NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Tihany; ai... ik snap het. Heeft de Ha je niet door gestuurd naar de Gyn?

@ Rapoenzel; nieuwe manier van filmen? Ik vind het bagger! Ik word er gewoon misselijk van. Misschien ivm de ziekte van minniaire (hoe moet ik dat opschrijven?). Evenwichtsstoornis is dat. Erg lastig.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hé meiden,veel gekletst vandaag, heb alles gevolgd, maar eigenlijk niet zoveel te melden.

Ik zou natuurlijk de stad in gaan voor het vervolg van mijn zoektocht naar een goeie bh, maar ja, ik ben liever lui dan moe, dus ik heb er maar 1 bij de Wehkamp besteld. Verder vandaag 2 blauwe enveloppen in de bus en......jawel hoor, over de belastingteruggave, dus die zullen we binnenkort wel op de rekening gestort krijgen :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ . Daar kunnen we dus mooi de tuin van opknappen en dan houden we lekker nog wat over ook.

Verder bijna mijn eisprong, en gister en eergister lekker gesexd, dus hopen dat t nu raak is. Ik haat de dagen vanaf de eisprong tot NOD --> alleen maar wachten ](*,)

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ mermaid;
    Ik heb ook zo'n hekel aan die dagen! En ik moet nog mijn best gaan doen met klussen... dus ik ben nog neit eens aan die dagen toe. hihi!

4. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Ik hoop het ook.
    Maar ik woon niet in duitsland het plaatje in duitsland heet Bocholt ik woon in BocholtZ met een z er achter ;) dat ligt wel aan de duitse grens met aken maar ik woon in nederland zuid-limburg in de buurt van Heerlen.

Groetjes

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Muurtje: Ik had nu wel heel weinig tijd om te sexen voor de eisprong. Mijn ongi was pas maandag weer over, maar ik voel nu alweer dat mijn eisprong er echt aan zit te komen. Mijn cyclus is nu elke maand 1 dagje korter geworden, ik hoop dat t nu niet weer korter wordt, want dan zijn de vruchtbare dagen wel echt in de minderheid.

Zo, ik ga even een soepje opwarmen en wat bolletjes maken. Ik eet alleen vanavond, mijn man is voetballen, een wedstrijd ze kunnen kampioen worden.

6. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    ff snel 1 berichtje dan nog voor vandaag de laatste
    ik zie dat ik niks heb gemist
    en hier is nog alles het zelfde geen ongi dus gaat lekker we gaan nu lekker aan de hotdog's jummy hmmmm
    voel heel diep onder in me buik aan de zijkanten een soort van ja pijn is het niet te noemen gaat goed
    ik hou jullie op de hoogte

@muurtje
    ik ben echt blij met je berichtje van net voel me een stuk beter net of je er een aantal overtijd dagen eraan heb geplakt voor me norgmaals thanks

iedereen een fijne avond en tot morgen liefs redi

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oeh... ken je Ulestraten? Daar heb ik gewoond

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ga je dan nu eerder testen? ;) (niet opgejaagd voelen! ;))
    Veel plezier vanavond! KUS!

9. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Ja ken ik een jonge uit me klas heeft daar gewoond of woont daar nog weet ik niet.

10. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    @Muurtje: nee, hij zei dat het iets hormonaals was. Kon m'n regels wel voor 6 maanden uit blijven. als ik toen nog een maand langer niet ongesteld was, dan had ik iets moeten innemen voor m'n regels terug op te wekken. maar heb dat toen niet moeten doen, want ze zijn toen zo door gekomen.

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ken het gevoel... vandaag pas ongi over gegaan. En daarnet had ik hele erge steken in mijn rechter eierstok. Maar ik heb 23 dagen cyclus... dus jij zit er nog boven. Maar is je lf wel steeds hetzelfde?

Spannend misschien straks een kampioen in huis...

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Lachen! Joh. Als hij tussen de 31 of 33 is misschien ken ik hem dan... Grappig.
    Heb er 6 jaar gewoond. Maar ouders verhuisde nog al veel... En ja, ik moest mee. Mijn familie leeft v.n.l. in Heerlen.

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Nou, hopen dat niet weer het zelfde aan de hand is.
    Maar gezien je deze vorige ervaring hebt kan je wel gelijk een door verwijzing vragen voor de gyn.

14. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Lachen! Joh. Als hij tussen de 31 of 33 is misschien ken ik hem dan... Grappig.
    Heb er 6 jaar gewoond. Maar ouders verhuisde nog al veel... En ja, ik moest mee. Mijn familie leeft v.n.l. in Heerlen.

@ Muurtje
    Hij zal rond de 30 31 zijn want ik wordt in juli 30 en was altijd de jongste van de klas :)

Hij heet Guido Moonen was een rustige jonge wel heel aardig.
    In heerlen heb ik op school gezeten.
    En ex-schoonfamilie woont daar.

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh ja ik zie t inderdaad, jou cyclus is nog korter. Ik weet nooit precies wanneer mijn eisprong is, want ik heb altijd een paar dagen "ei-pijn", maar goed de lf is dus nagenoeg hetzelfde, altijd zo'n 14 dagen.

Tja, hij zou me na de wedstrijd bellen. Als ze vandaag geen kampioen worden hebben ze zaterdag nog een kans.

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    ik ben ff eten! kus!

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Eetse Muurtje

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoi ben er weer ff. Mijn man vind mij echt super verslaafd. Ik zit ondertussen ook nog naar NCIS te kijken. Opgenomen... geweldige serie

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mermaid... gebruik je ovu testjes? Zijn best handig die dingen

@ Nadine; Ik ken die jongen niet. Wel een leuke voornaam. hihi

Ga weer verder kijken tot vanaaf! Mchisschien... hihi. moet bed verschonen en klussen... En anders tot morgen.

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

HAAAAI dames!

Daarnet weer ff een Ovutestje gedaan, en hij was nu negatief.
    Dus echt gister/eergister mijn ei gehad. Precies op het goede moment geklusd! :D

Deel Deze Pagina