oohhh wat hebben jullie weer veel geklept vandaag! ga nu niet alles bijlezen, morgen weer om 7.00 beginnen met werken.... wel nog even zoeken naar de laatste lijst of er nog zwangeren bij zijn..
Hey meiden..hoeveel zwangeren zijn erbij??? Allen die zwanger zijn gefeliciteerd!! Hier vanmorgen weer een nega test...... Mijn gyn vertelde me nog even af te wachten..hij vermoedde ei op dag 18 of ietsjes later zelfs nog....we zien wel... Als ik ongi word dan mag ik bloedtesten doen...in het begin en op het eind...om te kijken of ik een eisprong heb! Hopelijk hoeft dat niet hihi...Maar mijn test was dus nega omdat ik waarschijnlijk pas op 10 dpo zit en dat zou te vroeg zijn volgens hem. Ikzelf vermoed dat ik snel ongi word... Groetjes, Miranda
jammer miranda, nu maar hopen dat je inderdaad te vroeg getest hebt, en je gewoon zwanger mag zijn. heb je ongi-gevoel dat je denkt dat je ongi komt? of ga je maar daarvan uit zodat een negatest minder zwaar valt...
beide...verlies al sinds maandag ietsjes roze ook dus dat is ook een goeie aangever...tenminste...vorige cyclus 1 dag van te voren...nu helaas nog niets...maar heb ook krampachtige buikpijn...lijkt op spierpijn...en rugpijn ook een beetje...ben wel niet meer zo sjaggie...maar dat zegt niets hahaha.. Alles kan 2 kanten op..maar ik kijk zelf gewoon verder...ik ga ervan uit dat ik ongi word...als ik daar naar uit kijk dan is het minder moeilijk heb ik gemerkt....dus als ik iets heb om verder naar uit te kijken dus de bloedtesten dan is de ongi eigenlijk leuk als die komt omdat ik dan iets anders kan gaan doen!! En als die dan echt wegblijft met een positest volgende week...ja dan ben ik uitermate blij hahaha.. Groetjes, Miranda
ik hoop voor je het laatste, dat je een mooi wondertje bij je mag dragen, ik duim voor je! ik ga nu mijn bedje opzoeken, morgen weer vroeg op! doei doei
kan het niet zijn dat als je op dat plaatje klikt je dan je eigen kaartje ziet omdat je bij fertility friend automatisch staat ingelogd ofzo ik weet het niet maar euh witte vloed is goed teken hoor
Goedeavond Ik kom weer eens om een hoekje gluren, maar ik zie dat ik dit niet op het juiste moment doe! Ben namelijk helemaal alleen. hihi. Maar toch: De afgelopen twee weken ben ik heel stoer minder op het forum geweest. En met stoer bedoel ik: ik wilde er wat minder mee bezig zijn, zodat de tijd sneller zou gaan. Moet wel bekennen dat ik regelmatig (misschien wel dagelijks) hier even kwam bijlezen. Maar nu de ovulatie weer geweest is begint nu officieel: "detijdkruiptvoorbij"periode. Dus toch maar weer even wat posten. Nog even een vraagje @Gemke: Witte vloed is een goed teken? Kan je hier iets meer over vertellen? Wat ontzettend leuk dat je al vier kids hebt. Ik noem dat super rijk! Hopelijk komt er snel een vijfde bij.
Hoi hoi, Was nog een beetje nieuwsgierig... en er is vanaaf nog behoorlijk wat afgeklept. Nu geen tijd om te lezen. Is er nog iets heftigs gebeurt? @ Hier is mijn humeur gelukkig omhoog gegaan. Weer een vriendin zwanger... *Zucht* heel blij voor haar.... Maar steekt ook een beetje. Verder toch nog behoorlijk wat gedaan vandaag. Ben ik ook wel blij mee; boodschapjes, vaat, wasje, benen geschoren en bed verschoont en man verwend... hihi Was trouwens misselijk na die plak Chocolade. hihi En voelde mij helaas ook erg schuldig... En verder hier maar alvast aan de klus gegaan... om de zwemmertjes van hubbie te stimuleren... hihi Vandaar verwennen... hihi En dat vond ie helemaaaal niet vervelend hihi
Hallo Niene, Mijn hub staat onder de douche... ben ook ff snel gaan kijken. Ik ben de afgelopen twee weken ook nauwelijks hier geweest... maar dat was omdat ik met vakantie was. Ik ben zelfs zo erg geweest dat ik zelfs in Zweden moeite heb gedaan om hier te kijken.... Hoezo zwaar verslaafd?
@ Arka; als je fl korter is dan 10 dagen dan heeft het eventueel bevruchte eitje geen kans of minder kans om zich te nestelen in de baarmoeder. @ Susan; Jep... op dat idee waren wij ook gekomen. Het bed is nu idd verschoont. hihi @ Mermaid; ik ben die ovu-testen ook pas later gaan gebruiken. Maar het is wel grappig om te zien wanneer je echt ovuleert. @ Ik ben sinds deze cyclus gestopt met tempen... wel vreemd om dat nu niet meer te doen. Maar ja. En we zijn sinds deze cyclus van plan om meer om de dag te vrijen. Enne we hebben vandaag een goede start gemaakt... Hij wilde morgen wel weer.... En toen moest ik hem teleurstellen... nou... zo dan??? He ja! Kan je wel 2 keer of meer op eendag vrijen? En dan de volgende dag niet... heeft ie dan nog steeds genoeg tijd om zijn mannetjes rust te geven??? Want dan... geeft dat mogelijkheden. hihi Maar nu genoeg berichtjes van mij achter elkaar... Ik wens iedereen een hele goede nachtrust toe en heerlijke dromen. Of klus maar raak voor een knaak.... En anders voor de dames die morgenvroeg hier al weer aanwezig zijn. Een goede morgen. Ik zie jullie later!!! KUS! Truste!
VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? nr 1) Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur nr 2) Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind nr 3) Crash (Gelderland) nr 4) Bolle Buik nr 5) Chicken1975 nr 6) Kris34 (als ze in het land is ) nr 7) Justfem (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet zo veel uit / Wanneer? in een weekend nr 8.) Wgev (drenthe) nr 9) BB10 (brabant) nr 10) Maaikyb (Gelderland) / waar? maakt niet uit / wanneer? geen voorkeur nr 11) Susan27 (overijssel) Wanneer? Schoolvakanties graag nr 12) Lefbekkie (grens noord en zuidholland) Wanneer? Schoolvakantie nr 13) Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ) nr 14) Redirosoe (ligt er idd aan waar ik kom uit zaandam) nr 15) nr 16) nr 17) nr 18) nr 19) nr 20) Hoor graag van jullie! Liefs Knorretje84 (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...) Zullen we kijken of we een zaterdag in juni/juli kunnen prikken??? Voorstel: -20 juni (ik kan: nr 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 7 / 11 / (er gaan 7 meiden mee) -11 juli (ik kan: nr 1 / 2 / 4 / 5 / 6 / 7 / 9 / (er gaan 7 meiden mee) In Utrecht bij??? (ivm midden van het land...) Of een dagje Amsterdam? ER KUNNEN NOG MEER BIJ....
VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? nr 1) Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur nr 2) Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind nr 3) Crash (Gelderland) nr 4) Bolle Buik nr 5) Chicken1975 nr 6) Kris34 (als ze in het land is ) nr 7) Justfem (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet zo veel uit / Wanneer? in een weekend nr 8.) Wgev (drenthe) nr 9) BB10 (brabant) nr 10) Maaikyb (Gelderland) / waar? maakt niet uit / wanneer? geen voorkeur nr 11) Susan27 (overijssel) Wanneer? Schoolvakanties graag nr 12) Lefbekkie (grens noord en zuidholland) Wanneer? Schoolvakantie nr 13) Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ) nr 14) Redirosoe (ligt er idd aan waar ik kom uit zaandam) nr 15) Tante Mars (ligt er wel aan waar.... moet over de grens vandaan komen Friesland nr 16) nr 17) nr 18) nr 19) nr 20) Hoor graag van jullie! Liefs Knorretje84 (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...) Zullen we kijken of we een zaterdag in juni/juli kunnen prikken??? Voorstel: -20 juni (ik kan: nr 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 7 / 11 / (er gaan 7 meiden mee) -11 juli (ik kan: nr 1 / 2 / 4 / 5 / 6 / 7 / 9 / (er gaan 7 meiden mee) In Utrecht bij??? (ivm midden van het land...) Of een dagje Amsterdam? ER KUNNEN NOG MEER BIJ.... Datum maak niet uit Reis wel met EnneiH (OV) is makkelijker haha kan je altijd je 'auto' kwijt .. We komen uit de zelfde richting. En en ik kies dan voor amsterdam
NOD Mei 2009 1: Suekes 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & lievemama18 & Nadine29 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama, Maartje84 10 Moederdag: Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje& Maria0 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done& Susan27 14: Alina & Smokey & Ricmar94 & An00045 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel & Jessy1983 19: Mijs & Janis & Setti 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84 23: The Lady & 1984 & Bramtim 24: Astrid85 & Ikke79 & Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Muurtje 27: Luuske & Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink & Manu74 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Loesje13 & Puck24 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Crash * 9 Mei: Knorretje84 * 10 Mei: Wgev & Line77 * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje * ... Mei: 124 dames voor de ROZE HUMMER 7 Zwanger, 6 Ongesteld, 3 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu
Goedemiddag dames! (Van mijn kant van de planeet, in ieder geval ) De site is wel veranderd sinds ik hier voor het laatst was, vorig jaar. Wel leuk, zoveel meer informatie! Mijn man en ik zijn vorige week naar Nieuw-Zeeland verhuisd, en proberen nu voor de gezinsuitbreiding. Ik ben ruim een jaar al van de pil af, dus dat is al goed voor elkaar. Ik zal duimen voor mezelf en voor jullie natuurlijk HCG voor iedereen!
goedemorgen dames. iedereen weer succes gewenst vandaag! veel roze hopelijk.... @ redi en en al een test gedaan