ow.. ok ik ging af op je banner... dus je ongi is net voorbij (bijna)? Dan zullen het gewoon naweeën zijn van de ongis denk ik. Misschien trachten niet te hard te focussen op pijntjes etc. Kan natuurlijk zijn dat die steken een aantal dagen aanhouden totdat je ei werkelijk springt.. maareuh, is maar een gedacht liefs
goh nee ongi toch al een bijna een week gepasseerd. Als we zaterdag 4/4 als eerste dag van cyclus nemen kan het wel kloppen hé? Dan dringend beginnen klussen Wat ingewikkeld allemaal! sorry hoor voor mijn gezaag!
is geen gezaag hoor hoe lang zijn je cyclussen zo ongeveer? Normaal springt je eitje op dag 14 bij een regelmatige cyclus van 28 dagen. Maar dat is standaard, en wij vrouwen zijn nu eenmaal alles behalve standaard Ik heb bv een heellange cyclus waarbij m'n ei pas op dag 33 springt! maar ik ben dan ook weer een uiterste denk ik liefs
hoi meiden ik kom me ook melden in de hummer hahah! mag ik op de lijst? desi23 6 mei denk dat ik vandaag toch echt ongesteld ben geworden(4 dagen voor nod) gister licht bloedverlies(stopte wel weer) maar vandaag was het er weer en gaat niet meer weg......dus ga er nu maar van uit dat het zo is!
Goh Lady, Vroeger had ik lange cyclussen tot 85 dagen Nu: 28, 30 en 29 of 31 afhankelijk van wat je telt bruin of rood. Zou dus ook kunnen dat die tweede, die 30, ook langer was. geef mij eens advies Liefs, arka
NOD Mei 2009 1: 1984 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje & Noor1987 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev 9: Caromama 10: BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje 11: MariaX & Mup 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 14: 15: 16: Pearl29 17: Susan71 18: 19: 20: 21: 22: 23: The Lady & Susan27 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: Gemke & P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * ....Mei: * ....Mei: 43 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! @Desi: Welkom en veel succes! @arka:wat je voelt kan van alles zijn. Het kan dat je al een aantal dagen voor je ei pijntjes voelt (heb ik ook wel eens gehad), maar het kunnen ook nog naweeen van je ongi zijn. Ik zou dus vooral gewoon klussen voor de zekerheid! Als je trws echt meer inzicht in je cyclus wilt krijgen kun je ook overwegen ovutesten te gaan gebruiken of te temperaturen. Ik doe dat laatste al een tijdje en vind het erg handig.
Hallo Arka, Had zo. mijn laatste ongi dag en heb nu nog krampjes dus kan allemaal. Maar klussen kan zeker gaan kwaad Succes meid.
Is er helemaal niemand hier? Mijn kalender.net doet het ook al niet vandaag. Volgens mij is het tijd om in de zon te gaan zitten. Tot vanavond dan maar weer.
He Lady, Alles goed vandaag? Druk aan het bijlezen? Zie onder aan de pagina dat je online bent vandaar
Hoi susan! Bijlezen niet neen, maar ik vermoed dat ik bijna constant online sta omdat m'n laptop gewoon aan blijft Ben bezig opruimen, kleerkast is echt aan een beurt toe Jij ook ok? liefs
He arka... normaal gezien mag je pas beginnen tellen vanaf echt rood Maar ja... je kan je ei echt pas goed spotten met temperaturen, dan zie je achteraf wanneer ie was en hoe lang je lutaele fase is enzo. Ovutesten kan ook maar dit kost geld en tempen is gratis ! Moet je wel wat voor over hebben he... elke morgen voor het opstaan die thermometer gebruiken (en dan nog het best anaal of vaginaal) en dit iedere keer bijhouden. Moet wel zeggen dat het na één cyclus al een gewoonte is hoor, net zo vanzelfsprekend als je wekker afzetten succes!
@lady mijn dosering is ook 5mg en voorschrift is 1x daags maar ik mag van de huisarts er 2 indien nodig als het heel erg is. Ik neem het in de ochtend en dat is meestal voldoende om ook de nacht mee door te komen. Heb ik savonds echt weer niesbuien en rode ogen dan neem ik er 1 extra. Volgends de HA kan dit absoluut geen kwaad want je wordt er niet suf van zoals bij sommige wel. Ik heb het inderdaad onder chronisch gekregen aangezien ik het al langer gebruikte scheeld aardig in de portomenee want dan is het vergoed. tenminste dat was vorig jaar. Ik heb er vorig jaar zoveel meegekregen dat ik nog wel even voort kan. Ik zou zeggen probeer het gewoon even uit wat het beste werkt voor je.
@lieseleentje, oh ok, dus je wordt er niet moe van? daarom durf ik er overdag niet goed één te nemen maar zal het eens proberen sochtends Vind het wel een gewaarwording zeg, je merkt pas hoe lastig het is om allergisch te zijn als je't zelf meemaakt he. Wordt je echt doodmoe van !! respect voor alle zwaar-allergischen...
hoi muurtje het is ook zo mooooooooooi weer!!hahahaa het is gewoon echt warm in de zon, kom af en toe ff binnenlopen want pfffffffffff wat heb ik het heet!hahahah maar niet klagen...voor je het weet regent het weer!
hoi! Vorige keer heb ik inderdaad getempt, maar we doen het nu nog 'rustig' aan vandaar. Maar sowieso gewoonweg een freak!! :-D
Heb ik laatst gedaan, heb echt veel wegedaan qua winterkleding. Alles wat ik al twee jaar niet gedragen heb is eruit gegaan. Moet eigenlijk ook mijn zomerkleding nog dien maar ben beng dat er dan niks overblijft. En durf niet goed te shoppen voor zomerkleding. Straks heb ik allemaal andere zomerkleidng nodig Een vriendin vroeg laatst al zullen we shoppen? Heb het een beetje afgehouden straks koop ik van alles.
He Lady we zitten beide op dag 7 alleen moet jij iets langer wachten op je ei. En bijna dezelfde banner.