Ik denk dat ik morgen of overmorgen een testje ga doen... En als ik getest heb..dan meld ik het uiteraard hier hihihhi
hi senna zie dat je morgen of overmorgen gaat testen!! heb je nog veel bloed/bruinverlies gehad??of was het echt minimaal?? nou hoop het voor je meid!ik duim voor je! ben erg benieuwd
Het bruinverlies was echt heel weinig gelukkig Normaal met een ongie...komt er altijd heel veel uit...en dat was dus nou helemaal niet het geval Maar me temp blijft ook mooi omhoog gaan...dus heb er wel wat vertrouwen in...maar aan de andere kant ben ik ook bang dat hij gewoon negatief is Maar ben wel steeds iedere keer hondsberoerd...zere (.)(.) enz.
hallo allemaal nou voel me steeds beter ongi is nergens te vinden dus gaat echt goed tegen de avond voelde ik zeg maar wat kleine steekjes of iets in me rechter inderbuik hm wie weet heb niet alles terug gelezen was ff te veel heb ik nog wat gemist ? @senna \hoe is het met jou ? ik ga zaterdag testen als me ongi er nog niet is
eyey meiden, ik ben er ook weer... net naar de lier geweest... was wel gezellig hihi... hoe is t verder hier?? xxx
hey gaat geloof ik wel goed hier wel erg rustig vanmiddag een live test van hamtaro die idd zwanger is en verder heb ik ook geen idee zaterdag ga ik testen en senna en ik lopen zeg maar gelijk op hoe is het met jou ?
jha had t al gelezen van hamtaro...erg leuk ik hoop dat je zaterdag posi test, en senna uiteraard ook... met mij is verder alles goed... ik ben benieuwd of de cyste weg is.. probeer elke dag te bellen maar moet tussen 8 en 10 en vergeet t steeds maar verder is alles goed... heb net me pup uitgelaten met 2 andere honden... ze mochten hollen op een afgesloten grasveld... vonden ze geweldig haha... en vooral Sabi want die doet dat niet vaak.. nu ligt Sabi in z'n bench en me ventje in bed...
heerlijk lekker met de honden wandelen wij hebben ook twee honden macho een kruizing van een jack russel en izzi een franse bul zo leuk ik zou niet weten wat ik zonder ze zou moeten hoe lang ben jij al bezig ? ik voel van alles en muurtje die zegt maar dat ik beter kantesten en ze heeft wel lgelijk omdat ike r dan wel snel bij ben ik zou bijna zeggen ja idd ik ben gewoon zwanger dat kan niet anders maar goed zoals we allemaal weten kan je lichaam je goed in de maling nemen dus ga nog niet blij zijn je weet maar nooit
Goedemorgen dames! @Liedl: balen van de Ga maar lekker sippen en dan weer met frisse moed verder. @Niene: Dat klopt aardig Ik loop 10 uur op jullie voor.
goedemorgen leeuwtje die verekte duivels bah bah dat zijn geen vriendjes van ond zeg maar zie ze liever hellemaal niet
ik weet ook niet wat ik zonder Sabi moet... Hij is nu bijna 7 maandjes echt een lieverdje... het is een kruising boeren fox en cavalier king charles spaniel... wij zijn nu 19 mnden bezig helaas ik wou dat het sneller ging maar helaas... en dan nu die cyste maar komt wel goed hoop ik... hoelang zijn jullie bezig?? en ik vind ik dat je moet testen testen testen testen testen haha... ik ga iig duimen voor je... en groot gelijk dat je nog niet gaat juichen enz want je lichaam kan je idd voor de gek houden... maar ik hoop wel voor je dat het een dikke vette posi test wordt