gaan 7 meiden mee) Utrecht: (ik kan: 2 / 1) ER KUNNEN NOG MEER BIJ.... Hier is het lijstje weer!!! Aanmeldingen!!! PLEASSSSSEEEE
@ Brigit; jij hebt ook een cyclus van 23 dagen? Hoe zit het met je ei? Heb je die meestal op dag 7 van je cyclus? klopt dat van wat je banner zegt? Gaat snel dan he? Net zo na je ongi... Ken het...
@ brigit; sorry, banner fout gelezen.... jij hebt je ei ook op dat 10 volgens je banner. Mie 2. Lopen we gelijk. hihi
Een super weekeind! Klinkt geweldig! Wat hebben jullie gedaan? En Olympisch? HAHAHAH! Wie weet doe ie je versteld staan.
Kom maar hieeerrrr met die HCGtjes! (doet een vruchtbaarheidsdansje) Goedemorgen iedereen. De kleine was pas om half 10 wakker, heeerlijk kunnen uitslapen op mijn vrijde dagje!
Hallo Astrid, goede morgen! Lekker dat je zoontje van uitslapen houdt! Ik ga helaas mij afmelden voor deze ochtend. Ik ga namenlijk mijzelf even onder de douche zetten en eens kijken of ik mijn man kan aansporen mij te volgen. Hij is namelijk nog steeds zijn oogleden van de binnenkant aan het bekijken. Maar meneer had zelf aangegeven dat hij rond 11 uur naar huis wilde gaan. Maar dat halen we nu eigenlijk al niet meer. hihi. Heerlijk, lekker weer naar huis. De poezenbeesten knuffelen... als ze de bank met rust hebben gelaten... tot morgen! KUS!!!
Mij in elk geval Ik zou voor geen goud de Middelandse zee willen missen op mijn vakantie. Maar ieder zijn eigen voorkeuren.
Goedemorgen allemaal, wat een druk topic zeg.. Gezellig! Even een vraag ik heb een cyclus van rond de 28 dagen.. nu heb ik op dag 19 mn eisprong gehad kan ik dan ook gewoon testen op mn NOD? Ik lees dat je vaak 2 weken daarna pas test.. nu heb ik volgens mij bij de 1e ook al 7 of 8 na mn ei posi getest..
@ Muurtje; O ja lopen we gelijk, leuk!!! Lees ik het goed ga jij voor ronde 2? Dit is voor mij mijn 1e ronde, ik verwacht niet dat ik gelijk zwanger raak, maar hoop het stiekum wel natuurlijk. Mijn cyclus is meestal 23 dagen maar heel soms 21 of 25. Ik ga dus uit van mijn langste cyclus met testen. Ik wens je veel succes en ik hoop dat we beiden (en iig jij want jij bent al maandje langer bezig) eind van de maand posi testen!!! Als ik 23 dagen aan hou dan zou ik de 26e mijn volgende NOD hebben, maar ik kan beter 25 dagen aanhouden dan kan ik de 28e testen. Hmm weet niet of ik het zolang volhou Wanneer ga jij testen? Groetjes brigit
Ik kom even strooien, zie dat de vraag enorm is!!! HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG