NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Nana: Jep, joe ar right! (hihih mijn engels... ;) Veel keus en ik vind ? wel weer...
    Ik ga eens heftig nadenken wat ik nou eigenlijk zou moeten doen...
    Blijf wel hier hoor. ;)

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    He! Just Fem, stiekem mee aan het kijken? ;) Heb je de foto'al gezien van de kinderkamer?
    Groetjes!

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Muurtje: joor inglisj loeks prittie gkoed toe mie ;) He, hoe zie je dat justfem aan het meekijken is (ben maar een beetje nieuwsgierig..)?

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ze is nu weer weg... ALs je helemaal naar beneden skrolt (op deze pagina) dan zie je een lijstje wie er online zijn.

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ooh ok, noooooooit geweten... En zeg nou niet dat dat ook al op de oude site stond, want dan voel ik me helemaal zo suf :( Maarreh, ik zie mezelf er niet tussen staan, zie jij mij wel?

6. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Hoi dames,
    bedankt voor alle lieve berichtjes. Gelukkig heb ik mijn eileider nog dus hoop dat het hcg genoeg daalt, zodat ze m inderdaad kunnen behouden. Iemand vroeg hoe ik erachter kwam, nou dat was doordat ik ineens ondraaglijke buikpijn kreeg.
    Ik hoop dat ik snel weer bij een nod mag meekletsen en dat het dan allemaal goed afloopt! Jullie allemaal veel succes en geluk in mei! :)

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Mosie: Wat een goed nieuws dat je je eileider nog hebt! Hopelijk blijft het goed gaan, zodat je hem ook houden. En inderdaad hopelijk mag je gewoon heel snel weer meedoen. Deze maand lukt vast niet meer, maar misschien de NOD juni al of is dat te vroeg? Heel veel sterkte in ieder geval! *Knuffel*

@Muurtje: zat net ff je schilderingen te bekijken: echt heel mooi! Lijkt me super dat je dat straks ook bij je eigen kinderkamer kan doen. Maak je die tekeningen zelf of heb je daar sjablonen ofzo voor? (en ook een lieve foto van je kat met z'n gordijntje, hihi)

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Nana; NEE!?! Ik zie jou ook neit staan... snap niet? Even vragen aan de beheerde(s)?

9. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    veel sterkte mosie!

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mosie! GEwoon gelijk hier lekker mee blijven kleppen. Nergens voor nodig om te wachten. ;)

@ Nana; Ik heb een geweldig boek van Walt Disney, die heb ik gebruikt. En natuurlijk wat voorbeelden gezocht op internet. Google is yooour friend enzow....
    MAar alles verder met de hand gedaan. Was best lastig maaaar ook super gaaf. Ben wel een pietlut... blijkt.

11. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    wauw muurtje!! straf zeg die tekeningen?
    Mijn dochtertje is gek van Winnie de Pooh! Helaas ben ik niet zo handig en heb dan maar stickers gekocht om aan haar muur te plakken.

Binnenkort moet ze misschien veranderen van kamertje dus als je je eens zou vervelen... je bent meer dan welkom ;)!!!

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden,

er komen al weer veel te veel dames hier... iedereen zou toch in april blijven! niet dat ik het niet gezellig vind, maar jullie zouden na april doorgaan naar de decembermama's!

hmm, hier in afwachting van mn ei, voel al wel sinds gister wat gespannen onderin mn buik, en gister ook al half doorzichtig slijm, dus mssn toch weer een kortere cyclus deze maand... Gister dus maar even geklust, zodat er alvast een voorraadje ligt (kan nooit kwaad denk ik dan), en morgen maar weer klussen :) Als ik toch binnenkort mn ei krijg, dan wordt mn nod mssn 1 mei of zelfs nog 30 april... (dan moet ie wel heel kort zijn), dus ga ervanuit dat ik nog wel in mei blijf hangen. En daarna januarimama's!!!! Net als jullie allemaal!!!!
    zoow , ga nog even in april spieken, of er nog roze bij is gekomen...

13. Eefje09

Eefje09 Lid

8 feb 2009
    32
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik kom me hier even melden. Ik ben eind feb. gestopt met de pil en begin april na 38 dagen weer ongi geworden. En nu kijken hoe lang de 2e ronde duurt...Als hij weer zo lang is zou mijn NOD 13 mei zijn, maar ik neem alles maar met een korreltje zout momenteel.

Heel veel succes voor iedereen!

Groetjes

14. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Muurtje: pffff, ik krijg al een lamme arm als ik eraan denk om alles er eerst op te tekenen ;) Maar het eindresultaat mag er zijn!

Mijn naam staat er vast niet onder, omdat ik een Zwangerschapspagina-spook ben. Je ziet me niet, maar ik ben er wel ;) . Bwhoooohoooooooo (= spookgeluiden).

@Eefje: Welkom in mei! 38 dagen is best netjes voor een eerste ronde na de pil. De volgende wordt vast wel iets korter. Veel succes!

15. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Elisabeth vandaag 16 maanden... wat gaat het snel!
    Zijn jullie kids ook zo grappig op deze leeftijd?

Elisabeth k an echt zo gieren van het lachen zeker als ze denkt dat je haar gaat pakken.
    En in de aarde spelen, en ons nadoen, we lachen ons een kriek!

16. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    woops dames, sorry sorry verkeerd gepost.

zoals jullie wel door hebben zit ik ook bij het mama's forum!
    sorry!!

17. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Surf: zo denken wij ook altijd over dat voorraadje. volgens mij is het bij mij altijd superdruk daarbinnen ;) (alleen niet dat het ooit helpt :( ). Lekker dat je denkt dat je eitje er weer aan komt :D . Veel succes!

@Eefje: ik heb je er op de vorige pagina (EDIT: pagina 20) nog even bijgezet.

EDIT: zo ga nu echt even aan de slag hier. Spreek jullie misschien later vandaag nog wel even.

18. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Mama worden in 2010 tja dat zie ik wel zitten..
    Droomt weer even weg.....

19. ipad

ipad Niet meer actief

OMG wat een mooie schilderingen Muurtje!!!
    Kom je die ook ff bij mij maken?
    Van Tarzan of van Cars???
    Hahahahaha!!!!

**Ego berichtje**

Ik ben nog steeds niet ongesteld!!!!
    Heb zaterdag nog eens getest...nog steeds nega...balen!!!

**einde ego bericht**

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga even alle spulletjes bij elkaar rapen, gaan zo op vistie bij mn zwangere nicht met haar kleine meisje...
    Kunnen de twee kleintjes samen in de zandbak, hihi, dat zal leuk worden!

Tot later!

Deel Deze Pagina