Ik ben van cyclus van 26 dagen uitgegaan...omdat ik mijn eisprong hd op dag 13 Heb ik uitgerekend met de calculator hier
26 dagen is dat niet een beetje kort ? ik heb me banner op 33 dagen gezet nammelijk ja vraagje ik weet het ook niet echt moet ik zeggen he wel k*t hoor senna ik leef met je mee
Nee heb nooit de pil gebruikt En we zijn in Juni 2006 al begonnen...maar vanaf januari 2007 tot juli 2008 niet door omstandigheden...en dus sinds augustus 2009 weer begonnen en die ronde was het raak...maar werk een mk
ok dus hoe lang ben je nu bezig na je mk ? sorry ik zit heel ff hard met je mee te denken zeg maar bedoel het niet slecht meis
VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? nr 1) Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur nr 2) Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind nr 3) Crash (Gelderland) nr 4) Bolle Buik nr 5) Chicken1975 nr 6) Kris34 (als ze in het land is ) nr 7) Justfem (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet zo veel uit / Wanneer? in een weekend nr 8.) Wgev (drenthe) nr 9) BB10 (brabant) nr 10) Maaikyb (Gelderland) / waar? maakt niet uit / wanneer? geen voorkeur nr 11) Susan27 (overijssel) Wanneer? Schoolvakanties graag nr 12) Lefbekkie (grens noord en zuidholland) Wanneer? Schoolvakantie nr 13) Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ) nr 14) Redirosoe (ligt er idd aan waar ik kom uit zaandam) nr 15) Tante Mars (ligt er wel aan waar.... moet over de grens vandaan komen Friesland nr 16) nr 17) nr 18) nr 19) nr 20) Hoor graag van jullie! Liefs Knorretje84 (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...) Zullen we kijken of we een zaterdag in juni/juli kunnen prikken??? Voorstel: -20 juni (ik kan: nr 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 7 / 11 / 15 / (er gaan 7 meiden mee) -11 juli (ik kan: nr 1 / 2 /4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 15 / (er gaan 7 meiden mee) - Utrecht 1 / 2 / - Amsterdam 1 / 2 /15 ER KUNNEN NOG MEER BIJ.... Uiteindelijk op blz 238... arg! Maar Wgev je staat er bij in juli
Jan '09: 18-15-20-12-24-?? Is die 15 een duur van 1 cyclus van jou? Wat kort kan dat zomaar opeens of komt dat nog door je mk? Groetjes en hoop dat je alsnog zwanger bent geen bloed geeft moed was het toch.
@senna het lijkt mij als je altijd zo een korte cyclus heb dat je gewoon volgende week nog moe testen ikzelf begin na me pilstop zeg maar met een cyclus van 29 en nu inmiddels is het normaal dat ik 32 of 33 heb (zie onderschrift) ben voor mij doen wel erg overtijd en aangezien die bijwerkingen zeg maar maar goed idd geen bloed geeft moed dus ff volhouden meis
Ja dat klopt..dat is een cyclus..en die van 12 ook...Net als de rest van het rijtje geen idee hoe die in een keer zo kort kunnen zijn
Senna; Als je de boel niet vertrouwt dan gewoon contact opnemen met de HA. Of je Gyn. Spreek je zorgen uit. En dat je niet begrijpt waarom je cyclus zo raar verloopt en dat er zulke korte tussen zitten. Beter dat hij/ zij jou gerust kan stellen.
Amsterdam rotterdam utrecht. Maakt mij allemaal niet uit. Lijkt mij gewoon super gezellig! Oh!!! SHIPS!!! Ik zie dat het al kwart voor 1 is!!! En ik zit nog in mijn pyama en ik moet om half 2 weg!! Moet werken! ARG!! Ik ga snel ff douchen! Ben zo terug! KUS! Hoe is het weer? Wat moet ik aan? ARGHR dubbel!