ik doe wel mn best... maar is moeilijker dan ik dacht... moet straks weer werken das wel goed voor de afleiding!
Ik zit ook op mijn werk, maar ik kan je vertellen dat dit forum boeiender is dan mijn werk op dit moment
haha voor mij ook nikske. Ik zou eigenlijk wegblijven van dit forum, sta daarom ook niet meer op de NOD lijst, maar volg jullie allemaal op de voet.
Goedemorgen dames hoe ist het hier het is strax al middag sta de laatste tijd ook zo laat op was gisteren best wel laat thuis. vandaag ga ik beginnen met de ovutesten bent benieuwd. Hier gaat het wel wel voel me goed heb ook zin om flink te klussen erg he hihih ach jah nog een paar dagen en dan komt men eitje langs dat wordt wel duidelijk met die ovutesten. Heee zie dat ik midden in een live test zit ben benieuwd Hamtaro
nou het duurd mij wel erg lang ga even thee drinken en wat proberen te eten en dan kijk ik later even wel erg spannend oewwww @muurtje vind het wel moeilijk om me in te houden maar doe me best om geen testen te kopen dan heb ik ze ook niet in huis en kan ik ook niet testen ik hou vol woeeee
Mag ik zeggen wat mijn gevoel mij ingeeft? Jij bent zo zwanger als wat! En ik zou lekker testen als je op de 40 dagen zit. Gemeen van mij he?
Hahahahaha Hij is POSITIEF!!!! Ik kan het maar niet geloven! Ik ga het denk ik pas geloven als ik nog een keer mag testen. Maar hij is echt positief!!! Wij zaten naast elkaar op de bank en ik maar vragen..... ik zie toch echt een streepje he? Ik ben toch niet gek geworden? Het is toch echt ECHT een streepje? Jij ziet het toch ook? Pfff ik ben zoooo blij! Ben echt helemaal hyper!