Het wordt dus toch weer spannend voor je... hihi. Maar je hoeft helemaal niets te voelen hoor als je zwanger bent.... Chicken had dat ook niet. Ik persoonlijk hoop dat ik een keer helemaal niets voel in mijn lf periode. Ben dat misselijk en draaierig zijn zat. Alleen als ik zwanger ben! ZO! VOOR IEDEREEN CHOCOLADE!!!
Oh Nadine! Wat onwijs naar! Ik hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen. Ik zie dat je in Duitsland woont. Net over de grens. Ik heb daar mijn keuken gekocht en mijn tegels...
@ Muurtje: ja krijg nu helemaal de kriebels ,maar ik ga afsluiten mijn vriend komt eraan. Ben benieuwd hoe die regeeerd. Die was helemaal teleurgesteld toen ik zei dat het niks werd deze maand omdat we niet goed hadden geklust ed. En dat we volgende maand maar weer moesten proberen. Spreek jullie vanavond weer.
Weet je wat... ik zou willen dat er zo'n pilletje was die mensen zo *knip met de vingers* zwanger zou kunnen maken. Zou mij geweldig lijken... hihi
hahahahah das zeker makkelijk...alleen gaat dat bij mij niet Het beeldscherm van de laptop is kapot...en valt na 5 min uit...dus heb er een groot pc beeldscherm naast staan hihiihihi dus dan word het wat lastig om op schoot te zetten
bang dat het negatief is en ik weer voor heb wat ik een tijd geleden had. was toen 3 maanden ongeveer niet ongesteld. En niet zwanger. verschillende keren bloedttest laten doen.
Dat dacht ik laatst ook, maar toen las ik ergens dat het een nieuwe manier van filmen is, want dan lijkt alles wat echter