Goedemorgen, Begin nu echt al pijn in me buik te krijgen, dus mijn eisprong komt er nu echt aan. Vanavond dus weer even klussen
lieve mama vervelend zeg dat wachten.....ook al zo lang bezig, meid sterkte en het gaat vast lukken! Vanaf hier goedemorgen trouwens, bij jullie ook zulk mooi weer. Net alles even bijgelezen en rotgelachen af en toe haha. Hier druk aan de klus vanavond, spannend!! Ze gaan vast goed zwemmen. Heb hele dag al rommelgevoel in mijn buik, kan dat eisprong zijn?Heb het nog nooit echt gevoeld, maar misschien let ik er nu meer op hoor haha. Ik heb knorretje ook al tijdje niet gezien. Misschien vakantie? Hier helaas ana het werk vandaag met meer tegenzin als normaal...grrr nieuwe lln nog even net voor de zomer en kamp en zo...grrrr ONRUST alom gelijk weer in de klas. Ách ja hoort erbij in SBO zeggen we dan haha. Nou fijne dag en ik kom laters nog wel ff langs.
Hier geen zonnetje, hopelijk komt hij nog, vandaag aan het werk druk met voorbereidingen voor de opendag volgende week zaterdag. Misschien meld ik me vanavond wel weer, fijne dag allemaal...
@hier; vanochtend getest met zo een die je vier dagen voor je nod kan doen, maar helaas hij kon niet witter zijn... nu maar afwachten tot mn ongesteldheid doorbreekt.... baal baal
lieve mama: sterkte, echt vervelend hé! Hier nog steeds geen ongi. Maar ik geloof echt niet dat ik zwanger ben. Daar ben ik niet ziek genoeg voor. Bij Elisabeth was ik echt misselijk en moe en nu eigenlijk niet.
Zo weer gewerkt vannacht. Zijn er nog testers vandaag? Ik zag dat Arka en Anne vandaag getest hebben. Geen bloed geeft moed dames. Misschien hebben jullie nog niet genoeg HCG aangemaakt. @ ego: ik blijf rommelingen voelen in mijn buik. Met name li onderin. Het lijkt of ik vruchtbaar slijm heb, kei veel, heb het nooit zo gehad. Vanavond toch nog maar klussen. Ik dacht dat ik mijn ei het weekend al gehad had maar goed.....je weet het maar nooit. Ik ga nu lekker bedje slapen. @Testers: succes en veel roze hoor!! @ Zwangeren: gefeliciteerd!! @ Wachtenden: veel geduld toegewenst!! @ Ongi's: succes in de volgende ronde Ik kom vanavond nog wel even langs
hee meiden! houd de moed er in he! er mogen nog heel veel januarimama's bij hoor! ik zal even voor jullie strooien: hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg pak wat je pakker kunt!! succes en sterkte weer allemaal!
Zon ???? Waar ???? Hier nog lange niet haha, er hangt een wolkendeken !!! Mama, wat Kl*te zeg.... Ik heb na 1 keer testen al zoiets van, ik test niet meer...
hey meiden nou heb nogsteeds als de dagen voor vandaag zeurende pijn links en rechts onder in me buik al is het niet echt pijn te noemen ik voel ja een soort steekjes ofzo kan het niet goed uitleggen .droogde me gister af na een bad en kwam er achter dat me tepels gevoelig waren en vanmorgen stond ik op en geen spatje bloed te vinden heb me dingen gedaan en nog steeds niks te zien gaat goed zit nu op dag 39 van me cyclus en we gaan op naar roze hoop ik heb ik nog wat gemist hier? ben zo weg heb een afspraak en ben er vanmiddag weer liefs redi
dat hoeft natuurlijk niks te zeggen ik ben er ook niet ziek van buiten die onderbuik dingen en me tepels er zijn vrouwen die de hele zwangerschap niks of bijna niks voelen dus ff afwachten knuf redi
Ik heb ook van die steken in mijn "baarmoeder". Heel laag links- en rechtsonder. Ik dacht eerst dat het mijn darmen waren, maar ik ben er nu van overtuigd dat het toch mijn baarmoeder moet zijn. Ik heb nu een week last van gevoelige borsten, maar dat wijt ik dan weer aan mijn hormoonhuishouding die overhoop ligt! pfff, ik heb soms zelfs last van opvliegers..... Ik heb sinds 3 dagen ook last van doorzichtig slijm met daarin een "draadje' bloed. Heel raar ziet dat eruit. Ik vraag me af of dat een voorbode voor mijn menstruatie is of dat het toch een andere bedoeling heeft. Heeft iemand hier ervaring mee? grtjes, Mcellie
Môge... kom net uit mijn bed rollen... heb mijn bril nog niet eens op... naar de badkamer lopen is te ver... en het beeldscherm nu tegen mijn neus. Kan ook...
@mcellie ik zeg eerlijk dat ik niet zou weten wat het zou kunnen zijn maar ik voel wel duidelijk dat het niet me darmen zijn een aantal dagen geleden begonnen die steekjes zegmaar en nu is dat nog steeds zo en het is niet echt pijn in de tepels maar meer dat het een beetje brand hoe lang is jou cyclus nu ? ach we moeten toch afwachten dit zou mijn langste cyclus zijn 39 dagen pffff echt lang dus het is 50 / 50 kus redi
Oei, mama... zwaar kl*@#$%! Al eerder mee gemaakt? Het kan natuurlijk dat de hcg-tjes op zich laten wachten. Er zijn genoeg dames die zelfs pas 14 dagen na hun nod positief testen...
@ He! Chickie! hier ... thuis. Humeur best goed al zeg ik het zelf. Gister heerlijk geklust... nee geen spiegeltjes op gehangen of tv's. hihi @ Redi, ik zou zeggen gooi er een test tegen aan als je op de 40 dagen zit. Dan heb je al twee dagen extra er weer over heen. Mijn nieuwsgierigheid gilt het nu al uit... TESTEN TESTEN!!!
Oeh!!! meer zwangeren dan ongestelde mensen super!! Vooral doorgaan! hihi Goedemorgen trouwens Duimen draaien door voor iedereen hier! Groetjes