goedeavond dames, Het is weer zover.. het wachtbankje Di vind ik de ergste periode. Mijn baarmoeder zit ontzettend laag en voel me hondberoerd. Niet anders dan andere maanden dus het zal weer niets zijn deze maand..... Zijn er nog zwangere vandaag?????
@Muurtje, ik ken het gevoel. We wilden eerst nog wachten tot we in Canada zaten, maar ik besef dat de natuur zich niet laat manipuleren met pilletjes. Ik had het er gisteravond nog over met mijn zus, dat 32 wel erg laat is voor mijn gevoel. Ze was 17 met haar 1e hoe groot kan het contrast dan zijn. Ik ben nu 2x zo oud. @jessy wat vervelend dat je je zo ontzettend beroerd voelt joh. Hoop dat het snel over gaat. En dat het met een goed doel is. Vandaag geen zwangere wel testafspraakjes. En liedel die de op bezoek heeft.
@crash: oh mooi dat ie niet zo'n buik draagt lief is oke maar half zacht hihihi gaat een beetje ver he die buik moeten ze maar mooi aan ons vrouwen over laten wel super dat ie mee gaat naar gym dat vinden veel mannen al erg
@muurtje, goede info, wij klussen inderdaad vaak in onze vruchtbare periode, en daarvoor en daarna minder, misschien volgende maand om de twee dagen vrijen. Maar ja, misschien test ik morgen of overmorgen wel postitief.
[quote="gemke@liedel: ach meis wat jammer nou maar in elk geval een nieuwe ronde nieuwe kansen blijf je wel nog in mei hey meiden ik ga gtst kijken is 2 x vanaaf dus msischien tot later weer[/quote] He Gemke, nee officieel is mijn volgende NOD nu 11 juni..bah dat klinkt lang. Maar als jullie het niet erg vinden blijf ik hier nog wel ff rondhangen, ik vind dit zo'n gezellig clubje en ben wel benieuwd hoeveel roze er nog in mei bij gaat komen!
@Liedel, blijf lekker hier rondhangen meid. @Muurtje, inderdaad erg interessante informatie. Wij klussen toch wel als we er zin in hebben. Ook al ben ik niet vruchtbaar, volgens de geleerden. @Gemke, de gym vind ie prima, maar alleen omdat hij weet dat ik graag wil dat ie mee gaat. Maar hij stribbelt zeker niet tegen.
wil weer gaan werken baal ervan kan bijna niks leuks meer vinden wat oook een beetjes bij mij past sjonge jonge het is ook nooit goed
@ LIedel: Balen meid!! Blijf maar gezellig hier kletsen hoor, ik begreep eerder van Nana dat t in juni nog hartstikke rustig is. @ Jessy: En voor jou lekker balen dat je je zo beroerd voelt. Beterschap meisje! Ik zag dat er nog iemand zwanger is, maar weet haar naam niet meer, maar iig: GEFELICITEERD!!! Geniet er lekker van. @ hier: Vandaag de bh binnen die ik bij de wehkamp had besteld. Echt een super bh. Hij zit lekker en je kunt er ook een halter van maken zonder dat je je nek breekt. Verder vanaf morgen op t wachtbankje....blegh....dat wachten duurt altijd zo lang. Nu maar hopen dat mijn man raak heeft geschoten!
@Hamtaro: GEFELICITEERD Ik vond het erg leuk om het allemaal te kunnen lezen. De meiden die erbij waren hebben echt met je meegeleefd. Gelukkig hoefde ik niet zo lang op de positieve uitslag te wachten enkel flink doorscrollen. HAHA @Line wat leuk dat als je een dochtertje krijgt haar naar jouw tante vernoemd. Heb je hier een speciale reden voor? @ Leeuwtje; Goedemorgen! (klopt dat een beetje met het tijdsverschil?) @ lieve mama, redirose, crash: spannende tijd! Ik wacht de uitslagen van de testen af! @ Muurtje: wat vervelend dat je met iemand samenwerkt waar je het niet mee kan vinden. En volgensmij druk ik het nu nog zacht uit? En tips? lastig hoor! Ik denk dat je de eer aan jezelf moet houden, jezelf een stuk hoger plaatsen en jezelf niet laten kennen. Probeer toch naar de positieve kanten van de persoon te zoeken en verder veel aansluiting zoeken bij collega's waar je het wel goed mee kan vinden. En natuurlijk hier lekker alles van je af kletsen!
Toch nog een vraagje over de witte afscheiding na de eisprong. Wie weet wat dit met een eventuele zwangerschap te maken heeft?
@Niene, Ik heb een jaar bij haar gewoond in Amerika en heb een hele goede band met haar. Ik heb ook enorme bewondering voor haar, ze is met niets naar Amerika gegaan en heeft een heel mooi leven daar opgebouwd. Vandaar en ik vind de naam natuurlijk ook erg mooi, en het loopt lekker met de namen Mout en Bente....
@Niene, gene idee die witte afscheiding heb ik ook. Hahaha, mijn man vind die hummer wel erg tof, alleen erg roze De hummer is onze favoriete auto hier. Helaas zal dat altijd een droom blijven. We hebben nu in ieder geval onze pick-up.