NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    De consulente zei tegen me dat hun test veel minder gevoelig was. Ik moet sowieso pas op 11 mei beginnen met opvangen, dan ben ik bijna 6 weken. Ze zou me ook niet aannemen als het niet voldoende was hoor (en daarbij heb ik gesmokkeld, ik was vanmorgen zo emo dat ik een alfuur heb staan huilen en ik ben gewoon naar de wc gegaan. Vervolgens huilde ik weer een halfuur omdat ik was vergeten mijn ochtendurine op te vangen voor MVM... STUPID, kan er nu wel om lachen maar toen!!!

2. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang dank je dank je

3. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    @Suekes: oh, dan zit dat wel goed joh, zwanger is zwanger, en een beetje zwanger kan niet hihi :) (Hoewel ik me momenteel wel een beetje zwanger voel ...).

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Sueskes; alles is dus in orde! Je heb zelfs een streepje zonder dat je ochtend urine is gebruikt! En bij een minder gevoelige test! WHahaha! Nou, jij bent duidelijk zo zwanger als wat. ;)

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Dan maak je maar klaar voor nog een keer jumpen en vangen:

hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg

Moet er maar vanuit gaan dat alles goed is hoor, anders kost het weer 5 euro!

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Suekes, geen zorgen maken meid. Als hun test niet zo gevoelig is, dan is het gewoon logisch dat het streepje licht is. Komt echt helemaal goed!

7. 1984

1984 Niet meer actief

VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG

Ook bedankt!

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Thanks lieve meiden! Kijk HIER voel ik me thuis!
    Spannend Liedel, wanneer ga jij testen?

9. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    *Vang * Vang *vang *vang * vang * vang * vang * vang *Vang * Vang *vang *vang * vang * vang * vang * vang *Vang * Vang *vang *vang * vang * vang * vang * vang *Vang * Vang *vang *vang * vang * vang * vang * vang *Vang * Vang *vang *vang * vang * vang * vang * vang *Vang * Vang *vang *vang * vang * vang * vang * vang *Vang * Vang *vang *vang * vang * vang * vang * vang *Vang * Vang *vang *vang * vang * vang * vang * vang *Vang * Vang *vang *vang * vang * vang * vang * vang *Vang * Vang *vang *vang * vang * vang * vang * vang *Vang * Vang *vang *vang * vang * vang * vang * vang *Vang * Vang *vang *vang * vang * vang * vang * vang *Vang * Vang *vang *vang * vang * vang * vang * vang *Vang * Vang *vang *vang * vang * vang * vang * vang *Vang * Vang *vang *vang * vang * vang * vang * vang *Vang * Vang *vang *vang * vang * vang * vang * vang *vang * vang * vang * vang * vang
    BEDANKT! Zou, nou ik heb me helemaal de pleures gevangen, ik ben er moe van, nu moet het toch goed komen! :)

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Suekes, wanneer ben je uitgerekend? Anders kom je toch gewoon stiekem bij de decembermama's?

11. hamtaro

hamtaro Actief lid

31 mrt 2009
    293
    0
    0

Deze maand was ik begonnen met Davitamon FEMNATAL. Had eerst alleen foliumzuur, maar dat was na maanden helemaal leeg. Bij de drogist werd dit me aangeraden. Of het echt goed is voordat je zwanger bent weet ik niet, maar ik heb het gewoon geprobeerd. Ik heb mijn ovulatie niet gevoeld. Wel had ik na zo'n dag of 16 in mijn cyclus steekjes in mijn onderbuik. Die gingen na een paar dagen weg. Omdat ik een aantal dagen niet getemperatuurd heb, weet ik niet wanneer mijn ovulatie geweest is. (vanwege PCO heb ik sommige maanden geen ovulatie volgens de gynaecoloog) Daarna was mijn temperatuur steeds 37,0 tot 37.1 eigenlijk nog steeds tot en met vandaag. Wel heb ik sinds anderhalve week steeds een ongi-gevoel in mijn onderbuik. Soms doet het echt ook zeer. Gisteren had ik ook echt krampen en vanmorgen ook even. En sinds 3 dagen zijn mijn borsten gevoelig. Oh ja... en ik ben al sinds een dag of 4 af en toe misselijk.... dacht eigenlijk dat de bbq van van het weekend verkeerd was gevallen...

Welke symptomen heb jij?

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oh ja! Hoe moet je hier een foto plaatsen... Ander kunnen we nog geen lijntjes turen van Hamtaro/i(arg.... moeilijke naam hihi)

Eh.. maak een digitale foto. Load deze down op je computer (zet de data er bij en dat dat ie posi is...wel zo handig) En dan kan je de foto verkleinen via fotoverkleinen.nl (dan weer opslaan op je comp)
    En je kan 'm dan hier weer uploaden als je naar gebruikerspaneel gaat en daar kijkt onder fotoalbum en dan foto's plaatsten. Daar staat ook hoe klein of groot de foto's mogen zijn.
    succes!

13. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    @Suekes: Zaterdag. Ja, heel spannend ja. Ik heb dinsdag ook al getest maar toen was het negatief, maar ik ben ondertussen nog niet ongesteld dus ik hoop zo dat het misschien raak is...

14. hamtaro

hamtaro Actief lid

31 mrt 2009
    293
    0
    0
    ik zal vanavond even een foto plaatsen. Net ging de bel en een vriendin is nu hier op bezoek. Pffff wat moeilijk om mijn mond te moeten houden hahahahaha.

Allemaal een fijne middag en tot later!

15. Crash

Crash Actief lid

20 apr 2009
    148
    0
    0
    Ambtenaar
    Gelderland
    Hahaha, lekker joh die hormonen Suekes.

Hopelijk heb ik er hier ook erg snel last van. Hoewel, misschien heb ik dat al wel. Misschien zit ik mezelf ook wel gewoon gek te maken. Morgen weten we het.

Ik ben vanmorgen voor het eerst begonnen met temperaturen, dit was 36,9. Ik denk niet dat dit erg veel zegt, omdat vandaag officieel de eerstvolgende dag van mijn nieuwe cyclus moet zijn (hopelijk niet). Aangezien ik meestal in de middag/avond ongesteld wordt leek het me zowieso zinvol vanmorgen vast te temperaturen. Ik verwacht dat mijn temp altijd aan de hoge kant zal zijn, omdat ik met sokken aan slaap. Ik heb altijd last van koude voeten 's nachts. Vandaar. Geen idee of jullie er wat aan hebben, maar jullie vraag is tot op de laatste detail beantwoord :)

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Hamtaro; ik heb het gevonden...
    Formaat afbeelding:
    Maximale breedte is 600 pixels en maximale hoogte is 800 pixels
    Maximale bestandsgrootte: 2MB

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Crash; met sokken aan slapen doet niets met je temp. En als je zou willen tempen dan moet je beginnen op je eerste ongesteldheids dag. En iedere ochtend vóór het opstaan op hét zelfde tijdstip. Anders heeft het geen zin.
    En aangezien jij nog niet ongi bent heeft het tempen geen zin. En misschien hoeft dat ook niet meer.... ivm zwanger zijn.
    Maar je temp 36.9 is hoog. Dus dat zou je als positief kunnen zien. Wat hoogstwaarschijnlijk betekend dat je temp normaliter veel later is. Dus als deze temp morgen vroeg naar beneden is dan komen de duveltjes er aan. Is je temp gelijk of hoger dan zou ik zeggen lekker testen

18. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    @hamtaro
    hoe lang zijn jullie bezig geweest ?
    wij zijn nu een jaar bezig en heb gewoon een cyclus van normaal gesproken 33 dagen (zie onderschrift)
    mijn symptomen zijn al een paar dagen een raar gevoel in me onderbuik niet echt pijn maar das links en rechts en gister kwam ik erachter bij het afdrogen na me bad dat me tepels heel gevoelig zijn verder heb ik niet echt eetlust zeg maar en last van een lege maag gevoel
    verder niet echt misselijk ofzo gelukkig
    dus ja het is afwachten ben uitgegaan van een cyclus 33 dagen op me banner dus muurtje zei al dat ik nu over me 38 dagen heen ben die ik 2 maanden geleden had dus dat deed me erg goed
    nu heb ik alleen het gewone afscheiding die ik normaal ook heb niet veel en ook niet minder dus ja het zou kunnen maar durf niet te hopen en ben bang op een vage of nega test

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Crash, trouwens vaker overtijd geweest?

20. gemke

gemke Niet meer actief

@niene: tijdens de zwangerschap word je afscheiding meer en is het vaak wit vandaar dat het een goed teken is hihi
    ja ik voel me ook super rijk met al mijn kids alleen maken ze me financieel wel armer hoor hahahaha maar ach we doen het met liefde

@muurtje: ik heb laatst gelezen dat om de dag een fabel is
    mits je een goed gezonde (vruchtbare) man hebt is de kans op een kindje zelfs beter als je het meerdere keren per dag of elke dag doet
    het jammere is dat je dat natuurlijk niet weet of je man vruchtbaargezond is zonder testen en zonder eerdere zwangerschappen

@leeuwtje: wow nieuw zeeland dat is wel ver weg hihi veel tijdverschil zie ik ook is zeker wel lekker weer daar nu

@lievemama18: balen meis ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt

@arka: het zegt niks als je bij een 2e niet misselijk bent he
    het zou zomaar kunnen dat deze zwangerschap heel anders is dan de vorige dat gebeurt heel erg vaak
    mijn zwnagerschap van sammy was ook anders als dat van de jongens behalve dat het natuurlijk om een tweeling ging waren mijn kwalen bij 1tje toch echt wel iets erger

@hamtaro: welkom!!

nou heb geen tijd om alles te lezen
    moet effe mijn dochter eten geven die komt lunchen nu
    tot strakies

Deel Deze Pagina