NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ redirosoe;
    Meis, als ik dit zo hoor van jou zou ik toch ff testen.
    Beter om te weten waar je aan toe bent. Dan kan je rekening houden met hoe je met jezelf om moet gaan. Betreft eten en drinken enz...

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Even voor alle duidelijkheid!!!!

Mn NOD is allang geweest, deze tests was namelijk omdat ik voor mn NOD in april (27) al vage testjes had..

toch ongi geworden, dus ik dacht t is weg.. maar doordat mn lichaam dingen ging vertonen toch nog maar eens getest. en die was dus toch negatief, en is t dus voor mn NOD al foutgegaan..

@Hier: Ik ben ff weg van t forum, heb toch nog niks te kletsen en word anders gek :) ik ga testen op de 28ste denk ik ofzo.. maar dan zal ik wel allang ongi zijn..

klussers succes, wachters nog meer succes!

3. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    das lief van je maar eet en drink zoiezo goed omdat ik denk dat je dat niet alleen tijdens je zwangerschap moet doen maar ook als je zwanger wil worden is het belangrijk
    nou testen wacht ik nog even mee omdat ik 1 keer eerder 8 dagen over tijd was al weet ik dat het toen door de griep kwam
    ik vind het spannend!!! wow dat wil je niet weten
    mag het dan toch na een jaar en een hoop ellende?

liefs knuffel

4. An00045

An00045 Nieuw lid

5 mei 2009
    1
    0
    0
    Hoi allemaal,

Net aangemeld en gelijk maar even een berichtje plaatsen!
    Ik ben sinds een jaar gestopt met de pil maar heb eigenlijk pas sinds vorige maand een regelmatige cyclus. Ook pas sinds deze maand op het juiste moment geklust, tot die tijd wist ik niet wanneer ik mijn ovulatie had, nu gebruik ik ovulatie testen. Donderdag 14 mei is mijn eerste NOD....errug spannend.

Wie weet vanaf welke dag je (al) kun testen en zou het invloed kunnen hebben op mijn evt. zwangerschap dat ik nu behoorlijke griep heb (39 graden koorts!)?

Leuk om te lezen dat er nog meer dames in spanning afwachten!
    Wil iemand mij in het overzichtje plaatsen...:) ik snap het namelijk niet helemaal.
    Thanks!

Groetjes An

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ hier;
    Gister ben ik bij de tweeling van mijn vriendin geweest. Ze zijn echt iniminie... Maar het gaat de goede kant op met de kleintjes. Zo gaaf om te zien... twee mooie knulletjes.
    Ik moet wel zeggen dat ik heel erg emotioneel was. En dat ik baalde dat ik zelf uiteindelijk toch geen beebje in mij bleek te hebben.

6. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    nou ik zou zeggen welkom
    en idd erg spannend al een jaar gestopt enz
    ik zelf ben nu 5 dagen over tijd maar ga pas na twee weken over tijd testen je kan testen na 1 dag over tijd geloof ik
    maar over die griep dat kan zeker invloed hebben op je ongesteldheid
    zo was ik daardoor 8 dagen overtijd
    het is altijd weer dat ellendige afwachten haha
    maar we wachten allemaal met je mee

dikke kus redi

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ redirosoe; Waarom wil je persƩ 2 wk wachten? 8 dagen of 9 dagen kan ook. Als je dan nog niet bent.

@An; welkom!

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0

NOD Mei 2009

1: 1984 & Suekes &Muurtje& Lotte2005
    2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness & Senna04
    3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc & Manu74
    4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany
    5: Nana33 & LadyIngrid &Babylove1 & lievemama18 & Nadine29 & Mammie69
    6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77
    7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash
    8: Wgev & Mcellie & Zindy
    9: Caromama, Maartje84
    10 Moederdag: BB10 & Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje& Maria0 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas
    11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77
    12: Ruby82 & Nonja & Nienke18
    13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done& Susan27
    14: Alina & Smokey & Ricmar94 & An00045
    15:
    16: Pearl29 & Niene & 3kats
    17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca
    18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel & Jessy1983
    19: Mijs & Janis & Setti
    20: Laura28 & MamaT & Bink1976
    21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje
    22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84
    23: The Lady & 1984 & Bramtim
    24: Astrid85 & Ikke79 & Mamatje77
    25: Chelle & Jo86 & Miza
    26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio
    27: Luuske & Ninoshka & Brigit & Babylove1
    28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink & Muurtje & Manu74
    29: Bolle Buik & Dingetje
    30: Naliey & Gemke
    31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69

ZONDER DATUM:
    P26 & Anniepannie & Loesje13 & Puck24

TESTMARATHON:

* 4 Mei: IKKE
    * 8 Mei: Crash
    * 9 Mei: Knorretje84
    * 10 Mei: Wgev & Line77
    * 23 Mei: Mermaid
    * 28 Mei: Ninoshka & Love child
    * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje
    * ... Mei:

123 dames voor de ROZE HUMMER
    7 Zwanger, 12 Ongesteld, 3 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven,
    2 Cyclus van slag, .. vlindertje

LET OP: gebruik de meest recente lijst Ʃn vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
    Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu

9. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    nou ja ik weet niet ik zou het jammer vinden dat als ik negatief zou testen
    en na twee weken over tijd weet ik dan zeker dat ik een posi test heb
    ik ben gewoon een broekepoepert om te testen omdat we natuurlijk weten dat je lichaam je goed in de maling kan nemen
    dus vandaar

liefs

10. Crash

Crash Actief lid

20 apr 2009
    148
    0
    0
    Ambtenaar
    Gelderland
    Leuk programma, die is hier ook altijd favoriet. Maar dan de aflevering om 17:00u. 's morgens moeten we allebij altijd werken.

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Redirosoe
    Ik snap wat je bedoeld. Ik had dat ook met de laatste keer testen. Dat ik het eng vond.
    En ik weet dat er mee dames zijn die dat hebben. Maar of je nou tot dag 9 wacht (langer dan de vorige keer) of tot dag 14. Wat is het verschil? Je weet het alleen later. En in de tussentijd kan je jezelf lekker gek lopen maken.... ;)

@ An; Je staat er bij op de lijst.

12. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgiƫ
    goedemorgen,
    gisteren geprobeerd te klussen hier, maar lukte niet. vriendje zit helemaal niet lekker in zijn vel....
    vandaag zal er ook weinig van komen, heb avonddienst vandaag.
    nu maar hopen dat mijn ei eerder is geweest en dat de zaadjes van vrijdag nog mee kunnen dingen naar de hoofdprijs. maandag en gisteren had ik wel steekjes onder in mijn buik, maar dit kunnen ook mijn darmen zijn geweest.

@ muurtje, hoe was je vakantie, ondanks de duiveltjes?
    @ redirose, ik kan me wel voorstellen dat je wilt wachten, puur om een teleurstelling te voorkomen, maar denk je niet dat hoe langer je wacht, des te moeilijker het wordt, dan durf je over 2 weken mischien ook niet te testen...

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Crash: Ik kijk t normaal ook altijd 's avonds, maar heb op woensdag altijd vrij, dus dan kijk ik t meestal 's ochtends.

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ hier,
    Moet troep ruimen van de vakantie, wasjes doen, bed verschonen en boodschapjes doen enne vast nog wel meer maar ik heb daar helemaaaaaal geen zin in...Ben gewoon een tikje deprie aan het zijn... het weer is zwaar bagger en dat werkt dus ook niet mee..
    En morgen moet ik ook weer werken... enne da's nu ook niet zo leuk... Gedoe dat re-integreren.
    En de muziek op de radio is ook deprimerend. En daar net bij as the world turns... was het ook deprimerend. Jakkie!

Vakantie was wel geweldig. Op de laatste dag dan... de duvels kwamen om de hoek kijken...
    Maar echt Zweden een zware aanrader om naar toe te gaan!GEweldig om te genieten!

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Iedereen is blijkbaar druk aan de slag...

Veel plezier iedereen! Kus!

16. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    @muurtje na twee weken ga ik echt testen en dan gaan we het mee maken wie weet ben ik morgen wel ongi je weet het nooit en als ik zwanger ben ben ik zwanger dus maakt testen ook niet uit maar wel lief van je dat je zo mee denkt

@yootje
    na twee weken test ik gewoon en net als wat ik bij muurtje al zei als ik zwanger ben ben ik zwanger dus dan zit het er toch wel

erg lief dat jullie zo met me mee denken zekerheid hebben we en dat is wachten wachten en nog eens wachten bah en das niet me hobby dat wachten haha

liefs redi

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Redi, Mocht je eerder willen testen... of het idd 14 dagen volhouden... hoe dan ook dan zijn wij hier graag bereid om te wachten op je live test... ;)
    Succes met wachten en de tijd doden ;)

18. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    @muurtje
    ja ik moet het volhouden gewoon voor mezelf
    en lief dat jullie willen wachten op de eventuele live test haha
    en de tijd doden zal wel ff moeilijk zijn maar het gaat vast lukken
    dank je

liefs

19. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Effe snel een positiviteits knuffel!!!

20. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @redirose: Ik vind het erg knap van je dat je zo lang kunt wachten met testen. Mijn NOD is volgende week dinsdag 12 mei, maar heb met mijn mannetje afgesproken dat we dit keer samen testen. Dus dat doen we op zaterdag, tegen die tijd zijn we vier dagen over tijd. Als ik dan nog niet ingi ben, dan wordt de hoop natuurlijk alleen maar groter.

Gelukkig ga ik dit weekend een weekendje weg, dus dan gaat de tijd lekker snel.Ga ik ook niet zitten kniezen met een test in mijn handen. [-X

Deel Deze Pagina