kris, de bedoeling is de 18e maar of dat gaat lukken weet ik niet haha Heb niet echt veel geduld met zulke dingen het liefst doe ik er elke dag 1 en begin er nu al mee maar ja dat wordt een beetje kostbaar.
ja erg he...en vooral met die vriend van mij...die gooit alles op de grond en dan moet ik maar raden wat ie nog een keer aan kan en wat vies is...pffffff Maar de was droogt wel lekker snel met dit weer...het zonnetje schijnt en het waait best hard!
senna dat deed mijn vriend ook altijd maar heb hem nu eindelijk zover dat hij zelf gewoon alles bij de was moet gooien ik ga het niet meer uitzoeken. En laat het ook gewoon liggen hoor net zolang totdat zijn kast leeg is haha
pffff het waait hier echt hard de was droogt goed idd maar het waait ook van mijn droogmolen af als ik niet oplet hangen straks mijn onderbroeken bij de buurman in zijn heg hahahaha lekker charmant
Ja heb ik ook eent ijd gedaan...alles laten liggen wat hij op de grond had gegooit... Maar al was zijn kast leeg...het maakte niks uit ofzo...want hij gooide het niet in de wasmand Ik heb zo'n grote gekleurde wasmand van de action op de slaapkamer staan en daar moet alles in zeg maar en in de douche staat er ook eentje Maar hij vertikt het iedere keer weer...zijn sokken enz. liggen altijd aan zijn kant van het bed
hihihihi Ja ik heb alles met 3 of 4 knijpers vast hangen Anders meot ik 2 trappen af om het van buiten af te halen als het van mijn waslijn is gewaait hihhiih Dat zie ik ook niet zo erg zitten...Woon namelijk op een flatje
En zoveel moeite is het niet eens...of je je sokken nou uittrekt en dan op de grond gooit of je gooit ze in de wasmand Maar ja ik geef in ieder geval niet op hihihi
ah nou ik heb zo een man en 2 dochters die niet snappen dat de was in de mand moet en niet op de grond nu klaag je dus nog over je man maar pas op voor de kids later he pfff en vooral meiden die zijn het ergst hihihi want die gaan staan passen wat ze aan willen dit staat niet (hoppa op de grond) maar dat past niet bij dit (hup ook op de grond) nee en dan zijn ze nog niet eens helemaal aan het puberen het word dus nog veel erger hihihi ik hou mijn hart vast en nou denk je vast en jij wil er nog 1 ja ik wil er nog 1 we maken er samen een gezellige bende van hihihi
18e pas testen? Ben ik het ook niet mee eens hoor, ik was namelijk de 13e van plan en wil geen vroege tester zijn! Dus wat denk je van samen de 15e? Dan zitten we er tussenin, als ik dat haal tenminste...
Hallo meiden, ik lees al een tijd met jullie mee en sta ook op de NOD lijst op 9 mei. Het is voor mij de eerste ronde. Ik heb op 9 april mijn spiraal laten verwijderen en waarna ik diezelfde dag wat bruinverlies had. De dag erna helemaal niet meer en toen op 11 mei had ik bloedverlies, echt rood bloed en dat hield ca. 4 dagen aan. Ik vermoed dus dat dat mijn ongesteldheid was. Uitgaande van een cyclus van 28 dagen (wat ik vroeger wel altijd had) zou ik dus op 9 mei ongesteld moeten worden. Ik denk zelf niet dat ik zwanger ben, maar heb toch van die kleine dingetjes waardoor ik twijfel. Erg moe, raar gevoel in mijn buik enz. Dat had ik met mijn eerste twee zwangerschappen ook namelijk. Kan ik dan morgen ook al testen? Of kun je pas de dag na je NOD testen? Ik heb het nooit eerder zo bewust meegemaakt. Toen ik zwanger was van mijn zoontje ben ik niet eens ongesteld geworden na het verwijderen van het spiraal. Maar toen ik na 6 weken na het verwijderen nog niets had, toch maar een testje gedaan en toen bleek ik zwanger te zijn. Bij mijn tweede zwangerschap had ik gewoon nog mijn spiraal, maar bleek ik ondanks dat zwanger te zijn geraakt. Ik heb nooit geweten hoever ik was, want bij het verwijderen van het spiraal is het een miskraam geworden. Ik ben gaan testen omdat ik zo moe was, last van mijn buik had en zere borsten had. Dat laatste had ik bij mijn zoontje ook, maar pas na een week of 8. Nu ben ik er echt veel meer mee bezig. Lees elke dag mee op het forum, voel elk dingetje in mijn lichaam. Wordt er eigenlijk een beetje gestoord van. Ik wil liever niet zondag testen, want als het niets is ben ik bang dat ik toch een beetje teleurgesteld ben en die dag niet zo kan genieten van wat mijn zoontje allemaal voor me heeft gemaakt en gedaan. Sorry, is nogal een lang verhaal geworden, maar de vraag is dus eigenlijk. Wanneer kun je testen. Ik heb die van de Kruidvat 2 voor 5 euro.
Caromama je kun best morgenochtend testen op je NOD, je hoeft niet te wachten tot op je NOD. Bij de meeste meiden geeft de test dan ook al positief aan, sommigen testen al vanaf 5 dagen voor NOD positief, maar dat zijn er maar enkelen.
Ok bloempje de 15e dan!!!!!! Als ik dan nog geen visite heb gehad natuurlijk Kijk zo makkelijk ben ik daar in met overhalen haha
@caromama morgen kan je test hoor! Sommige tests van de matcare kunnen al en paar dagen van te voren. Maar vanaf je nod dag kan je testen ook met de kruidvat test.Spannend hoor.
DEAL! hahaha Nu maar duimen dat de voor ons wegblijven. Kun jij ons op de testmarathon zetten? Ik sta deze maand trouwens nog helemaal niet op de lijst.
Meiden, ik ben er vandoor! Ga lekker frietjes halen. Vanavond krijgen we visite, maar misschien dat ik daarna nog even inlog. Fijne avond!!
2 uurtjes niet geweest en gelijk heel wat bij te lezen ! Ik sluit ook gelijk weer af. Moet met 1 kitten naar de dierenarts, want er is iets niet goed. Een grote bult hangt er onder zijn buikje. En daarna sporten, dus ciao !!!