NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hopelijk komen jullie wel in aanmerking voor een urgentie verklaring
    Heel veel succes met alles!

Ik ga voor jullie duimen!!

2. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Succes Ladyjoey

3. Eefje09

Eefje09 Lid

8 feb 2009
    32
    0
    0
    Hallo allemaal!

Voor alle dames in het roze; gefeliciteerd! Voor de minder gelukkigen of degene op het wachtbankje; heel veel succes!

Heb jullie even nodig...
    Dit is mijn 2e ronde na het stoppen met de pil. De eerste cyclus duurde 38 dagen, nu zit ik op 30 en nog niets natuurlijk. Nou had ik volgens mij dik 2 weken geleden vruchtbaar slijm...nou ja ik denk het; echt ervaringsdeskundige kan ik mezelf nog niet noemen...Nu heb ik dik een week al een trekkend gevoel in mijn rechter lies, nou ja eigenlijk iets naast mijn lies. Doet geen pijn maar wel knap irritant. Het is ook niet de hele dag, maar af en aan. Als ik uit ga van 38 dagen zou mij NOD de 16e zijn, sta op de lijst op de 13e. Wat denken jullie zou het kunnen dan ik na die 38 nu al wel een cyclus van 28 heb, dat het dus idd vruchtbaar slijm was en mijn NOD afgelopen woensdag geweest is? Wil morgen graag testen...Vooral omdat ik dan weet waar dat irritante gevoel vandaan komt. Stel nou dat het niets is, dan zou ik er bijna om naar de dokter gaan. tips? Adviezen? Ideeen? Hoor het wel!

Groetjes

4. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    ik weet niet of ze al weg zijn, maar ben wel ongi geworden...
    ik probeer steeds te bellen maar dan zijn ze er niet of hebben geen tijd ofzo...
    of ik vergeet t weer om te bellen :S
    maar goed 18e de echo en dan weet ik meer...

5. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Fruit momentje!!

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @suekes jeetje meis vreselijk heel veel sterkte.

Jeetje wat wordt hier veel gekletst niet normaal :D
    Vandaag nog positieve testen onder ons? Of wacht iedereen tot moederdag haha

@eefje volgens mijn kan je cyclus wel zo schommelen maar ik ben ook niet echt iemand met veel ervaring daarmee. Denk niet dat je er om naar de dokter hoeft te gaan hoor die kan er ook niks aan doen. En anders test je morgen toch gewoon dan ben je uit je onzekere toestand en is die negatief doe je het de 16e gewoon nog een keer mocht je nog niet ongi zijn.

7. @eefje ik zou morgenochtend even een testje wagen.

Het wordt nog druk met de testers! :D

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @kris die steekjes prikjes heb ik ook, de ene keer weer vaker dan de andere maar elke dag wel wat :( ook bij mij paar dagen naar mijn ei gekomen als t goed is.

9. @ smokey, hoe is het bij jou met de symptoompjes?

10. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Heb jij dat wel eens vaker gehad?
    Je loopt iets voor op mij, dus jij kan het goede voorbeeld geven over een dag of 6!!

11. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @bloempje eigenlijk nog hetzelfde alleen mijn vlagen misselijk wordt wat minder. Mijn borsten groeien echt naar mijn gevoel. Ben ontzettend moe maar kan ook zijn dat ik gewoon helemaal kapot ben ben erg druk geweest laatste weken,maar vorige week was ik nog top fit!
    En bij jou ook nog steeds hetzelfde of veranderingen?

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @kris ik hoop het haha nee alleen de vorige keer toen ik zwanger bleek te zijn.
    Ik ben in ronde 1 zwanger geraakt heb miskraam gehad met 8 wk en daarna 1x gewacht op ongi en nu eigenlijk in de eerste ronde.
    De vorige keer toen ik zw was had ik ook van die steekjes en prikjes.

Paar dagen geleden had ik meer steekjes en prikjes nu meer drukkend gevoel in mijn onderbuik/baarmoeder en af en toe nog licht steekje.

13. gemke

gemke Niet meer actief

@seukes: shit meis wat een pech weer heel veel sterkte

@ladyjoey: zwangerschap is idd geen geldige reden om uregentie te krijgen tegenwoordig
    tenzij je klein behuisd bent (wat jij bent op de camping) maar dan nog is het erg moeilijk
    mijn zusje woont samen met haar vriend in een studentenflatje heel erg klein
    nog kleiner dan onze zolder ken je nagaan
    en ze is nu 28 weken zwanger ze hebben maatschappelijk werk erachteraan gezet van humanitas ofzoiets
    maar dan nog dat duurt en dat duurt maar
    ik hoop voor hen dat ze nog voor de bevalling een huisje hebben
    en hoop het voor jullie ook

14. Ik heb geen steekjes meer gehad, af en toe een vlaag van misselijkheid maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden. Gisteren wel ontzettend emotioneel, heb heel de avond zitten janken dat ik zo graag een beebje wil :( Voelde me zo'n sukkel hihi

Had zojuist het idee dat mijn buik heel warm is, zo'n warme gloed ... Verder helemaal niets.
    Mijn temp blijft constant, ben benieuwd wat ie de aankomende dagen doet.

15. Kris34

Kris34 Niet meer actief

@Smokey: spannend hoor!
    Wanneer denk je te gaan testen? Ik zie dat jou cyclus (waarschijnlijk door die mk) all over the place is... Hoeveel dagen hou je aan? 30?

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ik heb geen idee ik ga gewoon van 28 dagen uit voorheen was mijn cyclus ook altijd rond die koers,maar het kan bij mij eigenlijk alle kanten op. We hebben in ieder geval flink geklust :D Ik wil maandag 18e een test gaan doen als ik nog niet ongi mocht zijn.

@bloempje heb ik ook hoor af en toe van die jankbuien iedereen zie je dan zwanger om je heen en bij je vrienden hoor je niet anders, maar voor ons komen er vast ook goeie tijden!

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Sue: Moppie toch, wat lees ik nu?! Gatverdarrie!! Echt klote! Veel sterkte meisje.

18. Kris34

Kris34 Niet meer actief

@Smokey: de 18de kan niet hoor! Dat is mijn NOD en je zou het goede voorbeeld gaan geven!!

19. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Zo heb er weer een wasje afgehaald en weer nieuwe opgehangen...ga zo maar de hele berg opvouwen...
    Dat stel ik al een paar dagen uit...pffffff

En heb weer een was aangezet...wat is dat toch altijd een klote werk... :(

20. Kris34

Kris34 Niet meer actief

@Senna, wat goed van je! Al sik straks thuis ben ligt er voor ons ook een stapel te wachten. Je blijft bezig!!

Deel Deze Pagina