pfff ik denk dat de duivels zullen doorkomen hoor ben helemaal emo. Laat ons eerlijk wezen als woensdag mijn eigenlijke NOD dag zou zijn, dan zou het maandag toch ook al positief geweest zijn, niet? De kans is toch wel heel klein dat ik nog zwanger ben hé?
Hoi Hoi allemaal Ik kom me weer aanmelden voor NOD in mei Ik zou graag op de lijst er bij willen gezet worden voor 22 mei. Voor alle zwangere dames gefeliciteerd voor alle ongi dames succes met de volgende ronde. Groetjes Lynette
Brrrr heb het koud en ik voel nu alweer dat mijn eitje eraan komt pfff.. Heb al een beetje pijn in de buik !!!
dat geloof ik best jha... ik keek vannacht (rond 1en) ook zo'n film op sbs 6... ik weet niet of dat dezelfde is maar die viel ook tegen als je die van anne frank gewend bent. heb hem ook niet helemaal gezien want hij was al op de helft toen ik m aan zette en heb hem niet afgekeken.. maar je zag zo dat ze mensen door het hoofd schoten enz, echt erg om te zien ook al is het een film, en dan te bedenken dat het echt is gebeurd.. ik vind die film van anne frank echt mooi en zielig om te zien...krijg echt altijd tranen in me ogen... wij mogen blij zijn dat wij er nu niet mee te maken hebben, maar respect voor al die slachtoffers.. net als in apeldoorn... vind het echt erg voor ze... heb nu op me msn en me hyves de foto met een kaars voor de slachtoffers van apeldoorn uit respect... ook al hebben ze er niks aan, alleen om het idee.. maar goed om een lang verhaal kort te maken, dit jaar heb ik de film niet gezien en vind het wel jammer...
ik heb van beide films een stukje gezien , die van anne frank vond ik tegen vallen. en Schindlers list werd me te laat, ik ben gaan slapen.. was te moe
Mijn naam mag wel van 1 mei af in het rood. Ben immers in april al ongi geworden. Ging uit van mijn langste cyclus, maar die was nu dus wat korter.
Wij hebben ook Anne Frank gekeken. Vind die ouder ook mooier, vooral omdat die nog verder gaat dan alleen in het achterhuis.
Je krijgt vanavond op RTL 8 ook Anne Frank: the whole story... Daar speelt Cees Geel in mee dacht ik...
Hoi, Ik wilde me even aanmelden voor NOD in mei. Hij komt er al redelijk snel aan. Mijn NOD is op 12 mei. Ben benieuwd of het deze keer gaat lukken. We zitten in ronde 2, dus nog niet superlang bezig.
Ik ben zwanger!!!!!!!!!! Een dikke streep! Ik voel me niet zwanger en heb alleen gevoelige borsten meer niet!!! Het moet nog even tot mij door dringen! Liefs Noor
gefeliciteerd leuk joh heb je t verder al aan iemand verteld?? ben benieuwd ik ben bijna van me ongi af, dus kunnen we daarna weer klussen xxx
Noor gefeliciteerd!!! Rapoenzel, tnx voor het melden, die bedoelde ik met die oudere. Ga hem dan even opnemen.
Dankje wel....Nee nog niet..... Me schoonmoeder zit nu tegen over mij maar ik vertel het nog niet... Ik sta gewoon te trillen....... Liefs Noor
NOD Mei 2009 1: (1984) & Suekes &(Muurtje)& (Lotte2005) 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc & Manu74 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & (Babylove1) & lievemama18 & Nadine29 & (Mammie69) 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama, Maartje84 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje& Maria0 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done& Susan27 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel & Jessy1983 19: Mijs & Janis & Setti 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84 23: The Lady & 1984 & Bramtim 24: Astrid85 & Ikke79 & Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio 27: Luuske & Ninoshka & Brigit & Babylove1 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink & Muurtje 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Loesje13 & Puck24 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Crash * 9 Mei: Knorretje84 * 10 Mei: Wgev & Line77 * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje * ... Mei: 120 dames voor de ROZE HUMMER 7 Zwanger, 11 Ongesteld, 3 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu