Goedemiddag meiden. Long time no chat. Ik heb gister de laatste van een dubbele gebroken dienst gehad. en de rest vd week alleen nog ochtend, maar ik ben knakkerd. tjeeminee dit doe ik dus nooit meer he. Alle zwangeren Gefeliciteerd!!! Bijlezen heb ik maar even niet gedaan, om te beginnen weet ik niet meer op welke pagina ik geeindigd ben en om nou zon 100 pagina;s te gaan lezen... Nee dank u, dan pak ik wel een boek hihihi. Hier nog niks in zicht maar ik verwacht van het weekend gewoon mn menstruatie. en dan op naar de volgende ronde. tada dames ik ga even de honden uitlaten die willen denk ik een rondje park. Alleen wil ik dat niet want het hoost buiten.
He! even een ego berichtje! Ik heb nu (met de herberekening van mijn vorige cyclus...) al twee keer dezelfde cyclus gehad... Da's toch positief? Op dag 10 mijn ei en dan een lf van 13 (ipv 10!!!) Da's toch goed? ZO maak ik toch meer kans dan met een lf van 10 dagen of minder???? Ja toch?
Dat van mijn cyclus dringt nu pas tot mij door... ego bericht... Maar moet eerlijk zeggen... mijn humeur word er nu niet beter van...hihi
@ Senna; ja dacht dacht ik ook gelezen te hebben. Joepie! Dan hoop ik dat dat helpt! Het verbaast mij dat ik na mijn mirena er uit te hebben laten gevist zo lang blijkbaar moest ont-spiralen... Terwijl dat bij andere niet zo is. Werkelijk. Vrouwen lichamen... geen touw aan vast te knopen. Of... dat moet je nou net wel lekker vinden hihi
@senna ow zo ja ik zit op 33 dagen en das al lang zeg maar voor mij doen dus vandaar dat ik nu echt 5 dagen overtijd ben ik ga weer wat doen ik spreek jullie morgen weer of vanavond dikke kus liefs redi
Hoi mei-meisjes! Hoe gaat het hier? 7 zwangeren al zie ik, dat gaat best oke hier , maar daar kan meer bij!! Voor alle meiden bij wie de ongi toch is gekomen: super jammer , ik hoop dat het de volgende maand echt raakl is. @Muurtje: Hee meis! hoe was Zweden? Echt heeel erg jammer dat je toch niet zwanger was, maar een langere lf lijkt me absoluut positief- 13 dagen is heel mooi en toch ngo zo'n lekkere korte cyclus! Over de volgende maand gesproken... juni is nog niet zo populair geloof ik , we zijn nog steeds maar met z'n 5-en . Aan de ene kant goed natuurlijk, maar aan de andere kant niet zo gezellig.. Bij mij is de hel inmiddels volledig losgebroken de zijn niet te stoppen hier, en dan ook nog zo'n sfeervolle donkere wolken lucht + regen erbij - ik wou dat ik weer onder de dekens kon kruipen. Zit helaas op mn werk, dus ben mezelf nu maar lekker aan het verwennen met veel koffie en chocolade
geen dank hoor hihihi Ja ik had het ook ergens gelezen...dat bij een lagere lf meer kans is om in te nestellen...omdat het toch zo'n 5 tot 8 dagen na de eisprong innesteld Maar waar ik dt gelezen heb..ik zal het eens opzoeken
@Senna: zit ff naar je FF-kaartje te kijken en zie dat je volgens FF vandaag mag testen! Spannund, want het lijtk me neit dat je nu ineens een langere lf gaat krijgen, aangezien jouw lf al bets lang was! Ik ben hier hard voor je aan het duimen!
@ Nana; meid dan blijf je gewoon toch lekker hier kleppen! Echt bud dat bij jou de krengen ook door gebroken zijn! Volgende keer!
*ego berichtje* Mijn humeur is best wel omhoog gegaan... maar ik ben nog zo emotioneel. Ik zit naar een programma te kijken over kinderen opvoeden en ik zit te snotteren.... Zo ken ik mijzelf niet... Ik vind het heel vervelend. *einde ego bericht*
@Muurtje, ik ben de zaal uit gevlugd. Moest effe wat regelen voor diner vanavond dus kon ik effe weg. Voor de rest is de meeting leuk en gezellig. Ben de enige vrouw tussen 3 italianen, 4 duitsers, 1 amerikaan, 1 engelsman en een oostenrijker. Het zijn allemaal "gentlemen" dus ik zit helemaal top hier. Vandaag alweer heerlijke chocolade uit Oostenrijk gescoord. Ik zeg: vaker zo'n salesmeeting!!!