Het spetterd hier weer eens voor de zoveelste keer vandaag. De zon is hier ook nergens te bekennen de hele dag. Mooie versje onder de banner Ricmar.
Noor gefeliciteerd! Dat we allemaal moge volgen deze maand!!! Dames, Ik had vandaag wat bloedverlies, terwijl het bloedverlies nu een aantal dagen is opgehouden. Ik ben dus bij de gyn geweest of ik geen infectie heb opgelopen. Baarmoeder was schoon, urine was schoon en bloed was in orde. Ze hadook een test gedaan en die was negatief. Dat is goed om te weten voor als ik weer een test wil doen. Maar het bloedverlies schijnt ook geen menstruatie te zijn, volgens de gyn. Daar is het veel te kort voor zo vlak na de curretage. Ze vermoedt dus dat het baarmoederslijmvlies toch nog een beetje beschadigd is waardoor ik wat bloedverlies heb. Dat baseert ze op het feit dat er niets anders aan de hand is. Nu heb ik net Dr. Google geraadpleegd en nu blijkt dus dat sommige vrouwen ook bloedverlies hebben bij hun eisprong. Zou dit het kunnen zijn? Heb wel last van mijn linkerlies en straalt uit naar mijn been. Please help me!!! Weet dus ook nie of mijn banner klopt. liefs, mamaT
MamaT: Heb het hier ook wel eens gelezen, bloedverlies tijdens je ei. Dan zou je banner dus 1dag achter lopen. Ik voel mijn ei door een felle steek van een paar sec. aan een kant en dan zeurt dit de rest van de dag door. Zeurende pijn. Na een dag stopt dit weer.
Hello Meiden.... ik mag van de week ook testen hoop dat het nu (10e Ronde) een keertje raak is!! Ik zie dat er al een aantal zwangere zijn Gefeliciteerd!!!!!
NOD Mei 2009 1: (1984) & Suekes &(Muurtje)& (Lotte2005) 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc & Manu74 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & (Babylove1) & lievemama18 & Nadine29 & (Mammie69) 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama, Maartje84 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje& Maria0 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done& Susan27 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel & Jessy1983 19: Mijs & Janis & Setti 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84 23: The Lady & 1984 & Bramtim 24: Astrid85 & Ikke79 & Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio 27: Luuske & Ninoshka & Brigit & Babylove1 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink & Muurtje 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Loesje13 & Puck24 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Crash * 9 Mei: Knorretje84 * 10 Mei: Wgev & Line77 * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje * ... Mei: 121 dames voor de ROZE HUMMER 7 Zwanger, 11 Ongesteld, 3 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu
Waarom loopt mijn banner dan een dag achter? Volgens banner is eisprong ook vandaag toch? Of komt je eisprong na je meest vruchtbare dag?
Hai, hai Zou iemand mijn nod op 28 mei willen zetten, ik kan er nog een keer voor gaan deze maand. Ik ben namelijk te vroeg ongesteld geworden al op 30 april dus vandaar. Alle zwangeren gefeliciteerd en hopelijk worden het er nog veel meer deze maand. En voor iedereen die ongesteld is geworden, balen zeg. Zelf was ik echt een paar dagen een beetje down maar goed, we gaan gewoon weer verder . Succes voor iedereen die binnenkort mag testen! Groetjes Manu
Hee mermaid! Ja het is zeker balen maar het is niet anders Ik heb die mensen niet meer kunnen vinden helaas Ik hoop ook dat het meteen raak is straks! Hoe gaat het met jou? Bevalt je nieuwe baan nog? En heb je het salaris nog een beetje op kunnen krikken? @surf: thanks meid!! En van harte met je zwangerschap!! Super hoor, geniet ervan! @naliey: ben je nog begonnen met ovu-testjes? We hadden daar een tijdje over ge-pbt remember? Ik hoop dat het allemaal lukt ermee En veel succes met het bezwaar tegen je ontslag! Mag ik ook tussen haakjes? Ik moet namelijk de 31e weer ongi worden (weer voor spek en bonen) en dan sta ik 2x op de lijst. Ik weet alleen niet hoe jullie het met de telling doen van het aantal?
@Surf: IK HOOP T ZO!!!!!! t is echt heel erg.. weet niet eens waarom maar hoop t gewoon echt en de meeste meiden waar ik altijd mee bepte zitten ergens in een mama-topic! dus dat is ook gewoon niet leuk ik voel de hele dag mn buik, en dat heb ik voor mn NOD ook wel s, maar niet erna! en dit kan bijna niet van een ei komen.. ten eerste nog nooit gehad, en ten tweede is mn ei nog lang niet maar dat bolletje van een buikje wel al een week nu denk k! sowieso al een dag of 3 nu dat ik t echt merk aan mn broek.. een broek die ik normaal echt helemaal omlaag kon trekken tot op mn heupen (was dus bij de band erg ruim!) die vond ik nu bijna gewoon strak zitten! ik heb gewoon in mn achterhoofd dat die test eigenlijk wel wit MOET zijn.. t kan niet anders! maar toch he.. zon stemmetje dat dan roept.. "misschien......"
ik weet t nog maar ben nog niet begonnen... eerst de cyste afwachten anders gebruik ik ze voor niks dus deze maand zal ik ze denk niet gebruiken want heb de 18e pas een echo... en ik weet niet precies wanneer me eventuele eisprong is... maar ik ga zeker (als de cyste weg is) beginnen met ovu testen.. dank je zal wel lukken, moet een goeie advocaat zijn... hij stuurt tnt een brief en dan afwachten wat tnt erop antwoord... of ze nemen me tot 1 juni weer in dienst (dan loopt me contract af) of dat ze gewoon doorbetalen zonder dat ik werk zeg maar... en anders moeten we naar de rechter...en dan maakt hij een beslissing... dus ben benieuwd...weet ook niet wat ik ervan moet verwachten want heb dit nooit meegemaakt... weet wel hoe t op tv gaat als je naar de rechter moet maar dat zijn voor andere dingen, lijkt mij niet dat je daar dan moet zitten/staan en dat de rechter zo'n hamer ding heeft enz whahaha... heb geen fantasie ofzo hoor , daar moet ik veel meer fanta voor drinken ach jha ben in een goeie bui vandaag weet niet hoe t komt whaha...
meiden ben ff sabi uitlaten... hij heeft net geslapen dus tis weer tijd whaha... gelukkig is t droog nu nou tot strakkies doeidoei
hallo allemaal! @Noor, GEFELICITEERD!!! Echt super! Over de vruchtbare dag, volgens mij is de dag van je eisprong de meest vruchtbare dag, maar de dag ervoor is de beste dag om te klussen, zodat de spermacellen het ei als het ware opwachten..., misschien doelt die banner daar op.
NOD Mei 2009 1: (1984) & Suekes &(Muurtje)& (Lotte2005) 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc & Manu74 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & (Babylove1) & lievemama18 & Nadine29 & (Mammie69) 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama, Maartje84 10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje& Maria0 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done& Susan27 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel & Jessy1983 19: Mijs & Janis & Setti 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84 23: The Lady & 1984 & Bramtim 24: Astrid85 & Ikke79 & Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio 27: Luuske & Ninoshka & Brigit & Babylove1 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink & Muurtje & Manu74 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Loesje13 & Puck24 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Crash * 9 Mei: Knorretje84 * 10 Mei: Wgev & Line77 * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje * ... Mei: 122 dames voor de ROZE HUMMER 7 Zwanger, 11 Ongesteld, 3 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu je staat er bij manu
Gefeliciteerd Noor!!! Sterkte met doen alsof er niks aan de hand is Kan mij voorstellen dat je het wilt uitschreeuwen!! Hoe lang blijft je schoonmoeder nog?