Moet een innesteling pijn doen eigenlijk? Ik voel eigenlijk helemaal niks. Alleen een beetje steekjes links waar mijn ei kwam. Net met het naar de wc gaat verloor ik niks meer. En er komt ook niks meer uit.
nou ik ben weer eerste dag aan het werk...poe kan nou al niet wachtn op de volgende vakantie, ben alweer kapot. En dan al dat gezeur over de invulling schooljaar voor volgend jaar. Nou ja we zien wel weer. Vanavond gaat klussen niet lukken, mannetje weg, hopelijk morgen wel ben zo bang dat het anders zeker niet lukt. Spannend! Heb de kriebels in mijn buik. Meiden laat je neit gek maken door je eigen lijf. ennuh knap hoor als je zo lang kan wachten met testen! Ik kan het echt niet. Tot later ga lekker mijn mannetje halen.
zo gestoft, stofgezogen, afgewassen, draai was aan gezet...nu nog wachten op de was zodat ik t op kan hangen...en zometeen koken...en straks of morgen ffies dweilen...heeft nu toch geen zin want me ventje komt zo met bagger schoenen thuis...
Nee volgens mij niet...de een heeft wel pijn en de andere niet en over het roze/bruin verlies is bij iedereen ook weer anders
Blijft spannend dus, had mezelf er net van overtuigd dat het niet raak was deze maand omdat we niet voor mijn ei geklust hadden. Krijgen we dit weer. Zitten we weer in spanning. Ik was al helemaal aan het wachten op een ongi. Nou ja maar weer afwachten of ik dus nu wel ongi ga worden.
Hallo! Ik ben er ook weer! ! LF is luteale fase. DAt is de periode tussen je ei en je nod. Het ei krijgt in die fase de tijd om te nestelen. Als je lf lager is dan 10 dan kan dat problematisch zijn. Verder nog iets gebeurt? Behalve wat blz erbij?
hallo Meiden ben ik weer na een dag werken, en tjonge wat hebben jullie wat gebebd vandaag , moet kijken of ik het straks allemaal ga terug lezen, ben eigenlijk moe en heb "honger" Heb ik nog zwangeren gemist vandaag?? Of ander belangrijk nieuws??
hier al stof afgedaan, gestofzuigd, morgen nog dweilen pff nog altijd lage rugpijn en raar, zeurderig gevoel in m'n onderbuik, vooral rechts. ik zou eigenlijk wel moeten testen, maar durf nie.
*ego bericht* Zit me hier te relaxen op de bank met een plakkaat chocolade en ik krijg mij toch opeens pijn rechts onder bij m'n eierstok... Zal toch niet een ei kunnen zijn toch?? Da's echt veel te vroeg! Mijn ongi is pas sinds daarstraks over! Help?!?
Zou een ongisteek kunnen zijn mijn ongi pijn blijft ook altijd nog een dag doorzeuren. Muurtje heb jij een antw. op mijn vraag hierboven. En geef die cholade eens even door .....
Susan. Het zou idd een innesteling kunnen zijn. zwemmertjes kunnen 2 tot 5 dagen in het lichaam zwemmen... zondag...woensdag... zou kunnen.
Bij deze de choco... het is wel met pecannoten... hoop dat je niet allergisch bent. Ik hoop ook niet dat mijn comp allergisch is voor choco. Hihi. Hij heeft namelijk behoorlijk wat gekregen... hihi
Oh heerlijk met noten die zijn het lekkerst. Net als die witte choco met crispy van C1000 merk Oh hoop dat het een innesteling is. Voel verder helemaal niks vandaar. Ging naar de wc en dacht huh ben ik nu al ongi dat kan helemaal niet. Toen dacht ik pas aan een eventuele innesteling.
Oh choco met pecan ........hebbe hebbe hebbe hebbe. Normaalgesproken houd ik niet zo van chocolade maar als ik ongie ben mmm.
Hallo Dames, Even vraagje weet iemand zo op welke pagina de lijst staan? dan kan ik mezelf even aanpassen... Groetjes Nadine
Oh help een blauwe brief bij de post....Scheurt angstvalig de envelop open, tuurt in de envelop, haalt de brief eruit..... OH het is een geld teruggave: YES als ik krijg wat hier nu voor mijn neus ligt ben ik helemaal gelukkig. Daar kunnen we een mooie babykamer van inrichten.