NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Ja een lange cyclus lijkt me inderdaad ook erg vervelend. Wat dat betreft heb ik echt geluk; netjes rond de 28 dagen....
    Ik ga deze maand 1 of 2 dagen na NOD testen. Vorige keer op NOD getest en was toen al zo verdrietig van die negatieve test; BAM een uur later de duives op bezoek...Nee deze maand doen we dat anders!

2. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ik durf het bijna niet te zeggen in deze nog zo lege auto: maar ook ik ga een stappie terug naar NOD april 2009 :oops:
    Sorry Chrisje!

Vandaag is mijn Mirena, een maand eerder dan in eerste instantie gepland, verwijderd.
    Ik wilde niet meer wachten, heb er zoveel zin in om te beginnen met proberen een wondertje te gaan maken!

Is wel helemaal een wonder als dat in april lukt, dus wie weet tot over een maandje weer hier! Ik blijf wel meelezen!

3. ipad

ipad Niet meer actief

Geeft niet Janneke!
    Ik wens je superveel succes!
    Ik hoop je hier niet terug te zien! hihi!
    Laat je het ons wel weten? We kunen jou dan steunen in de wachtperiode....en/of feliciteren natuurlijk!

Heel veel succes...de eerste ronde!

Go for it girl!

4. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hoi Meiden,

het is nog lekker rustig hier. Ben ook niet van plan om over te stappen. De roze audi zit nog erg lekker. Mocht deze niet meer bevallen, dan ga ik over in deze stoere bak.
    Jullie alvast heel veel succes.

Groetjes Mariska ;)

5. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Denk dat is straks hier weer terecht ga komen...Heb helemaal geen symptomen :(. Moet nog een weekje wachten maar denk dat het niks gaat worden in maart...

Hoe gaat het met jou Christa, kun je het wachten nog volhouden?

6. ipad

ipad Niet meer actief

Tjee...das jammer Happy....al had ik de eerste 6 weken ook helemaal geen symptonen hoor! Dus er is nog kans!

Ja...ik kan het nog redelijk volhouden....moet wel zeggen dat zwangerworden weer een vorm van obsessie aan het worden is......schaam :oops:
    Gelukkig brengt mijn kleine (grote) Thobiasje voldoende afleiding.....Hij is ziek...al weten we nog niet wat hij heeft.....heeft al sinds zaterdag koorts.....hoge koorts....vooral tegen de avond....echt zonde joh....overdag loopt ie nog wel wat rond...maar tegen 5ven begint hij met hangerig zijn, op schootje willen en veel slapen....
    gisteraaft om 20.00 naar bedje en vanmorgen om 11.30 sliep ie nog...toch maar uit bed gehaald voor drinken en eten... (ik heb wel ff mooi het hele huis kunnen poetesn...want mamalief was al om 8.15 wakker......(ook geen gewoonte hoor).
    vanmiddag nog maar weer bij de HA geweest...moest urine opvangen in een plaszakje.....(zo iets raars joh....een zakje wat je om zijn piemelje moet plakken en zo zonder luier en broek een uurtje rondgelopen...tot er een plasje in zat) Maar ook zijn urine verteld hen verder niks....als hij vrijdag nog steeds koorts heeft...gaan ze zijn bloed testen......ze stellen dat bij die kleinjtes vaak zo lang mogelijk uit omdat het zo'n nare ervaring is......

Nu slaapt hij....dus heeft mama ff de tijd voor haarzelf.......(dit keer niet om te poetsen!)

7. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hey da's niet zo mooi van die kleine man! Hopelijk knapt hij snel op...Ik hoor t wel he!?

Hier bruinverlies, dus weet eigenlijk wel zeker dat het niks is.....Het is nog zo lang wachten tot mei! Maar goed, geduld geduld.....

8. BB10

BB10 Niet meer actief

Hoi Hoi nu ik zie dat er nog zoveel plaats is in die mooie roze bak wil ik er wel bij! :D Schijf mij maar op voor 10 mei. (poeh dat duurt nog lang :( )

9. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Meiden ik duim voor jullie! :thumup:
    Ik mag de volgende ronde weer mee doen :whistle:
    (stop 26 mei weer met de pil)

10. jazy

jazy Actief lid

hej meiden ik ga me hier ook melden helaas. vandaag zijn de duivels door gebroken na een cyclus van 42 dagen. dit is mijn volgende cyclus als ie hetzelde loopt

21 Maart 2009 Eerste dag van je laatste menstruatie
    15 April 2009 Een beetje vruchtbaar
    16 April 2009 Vruchtbaar
    17 April 2009 Erg vruchtbaar
    18 April 2009 Eisprong
    23 April 2009 Innesteldag
    2 Mei 2009 Vanaf hier kun je testen
    9 Januari 2010 Vermoedelijke bevallingsdatum

xxx jazy

11. jazy

jazy Actief lid

NOD Mei 2009

1:
    2:jazy
    3:
    4:
    5:
    6:
    7:
    8:
    9:
    10:
    11:
    12:
    13:
    14:
    15:
    16:Happy79
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

ZONDER DATUM:
    Klein Chrisje
    123Janneke321

TESTMARATHON:

0 dames voor de roze Hummer

.. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!

-------------------------------------------------------------------------------------
    heb mezelf er even opgezet xxx jazy

12. BB10

BB10 Niet meer actief

NOD Mei 2009

1:
    2:Jazy
    3:
    4:
    5:
    6:
    7:
    8:
    9:
    10:BB10
    11:
    12:
    13:
    14:
    15:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

ZONDER DATUM:
    Klein Chrisje
    123Janneke321

TESTMARATHON:

3 dames voor de roze Hummer

.. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG]

-------------------------------------------------------------------------------------
    Ik weet niet wat ik fout doe maar ik krijg de mooie roze Hummer er niet meer op! Help!

13. jazy

jazy Actief lid

NOD Mei 2009

1:
    3:
    4:
    5:
    6:
    7:
    8:
    9:
    11:
    12:
    13:
    14:
    15:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

ZONDER DATUM:
    Klein Chrisje
    123Janneke321

TESTMARATHON:

3 dames voor de roze Hummer

*Vul je informatie in.

Ik weet niet wat ik fout doe maar ik krijg de mooie roze Hummer er niet meer op! Help!

aujebiefdd ! xx jazy

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Thanx! ff verklappen wat je doet dan kan ik het de volgende keer zelf?

15. jazy

jazy Actief lid

ik kopieer het plaatje opnieuw en zet hem dan met img er weer boven.

16. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Heej girls!

Ik ben toch stiekem in de audi van april gaan zitten. 1 van jullie mag me van het hummerlijstje halen. Hopelijk hoef ik niet over een paar weekjes weer in de Hummer, maar......daar durf ik bijna niet op te hopen: dat zou wel heeeeel veel geluk zijn in ronde 1.

Groetjes!

17. ipad

ipad Niet meer actief

NOD Mei 2009

1:
    3:
    4: Klein Chrisje
    5:
    6:
    7:
    8:
    9:
    11:
    12:
    13:
    14:
    15:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

ZONDER DATUM:

TESTMARATHON:

4 dames voor de roze Hummer

*Vul je informatie in.
    [ IMG]http://static.autoblog.nl/images/wp/pink_hummer_2.jpg[/IMG]

Heb Janneke eraf gehaald...en ik wens je heel veel succes.....Ik wil je hier niet zien hoor! :) :) :) :)

18. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    :D lieffff!

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden ook wij gaan pas in mei weer voor het eggie voor de tweede! ik zou het wel super vinden als ik weer mee mag in de hummer, en hopelijk ook erin mag blijven rijden! bij de eerste was ik zwanger in ronde 2, en raad eens..... ja..... ook in een roze hummer, dus hopelijk brengt deze hummer net zoveel geluk! :)

zou iemand mij op 26 mei willen zetten, het zal ongeveer rond die dag mijn nod zijn, maar als ik mijn precieze nod weet zal ik m nog even doorgeven... ik wacht nu nog op mijn maart nod en dan nog een april nod en dan JOEHOE is het eindelijk zover! :)

20. ipad

ipad Niet meer actief

NOD Mei 2009

1:
    2: Jazy
    3:
    4: Klein Chrisje
    5:
    6:
    7:
    8:
    9:
    10: BB10
    11:
    12:
    13:
    14:
    15:
    16: Happy79
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26: Surf
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

ZONDER DATUM:

TESTMARATHON:

5 dames voor de roze Hummer

*Vul je informatie in.
    [ IMG]http://static.autoblog.nl/images/wp/pink_hummer_2.jpg[/IMG]

Je staat erbij Surf.....hopelijk heb je nsel wat overzicht in je cyclus...en mag je weer in deze mooie roze hummer stappen!!!!

Deel Deze Pagina