@muurtje: vandaag gewoon op kantoor achterstallige emails afhandelen.... hier: ik denk dat mijn vent er eerder aan toe was dan ik.... raar he? Ik heb kinderen altijd helemaal geweldig gevonden (zomerkampen gedraaid, kinderdag verblijf gewerkt etc etc ) maar een eigen kind vind ik nog steeds doodeng. Ik zie een heleboel beren op de weg.
haha dank je ik zeg heel zachtjes dat ik nu ook wel denk dat het raak is moet nog heeeel even volhouden pfff heb er wel moeite mee maar doe het voor me mannetje
Nou.... ikke vind het ook een super eng idee om zwanger te zijn... Zo iets wat dan in je buik gaat groeien en daarna moet je 't voeding geven en liefde en het gaat hoopjes geld kosten. Maar echt het boeit mij geen z*k! Ik wil een beebje van mij en mijn man. En hij gelukkig ook. Ik zie hem gewoon al omdat water eiland heen rennen met een kleintje achter zich aan... (net als met die suffe katten van ons) hihi Word ik helemaal warm van binnen. @ Kris welke beren zie jij allemaal?
@Birgit ik herken een gedeelte van je verhaal. Totdat ik mijn man leerde kennen wilde ik ook NOOIT kinderen. Gelukkig dacht ik daar een half jaar later heel anders over. Toen hebben we besloten eerst te gaan trouwen, terug van huwelijksreis wilden we eerst emigreren. Nu hebben we onder druk van mijn biologische wekker besloten daar niet langer mee te wachten. Ik kan je vertellen, mijn man vind het heel erg leuk, alleen ik vind het nu DOODENG!! Maar wel heel leuk. @Muurtje, kom op aan de klus meid. Jij weet wat je moet doen bij je streepje. Ik hoop heel erg dat je nu ook zwanger wordt. Misschien lopen we dan wel helemaal gelijk in onze levensplanning DE TIP voor Wgev en Muurtje om minder bezig te zijn met zwanger worden: Een lange vakantie plannen naar een ver land. Bijvoorbeeld 5 weken naar Canada. Hahahaha Oh ja, wat was LF ook al weer? Had iemand dat nog uitgelegd?
Ik heb net ff jaren 70 muziek opgezet. Ik zit hier te swingen op de bank. Kan nauwelijks leze nwat ik typ.. hihi
Goedemorgen dames, Ik heb dat ook 1 keer gehad dat ik bij de kv 2 testen voor 5 euro had gekocht en thuis zat er ook maar eentje in!! Maar had het er maar bij laten zitten toen!! Wat leuk dat er kittens zijn geboren!! Zo schattig!! Naliey, sterkte zeg, wat een verhaal meid!! Nou het kon dus geen kwaad het zwanger worden deze maand, had mijn homeopate nog even gebeld gisteren. Het lag aan iets anders waardoor ze zei dat het beter is om een maandje over te slaan. We zijn bezig om alles qua hormonen ed op peil te laten worden..ze zei dat er een grote kans was dat een eventuele innesteling waarschijnlijk weer niet goed zal gaan aangezien het in maart niet goed gegaan is. Maar dat risico wil ik wel nemen, voor het zelfde geldt dat het al wel weer meer beter is met hormoonhuishouding en blijft het wel goed gaan, dan heb ik in dat geval een mooi verjaardagscadeautje!! Er had iemand erover dat ze nog in de klusperiode is....nou ikke ook hoor ben je niet helemaal alleen!! En er zijn nog een paar meiden hoor!! Nog ff een vraagje...Als je invult bij die fertilityfriend wanneer je je vruchtbare slijm hebt...is dat dat eggwhite/watery of creamy? Dus dan bedoel ik dat doorzichtige rekbare slijm. Weet iemand dat? Liefs van mamatje
@ Redi; Ik geloof... reken reken... 19 sept 1 jaar. Da's nu dus... eh... 8 a 9 maanden. Weet niet of ik sept mee mag rekenen... @ Crash: onder de 10 dagen lf heeft het eitje geen goede kans om zich te nestelen in de baarmoeder
@muurtje ik heb ook geen idee of je dat mee mag rekenen maar das ook al weer een tijdje nou volgende ronde moet het raak zijn hoor
@hier, ook iemand die het allemaal heel eng vind! ik ben iemand die veel duidelijkheid nodig heeft en liefst ook de controle over mijn eigen lichaam en de dingen die ik doe. daarnaast ben ik ook weer ontzettend nieuwsgierig naar hoe het allemaal verlopen zal. daarbij ben ik ook onzeker of mijn lichaam het wel aankan, zo'n zwangerschap. ik heb namelijk licht ondergewicht.
@ Mama: blij dat ik niet alleen ben met het klussen En ik zit ook altijd in de knoop met dat slijm gebeuren op ff. Ik weet ook niet welke ik nu wel of niet in moet vullen... @ Ego; heb nog steeds een heel klein beetje buin verlies.. vin'k vreemd... Nog nooit gehad. Meestal 2 a 3 dagen ongi en dan is het over.. Maar nu zitten we al op eh.. dag zoveel.
Ach kweet nie heb onderzoeken gehad en er schijnt niks mis te zijn denk eerder dat het door de stress komt we zien wel . Zijn er verleden week een weekje tussenuit geweest van maandag tot vrijdag naar limburg en overnacht in diepenbeek en toen ik er aan kwam moest ik overgeven dan niet meer en de dag erna weer keer of 2 .Daarna niet meer tot we weer ongeveer een uur thuis waren begon het weer . En dat is elke dag ongeveer 15 min nadat ik iets gegeten of gedronken heb.Maar gisteren was het weer héél erg .Van gisterenavond tot over een uurke bijna om de 2 u moest ik boven het wc hangen vindt da echt nie meer plezant . Groetjes Mieke
@Muurtje, thanks. Lijkt me eggwhite=eitwit, is ook rekbaar en slijmerig. Maar dat is gevoelsmatig, volgens de geleerden is mijn engels niet zo goed, heb al 2 keer een half punt te weinig gescoord voor de emigratie.
Meid, zolang je ongesteld wordt en een ei hebt kan je lichaam het aan. Dus maak je geen zorgen. ik heb overgewicht. Je ziet het niet echt aan mij... maar het is er helaas wel. Misschien dat het daarom niet lukt. Maar ja.. Dan denk ik ik ga gezond eten en sporten en afvallen als ik weer ongi ben geworden maar ik zit al weer snel op mijn ei en dan op het wachtbankje... En afvallen als je zwanger bent... Is niet goed. Maar ik heb nu zo iets van.. jammer dan. Ik moet echt gewicht kwijt. En ik ga het niet doen dmv niet of te weinig te eten. Ik ga gewoon netjes eten volgens voedingscentrum en mijn man doet mee. En ik ga gewoon weer mijn 2 keer in de week sporten op pakken. Ik ben mijzelf gewoon zat. Ik wil mij weer lekker in mijn vel voelen... en om het steeds uit te stellen omdat ik misschien zwanger ben... Dan schiet het niet op. Dus het echt netjes eten is hier weer begonnen! (al een paar keer eerder gepoogd.. maar dat ging mis...) Wat nu anders is? Mijn man doet mee met gezond eten.