Ik had mijn banner op 26 dagen gezet omdat mijn eisprong op 18 april was... En ik zit nu op dag 32 (Eigelijk dag 33 omdat het na 12en is hihihi) Dus als ik van een cyclus van 24 dagen uit ga dan ben ik al 9 dagen overtijd hihihi
En ik weet nog niet wat ik ga doen bij een nega test...denk de ha bellen maar dat weet ik nog niet zeker En jij dan?
@senna haha ja zo zit ik ook ja het is nu na 12 dus 39 dagen cyclus zit ik nu zaterdag dan op 40 das een mooi rond getal dacht ik haha maar wat ga jij doen als je een nega test heb ?
En ik weet nog niet wat ik ga doen bij een nega test...denk de ha bellen maar dat weet ik nog niet zeker En jij dan?
ow ok naja we wachten maar af meer kunnen we niet doen ik moet er morgen weer vroeg uit en ben dan om een uur of half 2 weer hier te vinden ben wel kapot terwijl ik vanavond nog een een uurtje heb geslapen dus ik ga slapen lig al in me bed dus laptop dicht en knorren maar hoop alleen dat ik morgen wat uitgeslaper wakker word meiden fijne nacht nog en ik hou jullie op de hoogte en duim voor iedereen die op de wachtbank zit wat is het deze maand toch spannend heerlijk slaap lekker en tot morgen heel veel liefs dikke kud redi
Ja hier nog eentje die op bed gaat...zou al eerder maar ja...ik bleef hier plakken hahahahah Ga al een paar dagen moe op bed en kom moe van bed...erg irri...Maar hopelijk is het voor een goed doel! Nou tot morgen allemaal...kan morgen lekker uitslapen ihihihihi Dus weet niet hoelaat ik hier ben Welterusten allemaal
ow haha nog ff snel een reaktie op het berichtje ik denk dat ik dan nog een week wacht na die week nog een test doe en als hij dan nog niet negatief is en me ongi uitblijft dan ga ik wel naar de ha dan is er gewoon echt wat mis omdat me cyclus vrijwel altijd netjes loopt (zie onderschrift) maar goed hoop gewoon dat we allebij een posi test hebben zaterdag ik ga morgen testen halen dan kan ik zaterdag ochtend gelijk aan de slag slaap lekker senna tot morgen ik zal aan je denken en duimen heeel veel duimen kus redi
NOD Mei 2009 1: Suekes 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash & Hamtaro 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama, Maartje84 10 Moederdag: Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje& Maria0 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done& Susan27 14: Alina & Smokey & Ricmar94 & An00045 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel & Jessy1983 19: Mijs & Janis & Setti 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84 23: The Lady & 1984 & Bramtim 24: Astrid85 & Ikke79 & Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Muurtje 27: Luuske & Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink & Manu74 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Loesje13 & Puck24 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Tessa8 * 9 Mei: Knorretje84 & Crash * 10 Mei: Wgev & Line77 * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje * ... Mei: 126 dames voor de ROZE HUMMER 8 Zwanger, 6 Ongesteld, 3 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu De lijst ff wat dichterbij gezet hihihhihi....anders moeten we iedere keer zo zoeken
dank je... we hadden eindelijk rust gevonden omdat we de oorzaak wisten... en nu zijn we weer terug bij af...we weten weer niet waar hij aan overleden is en dat is het ergste... je hebt je erbij neergelegd dat hij overleden is maar dit is echt ff moeilijk...
Ik had gisteren pas mijn ei, dus nu nog geen symptomen. Komt later wel @naliey: Jee, klote zeg! Dit soort dingen kun je nooit gebruiken, en nu al helemaal niet Sterkte meid.
@Naliey, jeetje wat erg zeg. Veel sterkte meid. Die onzekerheid lijkt me voor jullie heel erg. @hier, vanmorgen om 3:00u wakker geworden, wezen plassen en broekloeren, niks!! Vervolgens tot 4:45u wakker gelegen. Tijdstip dat mijn mannetje zijn bed uit moet. Dus maar meteen getempt en opgestaan. Nog steeds last van mijn rug, heb dan ook een paracetamol ingenomen vannmorgen, helpt niet!! Dus zo aan het werk en op tijd naar huis vandaag. Denk dat ik de middag vrij neem. Heb niet het idee dat ik symptomen heb, maar zolang de duvels weg blijven test ik zaterdag gewoon mee. Hoop dat we allemaal positief testen. Weet iemand waar knorretje is? En of ze zaterdag ook mee test? Ze staat bij de testmarathon.
Gisteravond zijn er 4 kittens bij ons geboren... Wat een schatjes allemaal zeg. Prachtig om nog een keer mee te maken !
Wat leuk gefeliciteerd!!! Ik ga morgenavond ook lekker kittenknuffelen bij een vriendin van me. Geniet van de kleintjes.
Goedemorgen @kittens hier een aanloper moederpoes met 2 kittens (oogejes zijn nu net open) zo liefffff. @testers succes.. Fijne dag maar weer...
Hamtaro gefeliciteerd!!! Iemand al contact gehad met knorretje...? Ze was altijd vrij actief op het forum maar nu echt al een tijdje weg...? zou ze met vakantie zijn? En ook testen bijna voor velen!!! SPANNEND!!! Ik hou mijn duimen gekruist. Hier lekker geklust en nu wachtbankje maar. We gaan het zien. Wel hoop gerommel in mijn buik (zou dat nou die eisprong zijn die ik nooit voel of denk te voelen) Ach de visjes zwemmen maar lekker als ze maar de goeie kant op zwemmen!!!
Ze zijn zoooo leuk. Het is haar 3e en laatste nestje. Dit keer houden we er zelf geen 1, want we hebben er al 3. Het manneke wordt maandagochtend al geholpen. Zal een foto in me album zetten
@ Naliey: Gatsie meisje wat een naar nieuws zeg! Sterkte. @ Crash: Oh wat spannend, morgen testen!! Woehoe, ik ga voor je duimen dat je een mooie posi test krijgt! @ Rapoenzel: Gefeliciteerd! Schattig hè van die kleine katjes. @ Senna: En en en en heb je al getest? Ik wacht in spanning af! @ vraagje: Meiden, dit is nu al de 2e maand achtereen dat ik geen vruchtbaar slijm bij mezelf heb kunnen ontdekken. Hebben jullie dat ook weleens? Of zien jullie t wel elke maand? Kan t ook zo zijn dat t er wel gewoon is, maar dat t alleen binnenin blijft zeg maar en dat je er dus niets van merkt?