Mensen kriebels! ff klagen hoor! Ik ben zó emotioneel... Ik kan wel janken. Ik heb weer nergens zin in. Ik geef mijzelf nog 1 uurtje en dan ga ik mijzelf eens schop geven. Dan heb ik genoeg lopen simmen (mij zelf zielig zitten vinden).
Nee! Ik geef mijzelf nu f een schop! Ik ga ff douchen en een wasje in de machine gooien. Dan kan ik tenminste tevreden zijn over iets... Ik blijf online staan... Tot later!!
@senna hey we lopen gelijk ik ben ook al zooooooo moe ik kan elk moment van de dag wel slapen als ik aan me kussen denk slaap ik zeg maar haha nou we gaan ervoor echt gaaf dat jij ook 5 dagen over tijd ben ik heb alleen nog geen bloed en wat is spotting ? @muurtje het is niet raar dat je zo bent van wachten krijg je dat nou eenmaal komt goed meis ik zal aan je denken hier nog niks te zien
Hello ladies hoe ist het met jullie was de afgelopen dagen super moe kon echt de hele dag in bed liggen en niksen en dat terwijl de kids vakantie hebben probeer toch wat met ze te doen maar met dit weer blijf je toch liever binnen. Nou zie dat er meer meiden bij zijn gekomen en het wordt steeds drukker hier gezellig Zwanger dames COngrat Ongie Ladies kop op we gaan der weer voor naar de volgende ronde net als ik Wachtende dames hoop voor jullie dat het bij jullie gelijk op roze mag Hier gaat het wel heb gisteren de ovu testen binnen gehad en gelezen ben wel benieuwd moet er morgen mee beginnen mannetjes was ook best nieuwsgierig naar al die testen hihih zat zo te lezen als of hij het moest leren hahaha grappig om te zien. nou we zullen het wel zien ga niet men hoop op vestigen dat wil ik niet voor het zelfde geval zal het deze maand niet raak zijn maar jah we zullen het zien.
OEH!!1 Ik was helemaal vergeten Maaikyb te feliciteren met haar verjaardag! Ze is maandag Jarig geweest!
proficiat aan alle zwangeren hier nog steeds geen duiveltjes te zien . maar ik weet nie hoe ik mij moet voelen. kheb last van lage rugpijn, een zeurend gevoel in m'n onderbuik. verder ben ik ook wel moe, maar dat kan ook zijn van het vele werken. ik durf ergens niet testen.
Af en toe wat rose/bruinverlies met afvegen En jij ging voorlopig ook nog niet testen toch?...Ik wacht er ook zo lang mogelijk mee
nou meiden ga der weer vandoor spreek jullie later weer ga toch wat proberen te doen met men kleintjes en effe men gedachte op wat anders te richten. Groetjes Babylove1
Zopas was er weer helemaal niks meer te zien...ah ik word gek van mijn lichaam... sorry voor mijn ego bericht
@Senna.. jemig mooie temp.. voor jouw doen een lange cyclus en wat een beregeduld zeg.. Ik ga me suf duimen.. en ook voor de res natuurlijk.... Dikke knufffff (Bruisje)
nee ik heb helemaal geen bloed verlies of wat dan ook ik ga voorlopig ook niet testen ik wacht er ook zo lang mogelijk mee alleen dat jij met het afvegen wel wat ziet das niet fijn bah dat er ook nog bij betekent dat wat ? hoe lang heb je dat al ?
@bruisje hey jij ook nog hier ? heb je een tijd niet gezien waarom heb je een andere naam ? hoe gaat het verder met je ? huh ik zie dat je zwanger ben woeaaaaah nog gefeliciteerd meis te gek knuf
hey meiden ff een vraagje ik heb sinds vandaag eigenlijk pijn naja pijn wil ik het niet noemen aan de zijkanten van me onderbuik iemand een idee *wanhopige zucht*
redirosoe, ik vind het knap dat je het testen zolang uit stelt. Als ik al je klachtjes zo lees, had ik al lang een test gedaan!
Senna... wanneer ga jij dan testen? Hoezo wil je het zo lang mogelijk uitstellen? Snap m niet. Temp gaat alleen maar om hoog... da's een heeeeel goed teken!
ow ow ow ik durf niet naja ik wil ook nog niet ik wil echt wachten tot twee weken over tijd zou idd wel leuk zijn als senna en ik samen op de zelfde datum uitgerekend zouden zijn woew jullie maken me gek haha spannend!!!! @senna hoe is het nu bij jou ?