@redirosoe; Geen idee wat het zou kunnen zijn, maar vandaag is het vrijdag. MIsschien weet de huisarts meer, morgen kan je ze niet meer bellen nu nog wel. Toch? Als je het niet vertrouwd zou ik toch echt bellen beter 1 keer te vaak bellen dan 1 keer te weinig
@yootje daar doen ze tegenwoordig niet meer aan zwangerschap geld geen urgentie meer een vriendin van mij zei dat ook om een woning te krijgen en ze zeiden dat dat haar keuze was ja toch hebben ze wel gelijk maar toch ze zijn niet makkelijk hier @iedereen heeft iemand een idee? ik ben op internet aan het zoeken maar kan het niet vinden
@redirose, ik zou het ook niet weten, mischien afdrukken van een riem, ijzer van een riem kan blauw afgeven!
ZOu dat ja? Een urgentieverklaring bij zwangerschap? Ik dacht dat dat juist niet zou werken... maar goed, we hebben inderdaad geen woning meer die geschikt is voor een kind, dus wie weet... Ik zal eens bellen, kijken of dat werkt... THanks yootje
nee me riem zit daar veel te hoog voor ik weet wel dat ik het ook wel eens gehad heb op me rug en daar zitten nu lijntjes van boven naar beneden maar dat kan toch niet nu aan me buik beginnen ? lijkt me echt een beetje raar me boxertje zit wel veel strakker dan normaal en ben niet echt dik zeg maar ik ben 1,78 lang en 58 kilo dus ik merk al snel dat als ik wat dikker ben naja zal wel gek aan het worden zijn wil nog geen ha bellen wacht het wel af denk ik
hihi misschien heb je dit wel vaker gehad maar valt het nu meer op. Omdat je nu je lichaam heel goed in de gaten houd.
Hoi, ff bij gelezen. Yootje: Urgentieverklaring als je zwanger bent... geldt niet meer. Vriendin die van de 2ling. Kreeg dat ook niet... Ze wonen nu samen gewoon in een gezellig klein huisje... Eh... Senna over een paar dagen KV testen gebruiken? En maandag ha bellen hier fris gewassen en ik kan weer met frisse tegenzin naar mijn werk... Bleech!
REdi Ik zeg zwangerschapskwaaltje. hihi Pukkeltjes enzo horen er bij... Heb je je misschien geschoren? Zou ook kunnen...
ja pijn aan me buik en in me buik licks en rechts onder huh jullie weten dat ik zwanger ben alleen ik nog niet :Shaha malle meiden
bedankt meiden voor jullie lieve woordjes... het is erg om te horen idd maar ik moet me nu meer zorgen maken om me opa en om mij... maar toch allemaal bedankt...
ik heb me juist niet geschoren of iets het is een gevoel alsof me huis of me spieren vlak onder me huid een soort van trekken en rekken heel vaag gevoel kan het bijna niet uitleggen
Mmmm, je weet het morgen meid. Dan kan je ons allemaal heel hartelijk bedanken of heel erg af fikken... Hoop dat laatste echt niet...