NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    TRouwens Chicken;

Ik zie dat jij ook al ietsjes ouder bent ... Pas 33 maar ok.
    Wanneer zijn jullie begonnen met voor een kind gaan? Vond je het niet eng dat het niet zou lukken omdat je al ietsjes ouder was?
    Ik maak mij daar soms wel eens zorgen om... zal het wel kunnen. Stel dat... Was het misschien wel gelukt als ik idd mijn zin had doorgedreven toen ik 26 was?
    Ik heb n.l. behoorlijk lopen herrie maken voordat het bij mijn man duidelijk was dat ik ECHT een kind wilde. En nu wil hij gelukkig ook.
    Vind het zo jammer dat het zo lang geduurd heeft tot hij tot het inzicht kwam. MANNEN!

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Eh... in de ochtend testen???

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hamtaro; we zetten de kraan alvast voor je open... zodat het plassen wat makkelijker gaat... ;)

4. hamtaro

hamtaro Actief lid

31 mrt 2009
    293
    0
    0
    Ben ik weer. Ik vind het echt heel spannend. Heb een test van de apotheek van het eigen merk. Mijn vriend heeft deze net gehaald. Hij wil samen testen.

Ik was de afgelopen dagen al aan het klagen over buikpijn en dat ik misselijk was. Hahaha onze gesprekken liepen telkens hetzelfde: Ik....pff mijn buik doet zeer.... en ik ben misselijk.. Mijn vriend: oh klinkt goed, wat betekend dat? Ik: tja... ofwel ik heb last van PMS of ik ben zwanger... mijn vriend: Ja dat zeg je elke maand, maar ik hoop dat je zwanger bent! hahahaha. Komen deze gesprekken jullie herkenbaar voor? Pff ik heb er zo'n goed gevoel bij.... ik hoop het zo!

Ok. Nou zoals ik straks al zei had ik vanmorgen al urine verzameld in zo'n containertje. Hopelijk mag ik dit nog gebruiken om te testen. Ik ga nu naar beneden en samen met mijn mannetje testen... Ben zo terug!

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Muurtje...bij mij hebben er wat andere dingen gespeeld. Ik heb 6 jaar een relatie gehad met iemand waar ik echt heel erg gek op was. Ik deed alles voor hem. Voelde echt als de liefde van m'n leven. Maarrr..hij wilde geen kinderen. Ik heb voor hem toen deze droom zelfs opzij gezet. Toen van de een op de andere dag heeft hij een einde aan de relatie gemaakt. Ik was er kapot van..niet normaal en wilde nooit meer een vent, want ik zou toch nooit meer zoveel van iemand kunnen houden. Vorig jaar maart leerde ik mijn huidige vriend kennen en het was liefde op het eerste gezicht. Hij wilde heel graag kinderen en ik ben toen heel snel met de pil gestopt. Ik was binnen 2 maanden zwanger. Helaas werd dat een mk. We zijn toen even gestopt met proberen en in januari weer begonnen. En in maart dus weer zwanger. Bij mij ging het dus heel snel...ik heb me dus ook nooit zorgen hoeven maken. Maar ik kan me best voorstellen dat je daar mee zit, maar je ziet aan mij, het kan nog allemaal prima en ook heel snel gaan. xx

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @hataro...en en en en ?????

7. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    dan moet ik al om 6u 's morgens testen, want moet om 7u beginnen werken

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    WAT EEN SPANNING!!!!
    ARG!! [-o<

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Haha ja hoor hamtaro, bij ons eindigd zowat elk gesprek. Mijn vriend roept de laatste paar dagen, ik weet het zeker je bent zwanger. Tsja en leg dan maar eens uit dat het net zo goed PMS kan zijn :p SUCCES !!!

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    dan moet ik al om 6u 's morgens testen, want moet om 7u beginnen werken[/quote]

Ja.... en??? ;) hihi

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Tihany; opstaan en plassen moet je toch... hint hint hihi.
    Maar als je het niet wil doen moet je het ook niet doen. JE moet je niet gedwongen voelen

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oeoeo ik val precies in een livetest!
    spannedn!

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Hataro...en en en en ?????

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    vertel hamtaro,, we zitten in spanning !!!!!

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Surf zeg dat wel.

Meid, hoe is het nu met jou?!?

@ Chicken... ik had dus mijn droom ook bijna opgegeven... Ik ben zo blij dat het voor jou nu goed gaat. En ik verheug mij er op om je in het eggie te leren kennen. En ik geef niet op hoor! Ik ga er weer 100% voor en mijn hub ook. GElukkig!

16. 1984

1984 Niet meer actief

Oehhhhh spannend!!!!!

17. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    hey ben ik ook weer
    nou heb het even terug gelezen en wil het nou ook wel weten hahaha
    hier nog niks te zien qua ongi dus gaat lekker meiden wieoewwww
    me tepels branden bijna van me lichaam af hahaha geeft niks alleen maar een goed teken

@hamtaro
    en en en en en en ??

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    t gaat, van het weekend bloed/bruinverlies toen paar dagen niets en vanochtend weer bruin... ben zo bang dat het fout gaat lopen...

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    HE! Hamtaro staat nog niet eens op de nod lijst! Waar is die lijst gebleven??

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Meis, bruinverlies hoeft niets te betekenen! Mijn moeder is 3 mnd nog ongesteld geweest. Echt ongesteld. En ze heeft mij nu... dus.. Probeer je niet al te ongerust te maken. Het helpt jou niet en je kleintje niet. (makkelijker gezegt dan gedaan... weet ik)

Deel Deze Pagina