@mup: Ik heb je verhaal gelezen in de vlinderlounge, heftig zeg! Wil je even alle kracht toewensen die je nodig hebt en hoop voor je dat je snel een nieuw wonder in je armen mag sluiten. *knuf*
@ surf suc6!!!! hier wat hcg voor je! *********************************** @ andere meiden jullie ook succes natuurlijk
NOD Mei 2009 1: 1984 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje & Noor1987 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 6: Kimski & Josjo & Lynd 7: Knorretje84 8: Wgev 9: Caromama 10: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje 11: MariaX & Mup 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 14: 15: 16: Happy79? & Pearl29 17: Susan71 18: 19: 20: 21: 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: Gemke & P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * ....Mei: * ....Mei: 43 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
Hopelijk heel veel roze meiden deze maand! Ik duim mee! Toevallig nog meiden die met KID bezig zijn? x
Goedemorgen meiden. Heitje ik heb geen idee wat er gebeurd is maar ik wil je heel veel sterkte en succes wensen! Ik weet wat het is om "gedwongen" je kinderwens uit te moeten stellen. Ik ben nog steeds snip en snip verkouden en zodra ik moet lachen een hoestbui. Helaas is de longfunctietest nu ook uitgesteld dus mn medicatie wordt nog niet aangepast. Daar baal ik wel een beetje van want het gaat juist zo goed al een paar jaar. Helaas nog een paar weekjes wachten. Hey Lady ook ik heb Xyzal voor mn allergie. Ik ben zo'n beetje allergisch voor alle bomen en planten die er op aarde zijn. Bij mij is die op doktersadvies en is een van de wijnig soorten die nog vergoed wordt dus ik blijf het wel zo lang mogelijk gebruiken ik betaal me al scheel genoeg aan zorgpremie. wat is jou dosering? Nou dames ik gaat maar even lekker met de honden wandelen het is zulk mooi weer. Ik kom later nog wel even spieken.
goeiemorgen meiden! @Heitje: he meis, bah dat je je zo verveelt . Kan me heel goed voorstelen dat je er niet vorlijk van wordt, van dat wachten en niets doen en dan ook nog eens zwanger worden op een laag pitje meten zetten, bah, bah, bah :x Kom af en toe maar even lekker hier klagen hoor! Wat maf dat je been nu al dunner wordt, nooit geweten dat het zo snel gaat met je spieren . Maar hopelijk heb je ze begin juni alweer redelijk terug. En heb je die mensen die je hebben aangereden ooit nog kunnen traceren? Pffff, heel veel strekte hoor! hoop dat je af en toe toch nog een beetje van het lentezonnetje kunt genieten. *Knuffel* @Shyness: welkom in mei . Jammer dat je weer bezoek hebt gehad van de , maar ik wens je heel veel succes deze maand. @all: zit alweer op dag 9, gaat voor m'n gevoel snel deze ronde, misschien omdat ik zo druk ben op werk. Hopelijk heb ik van het weekend mn eitje (niet dat ik daar nu al iets van merk, maar dat hoeft natuurlijk ook nog niet..)
NOD Mei 2009 1: 1984 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje & Noor1987 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 6: Kimski & Josjo & Lynd 7: Knorretje84 8: Wgev 9: Caromama 10: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje 11: MariaX & Mup 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 14: 15: 16: Pearl29 17: Susan71 18: 19: 20: 21: 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: Gemke & P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * ....Mei: * ....Mei: 43 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje Ik haal mezelf er even af hoor...misschien geeft het wel ongeluk...Nog een weekje wachten en dan weet ik of ik bij jullie kom mee kletsen of in een heel ander topic....
Wat een prachtige dag, en ook bijna niet meer ongesteld, YES!! Weet iemand hier of de lengte van je menstuatie invloed heeft op de tijd van je eisprong???
en nu weer wel nouja ik vroeg dus of dat er meer mensen waren die niet de banners van hier konden pakken omdat deze niet zichtbaar zijn
@Gemke: Ik heb het nooit geprobeerd, kan je dus helaas niet helpen @Happy: groot gelijk, je wil je kans op ROZE niet jinxen natuurlijk Hoop dat we je hier niet meer hoeven te zien! *duim duim duim*
NOD Mei 2009 1: 1984 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje & Noor1987 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 6: Kimski & Josjo & Lynd 7: Knorretje84 8: Wgev 9: Caromama 10: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje 11: MariaX & Mup 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 14: 15: 16: Pearl29 17: Susan71 18: 19: 20: 21: 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: Gemke & P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * ....Mei: * ....Mei: 42 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
nahjah heb er voor de fun aangezien ik gisteren mijn ei dacht te voelen elders maar 1 gemaakt mijn nod komt dan nog wel in april uit als ik de cyclus van 28 dagen aan houd en wat blijkt gisteren ei gevoeld en dan zou ik dus vandaag mijn eisprong moeten hebben volgens mij zou dat best eens kunnen kloppen heb er wel vraagtekens bij staan voor het geval het niet klopt dus zal ook niet gelijk gaan testen en blijf daarom nog wel gewoon hier in april mee kletsen als jullie het niet erg vinden ben hier nou gewend hihihihi
@lieseleentje; Ik moet één pilletje van 5mg nemen voor het slapengaan en mag er overdag een halve nemen als het te erg wordt. Heb dit gewoon in de apotheek gekregen, zonder voorschrift... misschien is ie wel duurder daarom. Was nu gewoon als red-middel want slapeloze nachten kan ik missen als kiespijn Bij jou helpt het dus? Heb wel het idee dat het hier ook wat beter is sinds gisteren! liefs
@ line: Volgens mij heeft dat er geen invloed op. Als je ongesteld wordt, begint je nieuwe cyclus direct dezelfde dag met hormonen aanmaken etc, dus maakt het (volgens mij) niet uit of je nou 1, 5, of 7 dagen bloed verliest.
Mooi, want mijn man is voor werk volgende week naar Las Vegas en hij komt terug als mijn vruchtbare periode begint...maken we in ieder geval een kans
zo da's effe schrikken ik krijg net een uitnodiging binnen om een uitstrijkje te laten maken voor baarmoederhalskanker ik schrik hiervan omdat een vriendin van mij vorig jaar dacht oh doe ik effe en die bleek een slechte uitslag te hebben kan nu geen kinderen meer krijgen want eierstokken zijn weggehaald bij haar nou wilde ze toch al geen kinderen meer maar dat is wel effe met de neus op de feite drukken pfff en ik heb nog wel een kinderwens heb zojuist de huisarts gebeld om te vragen of het kwaad kon als je bezig was met zwanger worden maar datw as dus niet zo stel ik ben nu zwanger dan kan de ha de vrucht niet beschadigen want daar kom hij helemaal niet dus ik denk dat ik het morgen maar gelijk effe laat doen dan als ik morgenochtend bel kan ik waarschijnlijk al gelijk terrecht(dat is dan weer een voordeel van een klein dorp) en dan ben ik er ook gelijk vanaf ook mocht ik deze maand al raak zijn dan moet het vandaag gebeuren ofzo de bevruchting dus dan kan morgen zoiezo nog helemaal geen kwaad lijkt me maar eng vind ik het wel en dan te bedenken dat ik het vandeweek nog eng vond om mijn spiraal eruit te laten halen door die huisarts nou mag die nog eens naar mijn poes gaan staren bleh
Kan je ei zijn hoor... blijkbaar hebben vele meiden dan steken in lies. Bij mij is het een heel andere soort pijn. succes!
nu al ei of voorbereiding op ei? heb pas sinds 6/04 roodverlies, sinds za bruin sorry voor de details!!!