als je dan de 3e foto vergroot, zie je me zusje in het midden staan (ze kijkt dan opzij en houd haar chihuahua omhoog, en dan een blauw riempje in der hand)... en dan iets naar beneden toe (onder dat kindje met die rode trui) daar zit mijn nichtje... (ze heeft een zonnebril op haar pet)
zevenbergschen hoek staat naast mijn naam ook hihihi maar dat is vlakbij oosterhout (daar was het toch??)
ik zie t naast je naam niet staan maar zal wel aan mij liggen hihi... maar daar was t volgens mij jha whaha weet t zelf niet eens meer...
@ gemke zie dat je nog steeds online bent! en ik las net dat je al op bed lag? kun je niet slapen! mijn ex vriendje woont in zevenbergen dat is ook lekker bij jou in de buurt geloof ik he! mijn vriendin woont in rijen!
@ingearts:ha ja nee ik probeer steeds afscheid te nemen maar krijg steeds weer mail dat er een berichtje is geplaatst hihihi dan blijf je een beetje hangen he zevenbergen is hier helemaal dichtbij idd mijn dochter zit tussen zevenbergschen hoek en zevenbergen op school in langeweg @mailey: ja ja ik ga zo echt naar bed mijn ogen vallen bijna dicht en ik wou nog oefenklussen hihihi maar alles gaat goed hoor hier verder ben ongi-af dus dat is mooi nu wachten op mijn eitje effe bevruchten en dan op de nod wachten hihihi alsof het allemaal zo easy breezy beautyfull gaat he nouja meiden ik ga nu toch echt echt echt echt naar bed anders ga ik morgen heel veel moeite hebben met uit mijn bedje komen truste xxx
Goedemorgen dames, ben alweer vroeg op.Gisteravondvoor de zekerheid geklust.... En nu afwachten dat is zo rot!!!
Ik denk dat mijn ei gister of eergister is geweest..Gister nog ff geklust, en nu dan maar op de wachtbank!
Goedemorgen op deze regenachtige dag wil ik jullie een fijne dag wensen. Hopelijk met wat zon. Ik meld me vanavond weer. testers vandaag?? Succes!!!
Vanmorgen een digitale CB test gedaan met indicator: NIET ZWANGER, dus nu kan ik de duivels gaan afwachten en dan een nieuwe ronde in...
ehm line dat hoeft nog niks te zeggen hoor!want je zit nog voor je NOD niet iedereen test voorl NOD al positief! ook niet met extra gevoelige. dus geen bloed geeft moed. liefs
@line77: Je bent nog ver voor je NOD, dus de test hoeft nog niks te zeggen. Ik wacht even iets langer met testen, want mijn mannetje wil er graag bij zijn. Dus in plaats van dinsdag 12 mei, wordt het pas zaterdag 16 mei. Als ik het weet vol te houden tenminste.
@ Line, nog even geduld hebben hoo, je weet maar nooit. Hier imiddels ook weer op de wachtbank. Ik durf niet te zeggen wanneer mijn ei precies geweest is maar ik heb het idee dat het maandag of gisteren geweest is dus gisteren nog maar even geklust. Nou is het afwachten maar weer. Nou ik ga weer mijn bedje in want ik heb vannacht gewerkt. Ik kom vanavond nog wel een keer kijken. @ Testers, succes vandaag!!
spannend he dat afwachten... denk dat ik vrijdag met zo een vroege test ga proberen, mits ik dan nog geen bruinverlies heb. dat heb ik nml de afgeopen maanden elke keer 3 a 5 dagen voor mn nod al. heb trouwens de afgelopen week iedere dag met het tempen dezelfde temp, is ook wel apart had zelfs de thermometer onder de kraan gehouden, dacht dat hij kapot was haha.