Whaha.. hier het zelfde... moet ook 20 kilo kwijt. Was er al 19 kwijt (trouwerij... hihi). Waarvan er nu weer 7 aan zitten geloof ik. Meid momenteel de weegschaal, wil het niet weten. Maar ik ben al blij dat we weer voor gezond eten gaan. Want mijn hub is een zoetekauw en tja als het in huis is dan tja eten we het op... dus gewoon geen snoep meer in mijn huis. Verder ga ik er niet hard mijn best voor doen hoor. Ik wil gewoon gezond zijn. BMI? 31,2 geloof ik.
graag gedaan hoor tis gewoon echt zo tuurlijk is het beter om gezond te leven maar daarvoor hoef je nog niet jezelf te gaan afbeulen in een gymschool of iets dergelijk gewoon 3 keer per dag een maaltijd waar je de keus hebt om te lopen lekker gaan lopen en voor de rest gewoon je ding doen en lekker zwanger worden let op : zwanger worden lukt alleen als je je zelf goed voelt in je velletje
Ik had enorme overgewicht en ben sinds vorig jaar juni 33 kilo afgevallen. Ben eigenlijk nog steeds een beetje aan het afvallen, maar niet zo extreem meer
hey moest er niet iemand op rood in de lijst trouwens heb de lijst niet meer terug gezien sinds gisteravond wat ik gelezen heb
NOD Mei 2009 1: Suekes 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash & Hamtaro 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama, Maartje84 10 Moederdag: Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done& Susan27 14: Alina & Smokey & Ricmar94 & An00045 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel & Jessy1983 19: Mijs & Janis & Setti 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84 23: The Lady & 1984 & Bramtim 24: Astrid85 & Ikke79 & Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Muurtje 27: Luuske & Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink & Manu74 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Loesje13 & Puck24 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Tessa8 * 9 Mei: Knorretje84 & Crash * 10 Mei: Wgev & Line77 * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje * ... Mei: 126 dames voor de ROZE HUMMER 8 Zwanger, 7 Ongesteld, 3 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu zo lieseleentje heb je aangepast jammer meis succes in de volgende ronde
@ Gemke, dat geloof ik ook. Vind het ook wel ships dat ik niet zo lekker in mijn velletje zit. ik wil zo graag van die burn-out af zijn... Maar ja wanneer is dat? Ik voel mij in ieder geval veel en veel beter dan een maand of twee terug. Mijn man zegt ook dat ik anders nadenk en reageer op dingen. En dat vind hij heel positief. Blij! Hij vind dat ik weer veel meer mijzelf ben. Weer met klote geintjes uithalen enzow.. hihih
Voor wie het leuk vind: National Geografic start weer met de serie In the womb, zie link. http://www.ngc.tv/programmes/in-the-womb Op moederdag komt de enige aflevering over zwangere vrouwen en gaat over de groei van tweelingen, al zijn al die dieren ook super mooi om te zien vind ik.
NOD Mei 2009 1: Suekes 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash & Hamtaro 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama, Maartje84 10 Moederdag: Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done& Susan27 14: Alina & Smokey & Ricmar94 & An00045 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel & Jessy1983 19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84 23: The Lady & 1984 & Bramtim 24: Ikke79 & Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Muurtje 27: Luuske & Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink & Manu74 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Loesje13 & Puck24 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Tessa8 * 9 Mei: Knorretje84 & Crash * 10 Mei: Wgev & Line77 * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje * ... Mei: 126 dames voor de ROZE HUMMER 8 Zwanger, 7 Ongesteld, 3 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu
ja nou dat is ook goed je moet ook vooral positief blijven niet gaan doemdenken kijk ik snap ook wel dat sommige mensen moeilijker zwanger worden dan andere maar tis nu eenmaal niet zo dat je zomaar van de 1 op de andere dag zwanger word daar zit een tijd aan en ik denk zelf dat het zieltje wat zich in mijn kindje wil gaan stoppen er gewoon nog niet klaar voor is en nog het een en ander van me wil zien voor die die stap waagt hihihi lekker zweverig he
Wow, wat knap!! Wij vrouwen hebben het eigenlijk best zwaar!!! Afvallen, zwanger raken, klussen, eitjes zoeken, kwaaltjes analyseren, teleurstellingen verwerken en dat blijft maar doorgaan tot.....twee streepjes!!!
Nou, helemaal mee eens! @ Rapoenzel! Wat de f*ck!?!? Hoe heb je dat gedaan??? (sorry voor mijn taalgebruik)
Whahaha, hier hetzelfde. Schoonmama had paaseitjes over, daar ontferm ik me dan ook maar even over. Bij mij mag er wel 17 kilo af. De laatste 7 kilo is erbij gekomen omdat ik ging fietsen naar mijn werk . Ik zit nog net in het oranje gedeelte, heb tot een maand geleden in rood gezeten @Birgit. Oh ja, ik wordt in augustus ook 33. @Kris, helemaal mee eens!!!
hey, hoezo verslaafd???? nog ff gauw kijken voordat ik naar mijn werk moet hahahahahah ik zie net de lijst en de 15e staat nog steeds leeg!!!! wat apart hoor 126 meiden en niet 1 met een nod op 15 mei???!!! Bedenk me net dat ik er vanavond ook niet ben, heb een feestje vanavond, dus ik kom morgen terug om te kijken of alle testers op roze zijn gegaan. bij deze dan ook tester voor morgen --> go go go allemaal succes!!!! x O, ja muurtje, ik heb me nu al zo vaak op de lijst gezet bij de datum van juli (in de vakantie) maar iedere keer ben ik weg, als jij de lijst tevoorschijn haalt. zou jij mij er nog een keer op kunnen zetten, misschien dat het dan goed gaat
kan niet echt meekletsen, zo te zien! och ja, zo krijg ik wel de strijkwas weg! waar kun je je BMI berekenen?