@bb10, innige deelneming; ik geef ook les in het voortgezet onderwijs Hé maar over die kriebel in de keel... ik ben getest en nergens allergisch voor... of zou het toch en zien ze gewoon niet alles in je bloed? Is echt irritant man! Ik voelde me ook zo beroerd tegenover ventje, en IDD !!! als je het inhoudt wordt het veel erger! Dan begin je zo schokkend te ademen en dat klinkt net zo raar Sorry voor jou maar ben toch blij hier iemand te vinden die dit ook heeft.. kan bijna niet anders dan pollen ofzo zijn want had het vorig jaar ook! Ben idd ook beneden gaan liggen, filmpje gekeken en dan tegen 6u was het ineens kalmer in m'n keel. Honing helpt wel maar misschien maar een half uurtje. Zou je iets voor mij willen doen lieverd? gewoon wanneer je tijd hebt eens kijken hoe die pilletjes heten? Zou je heel dankbaar zijn... want hier wordt je doodmoe van Wat lief idd van je ventje dat hij aan een gezinsauto denkt , hoop dat het snel zo mag zijn meid liefs!
@gemke... jah dat lijkt nogal raar he , maar weet je, het lichaam doet zo raar na het hormonen-stoppen dat het best kan zijn dat je ineens een vroege eisprong krijgt. Klussen meid en anders geduldig afwachten op een natuurlijke cyclus! Mirena is toch een beetje met hormonen he? Of heb ik het helemaal fout? SUCCES
ja klopt mirena is met hormonen maar gaat geloof ik niet door je bloed zoals met de pil dus als je het eruit laat halen schijn je gewoon gelijkw eer zwanger te kunnen worden dus je zou geen klachten moet hebben van zogenaamd ontpillen ontspiralen bestaad volgens mij ook gewoon niet en klussen ja dat komt wel goed we hebben gisteren middag nog effe goed geklutst jongens lagen op bed en de meidenw aren er niet dus dan kan het he vind het oevrdag toch leuker dan s'avonds gek eigenlijk he nouja s'avonds ben ik ook wel punt af hoor vaak en dan word het al gauw een vluggertje hihihi maar s'middags dan duurt het heel wat langer allemaal pfff wat een praat he maar geod gisteren en eergisteren en ik ga hem straks ook nog effe verleiden hihi ik doe net of ik er niet mee bezig ben tegenover hem hij zegt bijvoorbeeld na het klussen moet je nu niet alles inhouden dan (als ik een doekje pak) dus ik zeg veeg alleen de restjes af hoor er zal vast wel wat achter blijven maar ik geloof nooit dat het gelijk raak is deze maand bij mijn dochter duurde het 6 maanden en bij mijn zoons 7 maanden voor ik aantelde ben benieuwd hoelang het dus deze keer duurt zou wel leuk zijn zo in 1 keer maar ik reken er toch maar voor de veiligheid niet op
@gemke; hmm ik wil je niet ontmoedigen, maar de hormonen zitten weldegelijk in je lijf hoor meid, dus daar moet je wel op rekenen dat je lichaam weer ff z'n natuurlijke gang moet zoeken. Ik zat namelijk aan de nuvaring (dus ook gewoon lichte hormonen bij baarmoeder) en had toch wel een aantal maanden nodig om te 'ontringen' (zie onderschrift) Natuurlijk hopen voor jou dat je er ineens vanaf bent! en... jemig! jullie hebben een groot gezin! succes en liefs
@thelady: tja ontpillen ken ik ook niet echt mijn cyclus is altijd 28 dagen geweest nooit geen klachten gehad ook dus verwacht dat deze keer van de spiraal ook niet eigenlijk mijn lichaam schijnt die hormonen niet zo lang bij zich te houden
@ allergie BB10... ik moet niet verder zoeken ... na wat opzoekwerk en symptomen check ben ik er 100% van overtuigd dat ik allergisch ben voor de pollen van de Berk. Heb het vorig jaar ook gehad... toen dacht ik dat ik ziek was, maar nu dus opnieuw... en warempel: er staat een grote berk net voor m'n slaapkamerraam, volop in 'bloei'. ik hou van de natuur maar deze krijgt dan toch de stempel: "k*tboom"... pff
Ha ladies, Weer uitgewerkt. Voor alle allergische dames: als je bij de dokter je op allergieën laat testen (met zo'n priktest op je arm) kun je in aanmerking komen voor een Oralgenkuur, dan moet je twee keer per week druppeltjes onder je tong leggen gedurende een tijd en dan ben er er daarna vanaf. Misschien een tip?
Oh sjips, zit me nu net te bedenken dat je tijdens zo'n kuur niet zwanger mag worden #-o Laat maar *gaat zich in een hoekje zitten schamen voor deze 'handige tip'*
NOD Mei 2009 1: 1984 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje & Noor1987 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 6: Kimski & Josjo & Lynd 7: Knorretje84 8: Wgev 9: Caromama 10: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje 11: MariaX & Mup 12: Ruby82 13: Eefje09 14: 15: 16: Happy79? & Pearl29 17: Susan71 18: 19: 20: 21: 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: Citroentje & Gemke & P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * ....Mei: * ....Mei: 42 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
@loesje... hihi toch bedankt hoor ! Het stomme is dat ik vorig jaar getest ben geweest op allergie (via bloed prikken) en volgens de dokter kwam daar niks speciaals uit. Wat ik natuurlijk niet weet is of die ook getest heeft op allergie aan bomen. Want ik vind dit toch heel er "toevallig" dat ik al 2 of 3 jaar rond dezelfde periode deze klachten heb. Op internet zijn er veel dingen te vinden over berkenallergie... Ik denk dat ik nu maar uit voorzorg m'n slaapkamerraam dicht hou... jammer met dit mooie weer!
Goedemiddag meiden! Ik kom me hier ook melden, afgelopen maand voor spek en bonen meegedaan (neeee niet vanwege december, maar een mannenweekend) Mijn NOD is op 10 mei ervan uitgaand dat ik nu weer voor 28 dagen ga, want behalve voor spek en bonen mee doen werd ik ook nog eens 4 dagen te vroeg ongi Ik heb de lijst al aangepast! Ga nu lekker koffie drinken met mn mannetje tot laters!
Daar zijn speciale horren voor, die kun je gewoon tegen je raam zetten. Kunnen je ramen open en de pollen niet naar binnen (en die mogen gewoon gebruikt worden als je zwanger wilt worden )
oh? serieus loesje? dat is het eerste wat ik ervan hoor! Ga ik meteen ff nr zoeken dan... jah, als je pas weet allergisch te zijn aan iets ken je d'r natuurlijk niet veel van En DIT was een superhandige zwangerschapsvriendelijke TIP! liefs
Hoi TheLady, ik heb het ff nagezocht en volgens mij heet het coryzalia het is een wit doosje met oranje/rode strepen dacht ik (kleine witte pilletjes die je op je tong moet laten smelten). Er staat op voor neusverkoudheid (en allergie, maar dat weet ik niet zeker want ik heb de verpakking niet meer) , maar werkt erg goed tegen allergische reacties op pollen omdat het je neusslijmvlies kalmeert. Ik behaal er goede resultatetn mee, veel succes! gr BB
oh ja dat ken ik BB10, hebben het hier ook al eens gehad voor sinusitis, helpt dus ook? Ok ik ren naar de apotheek thx liefs
Heb even voor je gegoogled. Ze zijn te verkrijgen op allergieshop.nl, maar ze zijn er denk ik ook wel merkloos.
Goeden avond dames, net alles bijgelezen. Word hier ook lekker druk. Hier helemaal verlost van mijn ongi dus we gaan er weer voor. Vanavond maar meteen beginnen. Eerst even lekker sporten heb ik al 2 weken niet gedaan omdat ik steeds geen zin had.En last van mijn buik had. We gaan er nu weer fanatiek voor. Dus ga mijn tas pakken. Tot morgen dan maar weer.