NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Hey, Tuurlijk mag je dat vragen.
    mijn verhaal staat bij de vlindermama's.t/m 24 weken Mijn topic heet ons lieve kleine meisje. (wil niet dit hele topic volzetten) :D
    We hebben gelukkig te horen gekregen dat het niet erfelijk is, we staan wel voor de zekerheid meteen in het AZM maastricht onder controle.

Veel liefs!

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Hoi Mup, ik ga meteen ff bij de vlindertjes lezen. Toch wel een geruststelling dat het niet erfelijk is denk ik. Doet niets af aan het verdriet maar wel aan de evt angst voor de volgende keer. Fijn dat ze je wel goed in de gaten houden.
    X BB

Jeetje wat een hoop meiden op 10 mei, laten we hopen dat het een goede dag is met veeeeeel positieve testen!!!! (voor alle andere dagen natuurlijk ook!)
    gr BB

3. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Ik zet al mijn geld op 10 mei, dat moet maar een hele vrolijke dag worden met een hoop ROZE!!!!!!!!!!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zooo het gaat hier steeds sneller...
    ik denk dat ik afscheid ga nemen in april, want nu is er hier toch echt genoeg te lezen :)
    en heb tenslotte helemaal geen nod in april gehad, of tenminste, was wel ongie geworden, maar dat was een late maart-nod.
    Voor de lijstjes sla ik april iig over, dus blijf nu lekker hier!

Heerlijk dagje gehad hier! De hele middag in de tuin gezeten en kleine vent lekker spelen! Echt super!
    Wel de hele dag zeurend gevoel onderin mn buik, dus mn eitje staat denk ik wel op springen... Weet één van jullie mssn hoe ver van tevoren je deze ovulatiepijn voelt, kan het dan zijn dat mn ei pas volgende week ofzo is, of komt ie nu toch echt binnenkort?? En we hebben gister geklust, tis dan toch beter om morgen pas weer te klussen? Of is dat dan weer te laat voor mn ei als die vannacht ofzo komt... Ik weet het niet ik weet het niet, twijfel alom....
    Wat denken jullie??

Hoe gaat het met de dames hier? Allemaal al aan de klus?
    Ik wil iedereen in ieder geval heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geluk wensen voor deze maand, en ik zal wanneer ik kan duimen voor heeeeeeeeeeeeeeeeel veel januaribeebs!!
    *duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim
    duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim*

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hallo,

Stiekem toch hier.. hihi.
    Man zit aan de foon te kleppen met z'n vriend.
    @ surf. PIjn meestal 2 a 3 dagen geloof ik. Dus in principe zou het goed moeten zijn wat je voorsteld.

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Nou... dan ga ik maar weer... *Snif*
    tot snel!!!

7. gemke

gemke Niet meer actief

@arka: de oudste (stief) dochter word 28 juli 11, mijn dochter sammy word 15 oktober 9 en mijn jongens worden 23 juli 2 jaar

@lieseleentje & surf & muurtje: welkom en succes deze maand

8. BB10

BB10 Niet meer actief

Goh wat rustig hier. Dan ga ik maar ff in bad.

9. kiki24

kiki24 Lid

10 dec 2008
    82
    0
    0
    Zorg
    Hoi allemaal,
    Ik ben ook een ronde verder.. Dat aankomende maand een vruchtbare maand mag worden!!

Groetjes kiki

O, en zou iemand me misschien in de lijst kunnen zetten voor 13 mei??

10. gemke

gemke Niet meer actief

NOD Mei 2009

1: 1984
    2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka
    3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc
    4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje & Noor1987
    5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1
    6: Kimski & Josjo & Lynd
    7: Knorretje84
    8: Wgev
    9: Caromama
    10: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje
    11: MariaX & Mup
    12: Ruby82
    13: Eefje09 & kiki24
    14:
    15:
    16: Happy79? & Pearl29
    17: Susan71
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23: The Lady & Susan27
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

ZONDER DATUM:
    Citroentje & Gemke & P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13

TESTMARATHON:
    * ....Mei:

* ....Mei:

43 dames voor de ROZE HUMMER
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven,
    2 Cyclus van slag, .. vlindertje

LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!

11. gemke

gemke Niet meer actief

welkom kiki24 en succes deze maand

12. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0

NOD Mei 2009

1: 1984
    2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka
    3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc
    4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje & Noor1987
    5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1
    6: Kimski & Josjo & Lynd
    7: Knorretje84
    8: Wgev
    9: Caromama
    10: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje
    11: MariaX & Mup
    12: Ruby82
    13: Eefje09 & kiki24
    14:
    15:
    16: Happy79? & Pearl29
    17: Susan71
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23: The Lady & Susan27
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

ZONDER DATUM:
    Gemke & P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13

TESTMARATHON:
    * ....Mei:

* ....Mei:

42 dames voor de ROZE HUMMER
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven,
    2 Cyclus van slag, .. vlindertje

LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!

13. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Dames ik heb zojuist mezelf van de lijst gehaald :( omdat we na overleg besloten hebben onze wens voor een 2e nog heel even uit te stellen. We gaan in sept trouwen en willen de maximale zwangerschapsduur terug brengen naar een week of 10 ipv 18 / 19. Dus pas in juli kom ik terug en dan hoop ik jullie hier natuurlijk niet meer tegen te komen want mei wordt KNALROZE!!!!
    Succes iedereen!

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hee meiden!

Ik had gisteren een heel lang bericht getypt maar toen ik op 'bevestig' drukte, was alles weg!
    Nu dus eventjes opnieuw maar weet niet meer zo goed wat ik had getypt, haha!

Hoe gaat het hier? Wat een metamorfose zeg, ben een tijdje niet geweest en het is echt wennen joh, maar dat zullen jullie ook wel hebben gehad! Het lijkt ineens niet meer zo vertrouwd ofzo... :(

Hier gaat het iets minder goed...verveel me dood na het ongeluk en heb ook maar zin in weinig dingen...ben een beetje aan het borduren (een groeimeter van Winnie de poeh) en af en toe wat lezen maar joh, wat duren de dagen lang als je niks mag :(
    Ook het zwanger worden staat op een laag pitje want ja, als ik al niet kan lopen is dat niet zo'n goed idee (straks word ik misselijk en kan ik niet eens boven de wc hangen!). Bovendien gaat het klussen ook niet echt van een leien dakje... :(
    Mn been wordt nu al hartstikke dun, het is nu bot met een laag vet en de spieren zijn nu al, in 2 weken tijd, bijna helemaal vertrokken! Maandag weer naar het ziekenhuis voor controle (denk ik) en eind mei mag mn brace af en ga ik beginnen met fysio.
    Ik ben dus het zwanger worden eigenlijk uit mn hoofd aan het bannen voorlopig (al is dat wel erg moeilijk) maar wilde toch weer even op de site komen kijken...
    Pff dat berichtjes bevestigen gaat bij mij echt beroerd...als ik op 'plaats reactie' klik, doetie het helemaal niet, alleen via 'snel reageren' ! Vaag...

Liefs Heitje

15. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    hi meiden hoe is het hier jeetje er is wel een hoop geklets gezellig ben nog wat moe dacht kom effe kijken hoe het hier gaat

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hee babylove!
    Hoe is het met jou?

Ik kon mn eigen plaatje nergens meer vinden dus heb ik deze maar van de site hier gehaald...

Is bij jullie ook de tijd een uur achter op de site? Het is nu 23.45 maar het forum zegt een uur vroeger :( Er kloppen nog wat dingetjes niet merk ik al...maarja het is ook niet niks, een site vol met vrouwenzwangerpraat omgooien!

Ik ga maar naar boven hobbelen, het is zo 12 uur en dan is vriendjelief jarig dus ik ga natuurlijk even een kaarsje aansteken en voor hem zingen! (Ik had liever wat anders gedan maar er zit weinig anders op haha)

Slaap lekker!

17. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    hehey,

@loesje, thx meid, maar ik ben Belgische dus ik ga wel iets zoeken bij de deur van horren :)
    denk dat de ergste piek nu voorbij is, al zet het savonds wat meer op.

heb pilletjes gekregen van de apotheek: Xyzall antiallergicum
    mag wel niet gebruikt worden tijdens zwangerschap maar jah, ben nu toch nog ongi en ga die pilletjes max een aantal dagen nemen. Hoop dat ze werken!

een weldadige nachtrust voor iedereen!

Liefs

18. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    he heitje gaat goed hoor hoe ist met jou het klopt ook heel veel dingen moeten nog goedkomen met deze forum. en mannetje jarig Gefeliciteerd. ik heb ook maar een ander plaatje gezet vondt deze toch mooier.

19. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Bij profiel moet je dan even zomertijd instellen.
    Dan klopt het weer.

Deel Deze Pagina