Hier 1 die 31 wordt in augustus En mijn zoontje wordt dan alweer 2 ! @Muurtje: Ik volg Sonja Bakker !
wow dit gaat echt snel man ik kijk ff niet en er zijn weer een hoop blztjes bijgekomen hier gaat het nog goed als ik wat eet omdat ik me weeeig voel in me maag dan gaat dat gevoel na het eten niet weg pffff zal het dan toch echt ? ik kan het niet geloven senna en ik staan samen op 2 mei echt gaaf dik willen we zeker worden
hahaha, zie je wel redirosoe, ik zei vanmorgen ik weet het bijna zeker, nu jij ook he??? alleen nog de test morgen, en dan weten we het helemaal zeker, kan niet meer missen nu, dat mag gewoon niet!!!! @muurtje alvast bedankt nou ik ga maar eens lopen naar de trein, jippie werken #-o
ik had net even met iemand gesproken op msn van het forum die nu 11 weken zwanger is en die vertelde ook al dat het niet anders kon zijn dat ik zwanger ben poeh jullie maken me het moeilijk maar ik moet echt wachten anders zou het lullig zijn voor me mannetje *kriebels in de buik*
whuhahahahahahha, ja tuurlijk toch, tegen wie anders hahahahaha ben nog nieuwsgieriger voor die test van jou, dan mijn eigen test
wacht maar mooi een dagje hoor, kan het me goed voorstellen, helemaal omdat de kans nu toch wel groot is dat je wel zwanger bent, lekker wachten tot je mannetje thuis is. nou ik moet nu echt gaan, anders mis ik die trein nog
Hey meiden...ik heb net getest hiihiihi...en hij is Nega Ik snap er niks meer van....aaahhhhhh Ik weet het zou morgen pas testen...Ik ga me even op de lijst aanpassen
balen senna, kan me voorstellen dat je nu wel duidelijkheid wilt! maar ik zie dat jij een vrij onregelmatige cyclus hebt, ben je nu uitgegaan van de langste?
NOD Mei 2009 1: Suekes 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & LadyIngrid & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash & Hamtaro 8: Wgev & Mcellie & Zindy 9: Caromama, Maartje84 10 Moederdag: Cristal1980 & Line77 & LieseLeentje & Maria0 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 & Done& Susan27 14: Alina & Smokey & Ricmar94 & An00045 15: 16: Pearl29 & Niene & 3kats 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca 18: Loontje4 & Kris34 & Rebbel & Jessy1983 19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84 23: The Lady & 1984 & Bramtim 24: Ikke79 & Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza 26: Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Muurtje 27: Luuske & Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 28: Moosje25 & Sweetcandie & Ladypink & Manu74 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 ZONDER DATUM: P26 & Anniepannie & Loesje13 & Puck24 TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Tessa8 * 9 Mei: Knorretje84 & Crash * 10 Mei: Wgev & Line77 * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje * ... Mei: 126 dames voor de ROZE HUMMER 8 Zwanger, 7 Ongesteld, 4 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 4e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu Heb mezelf op groen gezet!!
@senna zie ik het goed dat je net een maand bezig ben ? het is wel zo dat je nammelijk na de pilstop 1 of 2 weken over tijd kan zijn he bah nog ff wachten dan maar hoe lang was je aangehoude cyclus? @alle anderen jullie kennen lekker lullen hahahahaha nee nee ik hou me in en wacht tot morgen maar goed ben natuurlijk wel aan het gissen kan niet wachten op een posi test alleen dat senna nu ook nega test baard me wel zorgen