NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey Chicken! Heb je toevallig ook KLUUN gelezen? Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt?
    Dat is gewoon geweldig en idd Nederland is de uitzondering die de regel bevestigd! Ik kan natuurlijk altijd 2 weken te vroeg bevallen, hihi! Weet je wat, dan kom ik gewoon wat vaker bij jullie op de koffie! Misschien als we elkaar in Jan mama's na 4-5 weken wat beter leren kennen krijgen we wat meer aansluiting met elkaar. Maar Jada, Ladyjoey, JustFem, Breezer, Surf en Lumea zijn er ook. Ah ik moet dus gewoon niet klagen hihi!

Echt superlief! Hoe gaat het verder met je? Begin je al een buikje te krijgen?

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Meis, je bent idd al behoorlijk overtijd. En wat als je b.v. morgen een nega test zou hebben dan kan je nog altijd volgende week nog een test doen. En als je b.v. morgen een nega test krijgt kan je ook een bloedtest bij de HA laten doen. Dus mogelijkheden te over.
    Je vergeet alleen dat als je b.v. morgen een test doet en deze is positief. Dan ben je van alle onzekerheid af. En ben je zielsgelukkig.
    Wat denk jij zelf? Voel je je zwanger?

Dus... geeft een test b.v. morgen nega, dan weet je dan net zoveel als vandaag en is deze posi dan ben de voorlopig niet meer met je pootjes op aarde vast te binden. ;)

3. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    @muurtje
    ja je hebt wel gelijk en daar zat ik ook al aan te denken maar ja ik moet er ff over nadenken zeg maar hihi
    je me zwanger voelen ???
    ik zou niet weten wat het is om te voelen hoe het is om zwanger te zijn
    heb een opgezette buik en die rare pijn onder liks en rechts ja dat voel je de hele dag door
    ik heb zelf nog geen kids dus weet mniet hoe het moet voelen
    weet jij hoe het moet voelen ?

4. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    @ Redi: tuurlijk!
    Is je cyclus wel regelmatig?
    Ik heb altijd een paar felle steken in de linker of rechter eierstok. Dan blijft er een aanhoudende zeurende pijn en die duurt een uur of 4-5.
    Je kan het ook zien aan rekbaar slijm of dmv temperaturen, maar met tempen heb je pas wat aan voor de volgende rondes.
    xxx

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Suekes....ohhhh...dat zijn inderdaad ook wat bekenden. Joh, komt vast goed en dan komen we inderdaad zo nu en dan een kopje koffie bij elkaar drinken!! Goed plan!!

Ik heb het boekje inderdaad ook, heb ik aan m'n vriend gegeven....zelf nog niet in gelezen eigenlijk...hahaha...ga ik eens doen! Ik had het boekje vorig jaar al gekocht, maar toen werd het een mk en toen hebben we het in de la gelegd. Niet meer aan gedacht!!!

@redi...spannend hoor meis. Enne...hoe voelt het, nou ik voelde echt helemaal niks! Dat kwam pas een weekje of twee later. Je kan symptomen hebben, maar het hoeft dus helemaal niet.

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Redi; ik zou het ook niet weten... Sorry. Ik zou zeggen heb het er nog even over met je man. Hoe je het ook wendt of keert het blijft spannend.

Chicken helemaal geen symptomen voor af de andere dames geloof ik wel. Dus daar is ook geen touw aan vast te knopen.

succes met alles!

7. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Nou Redi, ik lees net je bericht aan muurtje maar echt hoor meid, het lijkt wel of ik mezelf hoor praten! Ik heb echt een gerommel in mijn onderbuik, steekjes en mijn borsten zijn niet normaal. Tot vandaag geen misselijkheid en vermoeidheid en emo maar da's per vandaag. Voor iedreeen natuurlijk anders maar als jij op schema zit zou jij je per overmorgen misselijk en emo en vermoeid kunnen gaan voelen. Ik zou echt een testje gaan doen hoor, voor t zelfde geld ben je zwanger en dan kun je (in deze fase: zie mijn banner) verstandiger gaan eten en drinken en sporten en op vitamine a etc gaan letten. Anders ga je miss vant weekend stappen en flink drinken en heb je next week spijt misschien? Ben zzooooooooo benieuwd! xx

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik ga nu echt ff douchen... heb ik nog niet gedaan... zit hier vast geplakt... hihi
    Blijf wel ff online. Want ik ga zo weer verder! Ik moet echt wel douchen ik moet straks nl naar mijn werk... bleeee!!!

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Nou, ik hoor het wel wat de besluit Redi!. Succes en tot over een half uur! *KNUF!* Het is ook zo moeilijk!

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @redi..meid, gooi er gewoon een testje tegenaan. Het kan een teleurstelling zijn, maar het kan ook dat je NU al kan gaan genieten.

11. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Chicken: Deal! Doen we! En zou je echt moeten lezen! Is zoooo leuk en plat geschreven, I love it! Ook voor vrouwen met humor dus!

Redi: Succes meid, echt lastig en ik wil ook niks moeilijker maken voor je! Het is al spannend genoeg en ik had ook angst voor de test vorige week, echt ik stond te bibberen!
    Kus en succes!

Muur: Smell you later, hihihihihi!

12. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    nu ben ik er echt ff vandoor, luv you guys en tot straks! Kusjes!

En speciaal voor Redi: hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Doei Suekes, tot later!!

14. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey!

Mis jullie wel hoor! En vooral het aprilforum was eigenlijk megagezellig (maar de meeste van april zitten hier ook nog steeds te bakkeleien, dus dat is een goed teken ;))
    Bij Januari gaat het tot nu toe wel... Zitten allemaal nog in een onzekere periode en dat is wel te merken aan de stemming helaas... mss moet ik er ook ni teveel op kijken, maar zo ben ik weer he...***zucht*** haha! Moet me echt niet mee laten slepen, want ik voel me deze keer op en top! Mn ouders weten het lekker al, net als een paar vriendinnen en schoonmama ;) Kon het echt niet laten... ach... SMILE NOW, CRY LATER.. toch ;)

Voor jullie:
    HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

Dikke kus!

15. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Hallo dames,

Hoe is het hier... Heb niet alles gelezen. Bij mij is het nog klussen. en klussen en wachten op het ei.. In mei zie ik nog geen ei..

Zijn er nog zwangere bij. Ben benieuwd.

16. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    nou ff tegen iedereen die mij heeft bericht
    ik drink niet alleen maar sapjes etc en rook zo nu en dan een sigaretje
    moe ben ik we lheel erg kan elk moment van de dag wel slapen haha
    het is idd lastig om te beslissen of ik een test ga doen maar goed ik denk er over na
    ik eet en drink zoiezo wel goed omdat het nammelijk zo is dat niet alleen tijdens je zwangerschap je goed moeten eten en drinken maar ook als je zwanger wil worden
    verder ga ik nooit echt meer stappen alleen als ik een optreden met me band heb sta ik in een cafe of iets maar dan drink ik alleen maar spa blauw dus ik zorg goed voor mezelf
    maar idd de kwaaltjes kunnen nog komen natuurlijk zelf heb ik sinds vandaag telkens het lege maag gevoel of ik nou eet of niet het gaat niet weg dus das erg vervelend
    trouens wel heel erg lief dat jullie zo met me mee denken

17. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi dames,

Er zijn al weer een paar zwangeren bij gekomen lees ik!! GEFELICITEERD!!
    Voor diegene die ongie zijn geworden dikke knuf van mij!!

Muurtje, Hoe is het met de geboren tweeling??

Nogmaals ik ben er niet elke dag, dit omdat ik er anders te veel mee bezig ben, met het zwanger worden ed. En dit wil ik graag voorkomen omdat het anders weer een te erge teleurstelling gaat worden voor me mocht ik wel weer ongie komen. Dit komt ook omdat het weer in maart pril niet goed gegaan is. en dat is al vaker gebeurd. Dus vandaar!!

Ik had een paar dagen geleden gepost...maar er had jammer genoeg niemand op gereageerd...had een vraagje namelijk. Ik was bij die homeopate geweest...en heb dus een kuur gekregen voor mijn darmen te ontgiftigen, nu zei ze dus dat ik met het zwanger worden maar een maandje moest wachten. Maar ik zat me te bedenken...het zijn homeopatische medicijnen en wanneer ik klaar ben en mocht ik zwanger blijken...de eerste weken heeft het vruchtje toch nog geen bloedcontact?? Wat zouden jullie doen in mijn geval?? Overslaan of gewoon wel door gaan?? Mocht ik namelijk wel zwanger zijn, dan kan ik testen op me eigen verjaardag...
    Verder ben ik ook naar de gyn geweest en heb bloed laten prikken ed, ook op HCG omdat me temp zo hoog bleef, maar die was onder de 2 en betekent niet zwanger, ook gaat ze het deze maand bij houden met progesteron gehalte. En het fijne is mocht ik wel zwanger raken, mag ik gelijk bellen naar de gyn en houden ze me vanaf het begin meteen onder controle, dat vind ik wel heel erg prettig!!

Verder nog een nieuw weetje...aldus volgens mijn vriend...

Het klussen om de dag is juist goed voor de verhoogde zaadkwaliteit..Er word dan iedere keer na de "lozing" nieuw zaad aangemaakt. Als je het niet om de dag ong doet, loopt de kwaliteit van het zaad achteruit. Mijn vriend voelt ong na 9 dagen dat zijn zaakje vacuum trekt. Volgens hem word dan alles vernieuwd daar zeg maar van binnen. Nooit geweten. Nu heb het bij ons geen kans om zich te vernieuwen hahaha. Maar stel je voor dat je het lang genoeg niet gaat doen en je wilt tijdens je eisprong vrijen en je vriend zit zeg maar op dag 7 of zo..dan is het minder van kwaliteit dan dat je het vaker doet.

Liefs van mamatje

18. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    HOi Mamatje,

Ik zou het echt niet weten meid.

Ik heb nu namelijk ook medicijnen voor mijn rug en schouders en slik ze nu ook even niet. Ben toch bang. Ik weet niet of het goed is om voor de zwangerschap te slikken.

Misschien dat iemand anders een antwoord op je vraag geeft.

Veel succes meid.

En bedankt voor de uitleg van de zaadjes interessant. Ik heb n besloten oook om de dag te klussen.

19. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi sweetcandie bedankt voor je reactie!!
    Jaa dat van die verversing wist ik ook niet...van de zaadjes...
    Klonk wel logisch!! En dat over die medicijnen...tja iemand anders nog een reactie hierop??

20. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    @mamatje
    nou ik zat er eens even over na te denken en heb het er nu ff met me vriend over maar idd het is echt zo wat je vriend zegt mijn vriend kon het heel goed voor zich halen wat hij bedoeld
    dus veel klussen dan maar haha

ow ja en over die medicijnen zeg maar als het niet echt heel erg nodig is zou ik het niet doen en gewoon veel granen eten e.d goed letten op je stoelgang
    medicijnen als je zwanger wil worden is nooit goed lijkt mij
    zelfs als ik pijn in me hoofd heb slik ik geen ibuprofen maar paracetamol omdat paracetamol niet schadelijk is voor zwangerschap etc

hoop dat je hier wat aan heb

liefs redi

Deel Deze Pagina