Ik geloof dat ik ook ff wat choco ga scoren... Ik moet echt boodschapjes gaan doen.... Misschien dat even naar buiten gaan mij goed zal doen. Tot later!
@nana Dankje wel voor het duimen! Heb al eens een lf van 20 dagen gehad...dus daar zit ik nu ook bijna op @Muurtje Ik kan het neit meer vinden van de langere lf
meiden, ben ffies weer wat in t huis aant doen... zit t weer allemaal uit te stellen en dat is nie goew he ffies stoffen, stofzuigen en dweilen, was ophangen, laatste draai aanzetten, na t eten afwassen... wc moet ook nog schoon... dus nog genoeg te doen en t is al 3 uur pff haha... erg zeg... heb vandaag nergens zin in... het enige waar ik zin in heb, is als onze nieuwe tv straks aan de muur hangt om dan tv te gaan kieken
hihihihi Volgens mij heeft niemand ergens zin in zo te lezen hiihiih Hier nog eentje...moet ook nog van alles doen @naliey Wel gaaf dat jullie een nieuwe tv hebben...gaat je vriend hem ophangen
Arka.... nee dat wil ze nog niet doen. Pas als ze 2 weken overtijd is. Omdat ze al eerder overtijd is geweest en dat niet tot een zw heeft geleid. En ik begrijp haar heel erg goed. Maar ik ben ook net als jij heeeeeel erg nieuwsgierig. Trouwens, Redi; Je zit al op 33 dagen toch? + 5 dan zit je nu op de 38 dagen... dan eh... ben je nu toch over je grens heen van de vorige keer???
ZO kom ik nooit aan mijn boodschappen doen toe. hihi Ik geloof dat ik mijn lidmaatschap bij de AFV moet verlengen... (anonieme forum verslaafden) hihi
Weet je wat! Ik ga nu zeggen dat ik over 1,5 uurterug ben! Ik moet echt nu boodschappen doen. Ik heb nog steeds niet in huis na dat we terug zijn gekomen van vakantie... En ik wil toch mijn fruitje gaan eten straks. Tot half 5 !
@muurtje ja idd haha wat ben ik blij met jou bericht wieowwwwww we gaan aftellen thanks babe maar ga toch pas na twee weken overtijd testen ow ik voel me nou wel heel goed @arka ik ga pas testen na twee weken over tijd heb wel een test gedaan maar das alweer ff geleden die was negatief ik ga nu ervandoor tot vannavond moet ff boodschappen doen en heb een afspraak met me mannetje tot vannavond *maakt een vreugde dansje*
Boodschapse allemaal! Ik zal ook ff proberen wat te doen hiero (of het lukt weet ik niet) Ben veel te nieuwschiering hier hihihihi