Hoera goed nieuws, nu hopen dat voldoende hebt geklust en dat je niet ongi wordt de komende 9 maanden!
@ Tante: Hé da's goed nieuws! Ondanks dat jij denkt dat je ongi gaat worden ga ik toch heel hard voor je duimen!! @ Gemke: Hahaha, zaad uitplassen, nou ik weet bijna wel heel zeker dat dat echt niet kan hoor. LOL!!
He mijn buik doet raar, echt van die ei krampjes. Heb de hele week geen klachten gehad. Voelde niks meer in mijn buik. ( ik zeg niks steek mijn kop heel diep in het zand voordat ik nerveus ga worden)
meiden de tv staat we wilde m eerst ophangen maar t lukt niet, moeten we een andere dinges voor halen... maar nu is t probleem dat we de zenders er niet op krijgen whaha
Hallo dames, geen roze sinds vanmorgen erbij gekomen?? Ik kon iig niets meer ontdekken. Vandaag lekker geslapen en mezelf al weer aan het opladen voor de volgende nachtdienst. Nog steeds op de wachtbank. Ik voel inmiddels links onder in mijn buik wat kleine steekjes. We wachten maar af . Ik hoop wel vanalles maar ga er niet vanuit. Nou ik ga nog effe bankhangen en dan dadelijk maar weer eens werken....Ik kom morgenvoeg weer eens kijken.
hahaha nee geen roze loontje volgens mij hebben we een paar testweigeraars die willen zo lang mogelijk wachten groot gelijk natuurlijk maar het is en blijft of streepje extra of duveltjes op bezoek hoelang je ook wahct dat maakt volgens mij niet zo heel veel verschil
Het is allebei een teleurstelling denk ik dan. Zelf wacht ik ook altijd wel tot mijn NOD maar als die geweest is, wil ik ook zsm testen. Zo heb bij mijn cyclus van 32 dagen ook getest. Helaas negatief maar wie weet wordt het 18 mei wel een positieve test. Als het niet zo is, moet ik een test mee nemen op vakantie want daarin valt dan mijn volgende NOD
ik hoop het voor je dat het lukt deze maand ik gun het al deze meiden van harte en mezelf ook hihi dat we maar mooi allemaal in euhm welke maand februarie maart ofzo mogen gaan kletsen bij de mama's
ik heb inmiddels ook al wat last van testdrang....hahhaah maar heb manlief beloofd dat ik echt wacht tot na het weekend
nee het is januarie februarie mama's hihihi als ik nu zwnager raak zou ik 5 februarie mama kunnen zijn *zucht* dream dream
@desi: ja je moet ook weer niet voor je nod gaan testen he dat is weer te vroeg mag niet van de nod poliyie hihihi neem de raad van je man maar aan is veel verstandiger ahum en dat zeg ik hahahaha
hahah gemke, ja inderdaad neem het advies maar voor lief....maar vind wel weer ontzettend spannend, pffffffffff ik voel me heel anders deze cyclus dan de vorige, heb nu ineens heel veel witte vloed...geen idee wat dat nu weer inhoudt, maar ja maak me toch alweer gek in me koppie hahaahah
Ik hoop dat jullie allemaal lekker zwanger zijn. Ik heb geen idee wanneer ik moet testen. Ben zo ontzettend onregelmatig ongesteld....ben nu een week geleden ongesteld geworden (dit is dag 9) en ik heb nu steeds buikpijn zou dat al een ei kunnen zijn of zal ik me verbeelden??
hoi meiden nog ff snel, moet het ff kwijt.... ik keek net bij temperatuurkaartjes.....zie ik ineens mijn temp kaartje bij iemand anders als afbeelding staan...terwijl ik mijn temp kaartje hier nooit heb geplaatst maar gewoon voor mezelf heb op de computer.....toen ik net weer keek, was de afbeelding weg, zo'n wit vakje met rood kruisje, maar ik weet gewooon 100%zeker dat het mijn kaart was!!alles klopte hoe ik het in had gevuld ...... echt alles!! is toch vet raar??? als ik op de ff link van de des betreffende persoon klikte kwam er een hele andere lijst tevoorschijn..... nou goed ben verder niet boos...maar wel een beetje erg verbaasd dat dit zomaar kan. zo dat ben ik ff kwijt... fijne avond