we gaan ervoor we gaan gewoon wachten tot morgen ik zal verder geen vragen meer stellen ik weet mischien morgen wat jullie al vandaag weten haha ik hoop het zoo nou meiden ik ga er weer vandoor en geef jullie snel hopelijk goed nieuws anders ozu ik er echt kapot van zijn dikke kus fijne dag en tot morgen en anders vanavond xxx
He! Kris; Ach het komt wel goed. Vanmiddag is dat kr*ng er niet dus... komt allemaal wel goed. Ik vind het hier alleen zo gezellig. (verslaafd?) En ik heb nog geen beschikking over een comp op mijn werk. Ik weiger om op een onaangepaste comp te gaan zitten werken. Heb ik zo weer een ontsteking erbij. Doen we niet aan. Dus vanmiddag wordt het gewoon gezellig in het zonnetje (waar ben je!!) zitten borrelen denk ik. hihi
Nou ik eet ff rustig mijn lunch in de auto op en ik zie jullie evt vanaaf en anders ben ik te druk hier bezig Dus dan tot morgen! KUS!!
Redi; ik hoop dat je vanaaf wel een beetje kan slapen. Ik kon dat nl niet toen ik besloten had te gaan testen... hihi Slaap ze voor vanavond! En de rest natuurlijk ook mocht ik jullie neit meer zien!
ok nog 1 laatste berichtje dan iedereen heel erg bedankt voor het duimen ga vooral door zou ik zeggen hihi en laat het jullie morgen gelijk weten als ik de test heb gedaan en idd slapen zal wel niet lukken al ben ik super moe maar we gaan ervoor iedereen werkse en een fijne dag en tot morgen liefs dikke kus redi
Ik ga ook weer ff in huissie bezig...en zal de hond ff uitlaten Blijf wel online staan hiihihih (hoezo verslaafd?...Wie ikke?...Nee echt niet hihihihi)
Hey meiden! Zou iemand mij miss op oranje kunnen zetten, ik heb een miskraam. Ik verwachtte het gisteren al maar probeerde positief te blijven. Dikke kus en misschien kom ik sommigen van jullie weer tegen in juni (maar liever niet, roze voor mei!). xxx Sue
Heb een vraagje tussendoor kreeg net een paar steken links onderin mijn rug en daarna een paar lichtere steekjes links onderin mijn buik zou dat mijn eisprong kunnen zijn? Groetjes