NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @mamatje: Ik zou het zelf niet doen , sommige homeopatische middelen zijn best sterk. Sommige middelen mag je zelfs niet in combinatie met medicijnen slikken, dus voor de veiligheid zou ik een ronde overslaan.

2. Crash

Crash Actief lid

20 apr 2009
    148
    0
    0
    Ambtenaar
    Gelderland
    @Mamatje, ik zou als ik jou was een maandje uitstellen. Klinkt misschien erg bot, maar ik zou het risico niet willen lopen dat mijn kindje schade zou oplopen doordat ik pillen in moet nemen. Ik ben bijvoorbeeld gestopt met het slikken van imigran (tegen migraine) en loop nu met enige regelmaat thuis vanwege migraine. Imigran veroorzaakt ook schade aan een ongeboren kind. Dus als ik jou was en je hebt de medicijnen echt nodig, geen risico's nemen.

@Muurtje, ik wil morgen wel testen, maar mijn man test liever zaterdag. Hij wil graag dat ik samen met hem test, dat vind hij leuker.

De rugpijn is inmiddels aangezweld tot echte steken. Denk dat ik vroeg naar huis ga en dan lekker op de bank ga liggen.

3. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    hey ff een vraagje ik wete niet of het een rare vraag is maar stel hem gewoon
    ik merk eigenlijk sinds gisteravond dat als ik plas dat het een beetje zuur aanvoeld zeg maar maar ik drink genoeg
    goed ik weet niet wat het is kan ook zijn omdat er een ongi aankomt zou kunnen
    iemand ???

4. Ik zat net trouwens op een laag bankje buiten tijdens mijn lunchpauze en kreeg met opstaan ineens een steek links van mijn baarmoeder. Ik riep zelfs auw! en zei maar snel tegen mijn collega dat ik een spiertje verrekt had hihi Hoop dat dit iets te betekenen heeft, wat denken jullie? Zit op 9DPO

5. Redi, als je zwanger bent zet je baarmoeder uit, waardoor er druk op je blaas komt te staan en er urine achter kan blijven in je blaas, dus je plast niet meer volledig uit. Hierdoor kun je sneller een blaasontsteking krijgen. Maar jij weet niet of je zwanger bent dus weten we ook niet of het daar door komt ;)

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hallo meiden! Hier weer fris en fruitig terug.

@ Redi, we hebben het er niet makkelijker op gemaakt voor je he? Succes! Ik blijf voor je duimen! En ik ben de 14e aanwezig (als je het tijdstip laat weten is het makkelijker..;))

@ Crash; nou... dan zit ik zaterdag (als je zegt hoe laat...) aan mijn comp gekluisterd... Wat vind je daar van? ;)

@ Mama... tja ik sluit mij aan bij de anderen...

Succes allemaal!!

7. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    @bloempje
    ik weet nog hellemaal niks en ja ok denk dat ik morgen of over morgen ga testen
    maar idd das een goeie had ik nog niet over nagedacht het is geen blaasontsteking die heb ik in het verleden te vaak gehad om te weten hoe dat voelt
    maar evengoed bedankt voor de tip dan kan ik eraan denken dat ik de tijd moet nemen om te plassen oeww het neigt nu wel heel erg naar een posi test

thanks liefs redi

8. Crash

Crash Actief lid

20 apr 2009
    148
    0
    0
    Ambtenaar
    Gelderland
    DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM

9. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    @crash
    dank je dank je

@muurtje
    oke oke oke zaterdag ga ik testen als de ongi dan nog weg is:p

10. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    zo ey meiden...

jullie zijn echt kletsers...
    als jullie t niet erg vinden ga ik niet alles terug lezen...
    dan moet ik vanaf 138 tot 253 terug lezen whaha...
    dus zou iemand mij alsjeblieft op de hoogte willen brengen??

xxx

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Crash en Redi... jullie zouden m samen kunnen doen? Dan is het misschien iets minder eng?

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hamtari is zwanger (ik weet nou niet of ik de naam goed schrijf.) We hebben een live test mogen mee maken.

13. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    @muurtje
    ja das wel een goed idee ik heb net afgesproken dat ik samen met mijn vriend de test ga doen en dan als hij zaterdag thuis is zeg maar maar wanneer gaat crash testen ?
    ik zet het wel gelijk hier neer wat de uitslag is natuurlijk
    wuaaaaaaa ik wil roze!!!!!

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Naliey; hamtaro is de juiste naam... sorry. zij is heel erg zwanger. We zijn alleen nu nog op de foto's aan het wachten... hihi zodat we lijntjes kunnen turen.

@ Redi; goed plan! Wat zeg jij ervan Crash? Ik ga zooooo heftig voor jullie duimen!!!

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Redi; WIJ WILLEN OOK VOOR JOU ROZE!!!

En natuurlijk voor ons allemaal... ;)

*knuf!*

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Maar lieve schatten, ik zie net dat ik naar mijn werk moet.... Gatver de gatver. Helemaaaaal geen zin...

Ik ben vanaaf om 21.00 uur weer ff hier. doei doei!

17. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    @muurtje dank je dank je ik zeg eerlijk dat ik bijna niet kan wachten ik ga morgen de testen halen en dan zaterdag ochtend testen heb je toch weer je zin he hahahaha
    nee hoor ik denk dat het ook beter is voor ons hier en voor jullie dan hebben we allemaal een stukje zekerheid
    al vind ik het natuurlijk nogsteeds erg spannend
    ik ga zo lekker douchen en dan lekker in me kloffie op de bank een filmpie kijken en wat lekkers eten raar he die sure urine?
    naja zal wel goed zijn denk ik zijn volgens mij wel posi dingen die je moet hebben als je zwanger wil worden of bent haha

18. Weet iemand dit? :-k

19. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi dames,

Ik heb nog op internet zitten koekeloeren, maar daar kan ik niets vinden over dat middel en zwangerschap. Wel heb ik zitten te rekenen...Ik moet aankomende zaterdag met die medicatie beginnen, dan 14 dagen lang kom ik op de 22ste uit en de 24ste is mijn NOD, dus zou het ong de 15de in moeten nestelen. Volgens mij kan het dan nog geen kwaad. Hmmm ga haar toch nog maar eens opbellen.

20. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Jaah, weer een zwangere!
    Gefeliciteerd Hamtaro!

Hier helaas iets minder nieuws. Gisteren vonden we 1 konijntje wat niet lekker was. (we hebben sinds twee weken jonge konijntjes)
    Die is bij de dierenarts opgenomen met een ondertemp. Vanochtend kreeg ik bericht dat ie het niet gehaald heeft. De andere zit nu maar zielig in de ren haar maatje te zoeken.

Deel Deze Pagina