NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Muurtje, stress is niet goed! 45 minuten is toch tijd zat??

2. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    @senna idd meis gewoon ff naar de ha anders word je gek
    teminste ik zou wel gek worden

*mooi heb pijn in me kop *

kan ik trouwens wel een paracetamol slikken dat het geen kwaad kan zeg maar ?

3. @Senna, ik snap er echt niets van dat jouw test negatief is! Je bent 7 dagen overtijd en je temp stijgt alleen maar! Dat kan toch niet anders dan zwanger zijn, snap er niets van. Hoop voor je dat je test alsnog positief wordt.

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja ik wil ook naar de ha bellen...denk dat ik dat maandag doe...Even met vriedlief overleggen wat die er over zegt ;)

5. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    senna, welke test heb je gebruikt?

6. Paracetamol kun je gerust nemen, ibuprofin is niet goed!

7. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    @bloempje
    ik hoorde net van iemand van het forum op msn die alweer 14 weken zwanger is dat hoofdpijn er gewoonbij hoort bij het zwanger zijn
    nooooit geweten naja ik ga ff een paracetamolletje slikken en dan ff op de bank liggen dan is het snel over ik ben echt kapot

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik had er nog 2 liggen van Babyboomshop
    Weet niet of dat goede testen zijn? :(

9. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Ik ben pas bij de huisarts geweest voor mijn cyclus. Ik had 1x 20 en 1x 13 dagen. Ik moest toch naar de huisarts en heb gelijk gevraagd of dat kwaad kon. Ze zei dat je dan niet na elke cyclus een ei hebt maar elke keer na de 2e (als het zo kort is dan). Het betekent dus niet dat je gelijk onvruchtbaar bent of zo. Het lichaam van een vrouw zit raar in elkaar. Het kan van alles zijn dat je zo onregelmatig is. Stress is de grootste veroorzaker en afvallen heeft ook grote invloed. Dat is mij verteld.
    Bij mij waren het de na weeen van de pil. Ik hb nu een regelmatige cyclus, meestal 23 dagen.

Dus ook al heb je zo'n korte cyclus je krijgt heus wel een eisprong

10. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Januari mama's is alweer een geweldige mama kwijt.............. wat is het leven toch soms ook zuur! Baal er echt mega sterk van...
    Hoe is het hier? Hoop positieve berichten? Of valt dat nog mee....?

Kus

11. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    @senna, al eens gedacht om een andere test te gebruiken? ik weet niet of die testen van jou goed zijn, hoor er weinig over hier op het forum

12. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    ladyjoey, wat erg zeg! hoe gaat het verder met jou?

13. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    @ladyjoey
    hey hoe gaat het met je ?
    wat erg dat jullie een mama kwijt zijn vreselijk

hier is het erg spannend een hoop testers morgen

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja dat klopt wel dat je elke cyclus een eisprong krijgt...met die cyclus van 18, 15 en 12...want de temp ging na een aantal dagen netjes naar beneden maar werd daarna gewoon ongesteld!
    Zal ze wel ff proberen de tempkaartjes in mijn album te zetten ;)

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja daarom zie er idd wienig van hier op het forum
    Zal van het weekend eens KV testen halen...daar hoor je veel goede verhalen over ;)

16. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey,

Ja ik vind het echt verschrikkelijk, want het was een van de bekende, en vaste... die wil je al helemaal niet afgeven... EN het erge vind ik dat je op zo'n afstand via beeldscherm gewoon zo moeilijk kan laten zien dat je er echt wel voor iemand wil zijn... maar goed... Aan jullie zal ze ook wel veel steun krijgen...
    Met mij gaat het wel. Zit nu echt met een megaprobleem... Dus daar ga ik jullie nu even lekker mee lastigvallen ;)
    We hebben ons huis verkocht.. .jeeeej zullen jullie denken, en dat is het ook wel... MAAR
    Omdat ik heimwee heb, hebben we verkocht, met kleine winst, maar dat dekt niet de gehele hypotheek, waardoor we een restschuld over houden... Ik vind de restschuld redelijk te overbruggen. We hebben een huisje, een chalet op een camping, toen wisten we nog ni dat ik zwanger zou zijn, want we hadden namelijk een pauze ingelast. Superleuk ding, kunnen we makkelijk een jaartje in toeven, zodat we onze schuld hebben ingelost. Iets of wat koud in de winter, maar voor ons zeker te overleven....
    Het probleem:
    Nu we zwanger zijn, kunnen we gewoon niet op de camping blijven, ik kan daar onmogelijk bevallen en een kindje houden, dat is veel te koud. Voor een huurwoning komen we niet in aanmerking zover ik weet --> wachttijd van 3 jaar... Een nieuw huis kopen is nu ook erg lastig, omdat ik nog voor een behoorlijke tijd een contract voor onbepaalde tijd heb, en de huizen in het dorp erg duur zijn. Daarnaast zijn we nu al eenmaal voor een krediet afgewezen, omdat ik geen vast contract heb, en mijn man dat pas per 1 juni krijgt...
    Ik wordt hier echt mega onzeker van, en weet niet hoe we verder moeten na 28 mei... want dan is de overdracht al.... pfff
    Daarnaast gister te horen gekregen dat mn schildklier weer te langzaam werkte, waardoor ik al twee maal een vruchtje ben verloren, dus dat zorgt ook niet voor minder stress.
    Dus ja.... Ik zit op dit moment niet megalekker in m'n vel, maar komt allemaal wel goed...
    Er zijn grotere problemen en mensen die het slechter hebben of aan toe zijn dan ik denk ik dan maar...

Thanks voor jullie "luisterend" oor ;)

Ennuh, mis jullie nog steeds!

Kus

17. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    ok meiden dit is heel raar
    ik ben nu net naar de wc geweest en zie vlak boven me schaamhaar grens zegmaar
    me huis van onder een beetje rood is op twee plekken van ongeveer 4 cm
    en me huid is verder voor een deel heeeel licht blauw lijkt wel
    iemand een idee ik word gek hier wat is het ????

18. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    @senna, laten we hopen dan dat die jou twee streepjes laten zien! (en ons ntuurlijk ook :))

19. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    Ladyjoey, kunnen jullie geen urgentieverklaring aanvragen, omdat je zwanger bent? meestal krijg je dan wel voorrang bij een huurwoning. ik zou het in ieder geval proberen!
    jeetje wat een verhaal zeg! heel veel sterkte en succes verder...

20. 1984

1984 Niet meer actief

Geen idee...

Daar had je veel aan he aan dit antwoord... :) :p

Groetjes en ik duim voor je hoor!

Deel Deze Pagina