NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    wow crhisje, is spannend zeg. maar als ik me niet vergis heb je je dat nogal gehad toen met je jongens?

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Nana!!! SCHRIKKKK!!! [​IMG]

@ Eefje en alle anderen WELKOM!

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oh... iedereen zit in april te kleppen... zo krijgen we geen pagina? vol. hihi
    Raad eens waar ik zin in heb??? ;)

4. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Ik lees en schrijf nu alleen nog in mei, als ik ze allebei moet bijhouden lees ik ze allebei maar half. Heel af en toe neem ik nog een kijkje bij april om te kijken of er nog zwangeren zijn.
    Ik ga zo naar mijn nagelmiep en dan de kinderen ophalen van school...tot later

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Tot later!
    Lekker zonneenergie happen onderweg! ;)

6. Loesje13

Loesje13 Actief lid

3 apr 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    Zo, terug van weggeweest.

@Muurtje: ik vroeg me af of je al begonnen bent met de Etos zwanger worden?

Enneh, wat is het hier rustig zeg! Das even bijkomen van april!

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Loesje, Ja ik ben er mee begonnen. Hoezo? Moet ik bang worden? ;)
    Ben het helemaal er mee eens... maar er blijven een helehoop gewoon bij april hangen. Waaronder ik ook. Ik klep nu op beide forum's mee... hihi

8. Loesje13

Loesje13 Actief lid

3 apr 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    Nee hoor, vroeg me af of het beviel (al werd ik wel wat bang toen ik het doosje voor de eerste x opentrok "moet ik dat naar binnen kunnen krijgen!!!!" Ben intussen 'gelukkig' geoefend

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ach.. pillen slikken daar heb ik geen moeite mee. Ben t gewend met ? moeder die al heel d? leven pillen moets slikken. Eh.. heel mijn leven en nog iets langer...

10. Loesje13

Loesje13 Actief lid

3 apr 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    Da's wel heeeel lang. Nou ja, wilde even horen of je je er goed bij voelt, that's all.

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Tja... voel mij prima. Lief van je om er aan te denken!
    En jij hoe voel jij je verder?

12. Loesje13

Loesje13 Actief lid

3 apr 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    Mmm, er is een hele last van mijn schouders nu ik zeker weet dat ik geen BBZ heb, bleef er toch een beetje zenuwachtig voor... (ben zondag langs HApost geweest, HGC in bloed was <2, das niet eens een schemerzone)
    Nu wachten, maar met het zonnetje op je bol is alles goed!

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Eh... help... wat is BBZ? Betreft afkortingen loop ik nog wat achter. Wat betekend hgc < dan 2?

14. Loesje13

Loesje13 Actief lid

3 apr 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    BuitenBaarmoederlijkeZwangerschap
    en HCG is kleiner dan 2 (ja wat dat verder betekent.., weet in ieder geval dat dat bijna met hoofdletters NIET ZWANGER betekent...) Ik dacht eigenlijk dat jij zo'n forumprof was ;)

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Nou eh.... vorige maand pas begonnen met forum enzow... dus ik ben nog redelijk maagd wat dat betreft... hihi

En shit! dat je geen zw hebt. En gelukkig geen BBZ.

Heel veel succes verder!

16. Loesje13

Loesje13 Actief lid

3 apr 2009
    397
    0
    0
    gastouder
    Kop van Noord Holland
    Oow, dan zijn we allebei nog redelijk maagd. Ik typ ook maar wat iedereen zegt *loopt als domme koe achter de meute aan*

Ga nu maar ff werken, moet ook gebeuren.

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    *Whahaha hier nog zo'n koe... ;)*

Oh ja, werk ze!

18. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    Belgiƫ
    Hoi Ladies!

Hoe gaat het hier? Ineens toch een beetje drukker in mei :)

ego: duivels zijn weg maar heb een HELSE nacht gehad... geen oog dicht gedaan door een verschrikkelijke, kwellende, met-niks-weg-te-krijgende PRIKKEL/KRIEBEL in mijn keel... aarggh... net alsof je de hele tijd moet niezen, ging niet, hoesten, proesten, niet slapen want bij platliggen ging het al helemaal niet... *frusterend!!*
    Heb de hele nacht rondgelopen, tv gekeken, gelezen en boos geweest.
    Gelukkig is het vakantie want weet niet hoe ik het anders zou geflikt hebben.
    Ben dan om 6u eindelijk in slaap gevallen... tot 13u en voel me half-dood.

pfff !
    einde mega-ego.

19. BB10

BB10 Niet meer actief

He dames, iedereen van het mooie weer aan het genieten? Ik mag lekker met 14 klagende pubers binnen zitten!

TheLady: hier heb ik tijdens het hooikoortsseizoen ook last van. Wat bij mij helpt zijn de homeopatische medicijnen van de drogist(kleine ronde witte pilletjes weet ff niet meer hoe ze heetten?) en als niets helpt een pot honing naast mijn bed. Dat zorgt ervoor dat er een laagje in je keel komt en dat je slijmvliezen niet geirriteerd raken waardoor je moet niezen,hoesten en proesten.
    Maar vervelend dat je er de hele nacht van wakker gelegen hebt. Ik vind het dan ook zo vervelend voor mijn vriend waardoor ik het in ga zitten houden en daardoor wordt het nog veel erger. Beneden op de bank is dan ook altijd nog een optie.

Mijn auto ging gisteren kapot en is wss niet meer te maken :( Vriendlief bekeek gisteren meteen auto's op internet (wat een straf voor hem) en riep: "he schat is dit geen leuke auto voor jou". Ik natuurlijk kijken en hij liet me een stationwagen zien. Toen zei hij:'dan heb je meer ruimte en kan er meteen een kinderwagen achterin". ;)
    Ik vond dat zo lief!!!! Dan kan ik weer helemaal jubbelen over het idee dat we misschien over niet al te lange tijd ouders worden. (maar ik doe mijn scheur golf met pijn in mijn hart weg :cry: )
    gr BB

20. gemke

gemke Niet meer actief

goedemiddag dames
    alles goed hier begint al aardig druk te worden he
    hier kwamen ze dus vanochtend mijn dochter thuis brengen
    pfff om half 7 al deed net mijn ogen open toen ik de bel hoorde
    dus ik doe de deur open en zeg tegen mijn ex zo jij bent lekker vroeg vergeef me ik zie niks wante r zit nog een boel slaap in mijn ogen
    ik heb sammy aangepakt en nog voor een uurtje in der bed gelegd arme kind sliep ook nog half
    toen om half 8 toch maar weer uit bed gestrompeld en sammy weer uit bed gehaald en mee aangekleed
    ik was me toch een partij beroerd(van de weinige slaap) en had koppijn dus ben maar op bed gaan liggen
    ik dacht effe 10 minuutjes maar ben ik slaap gesukkeld hihihi
    heb toch mooi tot een uurtje of 12 geslapen
    nu voel ik wel al de hele dag een steekje in mijn ja hoe noem je dat niet je lies en niet je buik er net tussen in zeg maar
    ik zou bijna denken dat dat mijn ei is maar dat zou betekenen dat ik mijn ongi al zou moeten hebben gehad op 1 april toen de mirena er nog in zat
    ik durf nog niet goed een banner te maken want zeker weten doe ik het niet
    heb wel slijm e.d en witte afscheiding nouja we zien het wel is het zo dan is het zo is het niet zo tja idem dus

Deel Deze Pagina